aloeman Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Välkomna till UppsalaSällskapsFörening! (UppsalaPokerFörening) Vi är en strikt medlemsförening där medlemsskap är ett måste för att få vara närvarande på våra träffar. Föreningens syfte är att främja spela i alla dess former! Vi arrangerar poker turneringar men även andra spel kan förekomma. Vi tar ut en medlemsavgift på 250:-/år som går bra att betala första gången man är med. Vi har satt en åldersgräns på 20år för medlemsskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjharvey Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 var och när spelar ni? Någon hemsida/spelschema? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 PM:a gärna mer info till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 PM:a gärna mer info till mig. Tar också gärna emot ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Tar också gärna ett pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bbbbd Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Tar även jag gärna emot ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robin90 Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjharvey Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hunden_Leif Postad 15 Januari , 2013 Rapport Share Postad 15 Januari , 2013 Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joke123 Postad 16 Januari , 2013 Rapport Share Postad 16 Januari , 2013 Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r4lti94 Postad 16 Januari , 2013 Rapport Share Postad 16 Januari , 2013 Skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZundZtedt Postad 16 Januari , 2013 Rapport Share Postad 16 Januari , 2013 Ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nun70 Postad 17 Januari , 2013 Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 Också intresserad, PM mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 17 Januari , 2013 Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 Tar också gärna mer info via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 17 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 För mer info så har vi nu en hemsida! http://www.uppsala-sf.com Vi ses vid poker borden! Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Jag med. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 18 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Gå gärna in på hemsidan och fyll i kontakt formuläret under Kontakta Oss för mer information om föreningen! http://www.uppsala-sf.com Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 19 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Hej! Jag kommer inte skicka några fler PM med information om föreningen utan från och med nu så sköts all info via hemsidan! Fyll i kontakt formuläret som du hittar under Kontakta oss så skickas info ut inom en dag! Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 24 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 Hemsidan är nu uppdaterad med nya turneringar ett tag framöver. Varienade inköp från 100+50 till 400+100 Kolla gärna in. Glöm inte att gp via Kontakta oss innan du anmäler dig! Vi ses vid borden! Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 26 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2013 Hej! Anmälning till turnering görs enbart via hemsidan! Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aloeman Postad 2 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2013 Hej! På lördag 9/2 kör vi 300+50 second chance! Start stack 10000 Gå via hemsidan för anmälan om ni vill vara med! http://www.uppsala-sf.com Vi ses vid borden! Mvh: John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts