klyvaren Postad 9 Januari , 2013 Rapport Postad 9 Januari , 2013 Undrar om det är några svenskar som ska åka på pokerkryssningen från oslo den 3 feb? Det är come on som har fixat den. Kostar 3000 norska (525 dollar). varav 2000 noska kr går till potten. det är en 36 h kryssning, med spel dygnet runt. cash game,sit ang go, black jack, roulette och slotts. Vi är 2 kanske 3 som ska åka från jönköping, så är några intresserade så kankse man kan samåka. Citera
Mohican Postad 9 Januari , 2013 Rapport Postad 9 Januari , 2013 Jag har tänkt o åka med, det är gratis buss från Gbg till Oslo. Vill ni ställa bilen här så vet jag kanske en plats ni kan ställa den på gratis. Citera
klyvaren Postad 10 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2013 Jag har tänkt o åka med, det är gratis buss från Gbg till Oslo. Vill ni ställa bilen här så vet jag kanske en plats ni kan ställa den på gratis. Det låter ju bra att de är en gratis buss dom går till oslo. Men va kan man läsa om de? har inte hittat de nånstans. Hur bokar man upp sig på bussen. Vi kommer ta den bussen upp istället då, om de går:) Citera
BillyS Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 Vi är några som ska åka. Och vi tar bussen, har ingen länk men fick detta mailet ; Oslo fram och tillbaka - GRATIS! För dig som funderar på hur du skall ta dig fram och tillbaka till vår pokerkryssning och är svensk. Sluta upp med det! Nu kan du haka på vår limousinebuss vi arrangerat, och detta helt utan extra kostnad. Säkra din plats i bussen, anmäl dig! Vi har endast 36 platser så det är viktigt att du som känner dig sugen på att utnyttja bussen verkligen hör av dig till oss för att boka upp din plats. För att boka upp din plats, vänligen skicka ett mail till support@comeon.com. Information om bussresan Tid för avresa: 13:30 den 3:e februari Från: Göteborg, Shell bensinstation vid Nils Ericson terminalen Till: Stena Line Terminalen Oslo Beräknad restid: 4 timmar Besök limousinebuss.se för mer specifik information om bussen. Antar att man måste vara medlem på comeon för att boka sin plats. Citera
Displeased Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 Har kryssningen någon destination (förutom då man är tillbaka i Oslo)? Citera
BillyS Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 Oslo - Frederikshavn Ferge: Stena SagaAvreise: sø 03.02.2013 19:30 Ankomst: ma 04.02.2013 07:451 Voksen1 lugar Standard, singellugar m/vinduFrederikshavn - Oslo Ferge: Stena SagaAvreise: ma 04.02.2013 18:30 Ankomst: ti 05.02.2013 07:30 Citera
joffus_87 Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 http://comeonpokercruise.com/index.php/no/ Citera
JohnH Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 En fredag till söndag hade ju varit lite mer attraktivt för att få dit jobbarfolket med sina lönekuvert. Säkert kul oavsett! Citera
Strappa Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 En fredag till söndag hade ju varit lite mer attraktivt för att få dit jobbarfolket med sina lönekuvert. Säkert kul oavsett! Kan tänka mig att priset för själva kryssningsdelen skulle bli dyrare då? Och "omkostnader" är ju inte det mest välgörande för ROI? Citera
klyvaren Postad 11 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2013 Då va tuneringen betald och bussen från gbg bokad:-) Citera
comeon Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 Då va tuneringen betald och bussen från gbg bokad:-) Härligt Klyvarn!!! Förbered dig på årets trevligaste bussresa + kryssning! Vi hetsar lite på fb-eventet redan! Det blir landskamp Sverige vs Norge. Tydligen har vår Norska country manager lagt in head hunt pris på svenskarna hehe. /F Citera
Goldwinner Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 Jag är lite sugen. Precis en tävling i min smak. Poker dygnet runt.Får hoppas att inte polisen tittar förbi bara haha Har lite frågor 1.Kommer det åka en till buss ifrån gbg? 2.Betalar man via sajten? Citera
klyvaren Postad 11 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2013 Jag är lite sugen. Precis en tävling i min smak. Poker dygnet runt.Får hoppas att inte polisen tittar förbi bara haha Har lite frågor 1.Kommer det åka en till buss ifrån gbg? 2.Betalar man via sajten? Jag kan svara på fråga 2 iaf. du betalar inte via sajten, det är bara kval till tuneringen som går där. du bokar kryssningen på http://www.stenaline.no/ferge/minicruise/vegas-cruise/ På fråga 1 så vet jag att de va 7 platser kvar efter vi hade bokat våra tre. så de kan nog ha gått åt nu..tyvärr.. Isf hoppas jag de satsar på en buss till:-) Citera
Goldwinner Postad 11 Januari , 2013 Rapport Postad 11 Januari , 2013 Jag kan svara på fråga 2 iaf. du betalar inte via sajten, det är bara kval till tuneringen som går där. du bokar kryssningen på http://www.stenaline.no/ferge/minicruise/vegas-cruise/ På fråga 1 så vet jag att de va 7 platser kvar efter vi hade bokat våra tre. så de kan nog ha gått åt nu..tyvärr.. Isf hoppas jag de satsar på en buss till:-) Jag läste på deras facebook sida att bussen var full tyvärr men jag hoppas dom bokar en till. Nån som ska bila upp eller ta sig ifrån på annat sätt och ev vill ha sällskap? Har en fråga till. Är det delad hytt om man köper ett paket? Citera
klyvaren Postad 12 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2013 Jag läste på deras facebook sida att bussen var full tyvärr men jag hoppas dom bokar en till.Nån som ska bila upp eller ta sig ifrån på annat sätt och ev vill ha sällskap? Har en fråga till. Är det delad hytt om man köper ett paket? Läste de med. Vet inte om man får dela hytt om man bara bokar för en, men vi är tre st och vi försöker få en 4 manna hytt istället, och då skulle vi kontakta Jeanette.Greger@stenaline.com Så får du nog svar på frågan. Skulle de nu fixa en buss till så kan du åka med oss till gbg iaf. För ser att du kommer från jkpg, och de gör ju vi me Citera
Goldwinner Postad 12 Januari , 2013 Rapport Postad 12 Januari , 2013 Läste de med. Vet inte om man får dela hytt om man bara bokar för en, men vi är tre st och vi försöker få en 4 manna hytt istället, och då skulle vi kontakta Jeanette.Greger@stenaline.com Så får du nog svar på frågan. Skulle de nu fixa en buss till så kan du åka med oss till gbg iaf. För ser att du kommer från jkpg, och de gör ju vi me Det var schysst av er Men jag bor inte kvar i jkpg längre bor numera gbg. Försöker får ledigt just är lite osäker hur det går då jag är ledig 5 dagar innan detta.Rktigt synd att det inte var över helgen. Citera
comeon Postad 14 Januari , 2013 Rapport Postad 14 Januari , 2013 Det är fortfarande fåtal platser kvar i vår Limousinebuss FYI. Först till kvarn som gäller så klart. Citera
Goldwinner Postad 14 Januari , 2013 Rapport Postad 14 Januari , 2013 Det är fortfarande fåtal platser kvar i vår Limousinebuss FYI. Först till kvarn som gäller så klart. Jasså det var skumt på facebook så var den full. Men det var ju bra.Hoppas jag kan få ledigt nu bara. Citera
comeon Postad 14 Januari , 2013 Rapport Postad 14 Januari , 2013 Jasså det var skumt på facebook så var den full.Men det var ju bra.Hoppas jag kan få ledigt nu bara. Yes, försök att få ledigt och hör av dig direkt till vår support om du är intresserad av att knipa en av platserna på bussen. För att boka upp en plats måste man ha köpt in sig och ha ett verifierat bokningsnr via Stena. Detta gör man via comeonpokercruise.com Citera
Qualified Postad 22 Januari , 2013 Rapport Postad 22 Januari , 2013 http://www.anpdm.com/newsletterweb/414759447149465C4071404659/46455C4278434B58467745425843 Blir ingen kryssning Citera
Galvanizer Postad 22 Januari , 2013 Rapport Postad 22 Januari , 2013 Vågorna går höga på Sveriges största pokerforum när LI förmår Stena ställa in sitt evenemang. Alla har resignerat...liksom...jajaja... Sveriges filatelister, kaninagilityister eller random-ister väger tungt jämfört med oss...tungt... Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2013 Rapport Postad 22 Januari , 2013 Personligen är jag tyst för att det finns för lite info, från alla håll. ComOn säger att det är inställt, och inget mer, Stena säger att det är inställt, och inget mer. LI håller tyst. Så, vad fan handlar det om, vad utlöste det. Kan någon förklara? Citera
Mohican Postad 23 Januari , 2013 Rapport Postad 23 Januari , 2013 Personligen är jag tyst för att det finns för lite info, från alla håll.ComOn säger att det är inställt, och inget mer, Stena säger att det är inställt, och inget mer. LI håller tyst. Så, vad fan handlar det om, vad utlöste det. Kan någon förklara? Ska skicka PM till dej ang detta Citera
klyvaren Postad 23 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2013 Ska skicka PM till dej ang detta Jag är med väldigt intresserad av en förklaring:) Citera
Recommended Posts