Antisk Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Jag skulle kunna tänka mig elvahandat spel om det innebar att flugan satt vid bordet. Bordsomröstning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Januari , 2013 Rapport Share Postad 20 Januari , 2013 Nä men va fan, köa mig också! På tiden, slöfock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 20 Januari , 2013 Rapport Share Postad 20 Januari , 2013 Jag skulle kunna tänka mig elvahandat spel om det innebar att flugan satt vid bordet. Bordsomröstning! Jag röstar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 pepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 pepp +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 Btw. säljs det öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 ??? Köttbullar till de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 Till? Och förstöra såssmaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 Till? Och förstöra såssmaken? Finns det inte Brunsås i Norge eller så du saknar de så massa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 Brunsås har vi en masse men det är 55 mil till Bästa Såsen - dvs mickesåsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 1 Februari , 2013 Rapport Share Postad 1 Februari , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 Februari , 2013 Rapport Share Postad 6 Februari , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Så nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Säger bara tre ord- passa er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Säger bara tre ord- passa er Fattade inte först, men inser att det behövs inte förklaras Rock'n roll. såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Har nu bokat hotell så nu är man taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Pepp! Samåkning, någon? Söder om mälaren, från stockholmish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 14 Februari , 2013 Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Jag försöker ordna mitt och riverjacks helgäventyr nu med tåg och allt vad det innebär. Vi färdas med statens järnvägars tåg från Uppsala och är framme 11.38 i Hallsberg. Än så länge allt väl, men hur lägger man lämpligast upp resten med tåg hem och eventuellt hotell som jag sågs nämnas i tråden? Ska man boka hotell och finns det nära spelstället? När brukar spektaklet rundas av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2013 Jag försöker ordna mitt och riverjacks helgäventyr nu med tåg och allt vad det innebär. Vi färdas med statens järnvägars tåg från Uppsala och är framme 11.38 i Hallsberg. Än så länge allt väl, men hur lägger man lämpligast upp resten med tåg hem och eventuellt hotell som jag sågs nämnas i tråden? Ska man boka hotell och finns det nära spelstället? När brukar spektaklet rundas av? Halloj. Verkar som en bra tid. Vi träffas ju dessutom på restaurangen närmast stationen på lördagen kl 12 så det är klockrent. Lämpligast boende är hotell Stinsen i Hallsberg. Hyfsade priser och bara 100 meter från stationen. Transport mellan spellokal och hotell löser sig alltid, det är många från Kumla, Hallsberg och Örebro som åker bil. Sist var turren slut runt 5:30 på söndagsmorgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strlxen Postad 16 Februari , 2013 Rapport Share Postad 16 Februari , 2013 ställer mig med på kö o hoppas på tillräckligt med avhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 16 Februari , 2013 Rapport Share Postad 16 Februari , 2013 Måste tyvärr hoppa av, vilket innebär att min kompis inte heller kommer. Hoppas ni får det väldigt trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 16 Februari , 2013 Rapport Share Postad 16 Februari , 2013 Måste tyvärr hoppa av, vilket innebär att min kompis inte heller kommer. Hoppas ni får det väldigt trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macess Postad 17 Februari , 2013 Rapport Share Postad 17 Februari , 2013 Kommer att åka själv Södertälje -Hallsberg (i god tid till lunchen), är det någon som vill haka på så är det givetvis ok. Åker hem direkt efter turren....mvh /Macess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Februari , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2013 ställer mig med på kö o hoppas på tillräckligt med avhopp Du har en plats. PM:a namn och telefonnummer pronto. mvh // Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts