slarvsylta Postad 20 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2013 AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA Tiny shitty angel is bust now??? Only playing nl25??? ahahhahahahahahah And you were laughing at me telling that nl50 DEEP was kindergarten stakes?? ahahhahahahahahahahhahahahha Deamon always wins, tiny angel always bust!! ahahha it aint over im reubilding you cant win this !!!!!!!
Hossy Postad 20 Mars , 2013 Rapport Postad 20 Mars , 2013 Kan MOD banna den där jävla Limpfoldaces. Han medför inte något positivt eller konstruktivt i det här forumet.
slarvsylta Postad 26 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2013 Where you are now tiny shitty angel????? It makes like 2-3 weeks you hide from the deamon ahahaahaha, you scared of me??? im playing .10 .25 62.5 DOllar no limit so i be back in a month or two so dont think you won against me it was from 1knl 2knl and 5knl i lost so wait for me a while and we can continue our games !!!!!!
slarvsylta Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2013 fan hade världsensss drömm inatt jag kunde göra allt hahahhahaahhahaah så jävla nice akkanske ska vinna lit e mer pengar på pokeer !!! hahahahahahahaa YOU SHITTY DEAMIN A WILL GET YOU !QQQQQQQQQQ
slarvsylta Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2013 nån som kan skicka 5 k på stars få 6 tillbaka om 2 månader???? eller stejk a sådrär vill ja helst göra satt jag slipper lira .05 .10 satt det vire shyst !!!
slarvsylta Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2013 plz nån ska fatta att jag e på GGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!
schumme Postad 28 Mars , 2013 Rapport Postad 28 Mars , 2013 Vad baserar du detta på? Vad jag sett så var rullen 4k dollar i början av dagboken, den är numera 10k ungefär varav 7.6k är en MTT-klonk. I mina ögon baserat på det jag läst så är detta ännu ett tiltmongo som kommer va gul innan året är slut. Har jag fel är ingen gladare än jag, good luck. Hate to say I told you so. Lite BRM så hade det säkert kunnat vara annorlunda. Du verkar ju kunna spela hyggligt i alla fall. Bara att skärpa till sig!
slarvsylta Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2013 Hate to say I told you so. Lite BRM så hade det säkert kunnat vara annorlunda. Du verkar ju kunna spela hyggligt i alla fall. Bara att skärpa till sig! aa bara börja om igen vad ska man säga det är kul att spela högt !!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2013 ahahhahahahahahahahhahahaha WTFplaying nl10 now or what????? Go play with PLAYMONEY, you will lose less ahhahahahahah tiny shitty angel LOL deamon is the winner since the beginning, and now it makes couple of weeks you are SCARED of me, never playing ahhahahahha hahahahhahhhaahahahahaahahahhaaahhaah fkk off you think i play 5k 2k 1k against you it was thanks to you i could play that high hahhahahahahahaahahah just wait a little while and i be back fkk offf !!!!
slarvsylta Postad 1 April , 2013 Författare Rapport Postad 1 April , 2013 ahapppp !!!!! det var sista gången jag gulade igen !!!! snart ska jag lyckas jag väntar på det att det ska lossna att jag slutar köra skiten som fan på highstakes !!!! Aaaa jag heter inte slarvsylta jag gör slarvsylta av alla jag spelar mot !!!! aaaa ekaxxt jag sitter inne som en annan hade gjort im jag levde på den tiden ajjaaaaa du fattar jag sitter inte och snackar med er jag snackar med chegenb cgeeffen hahahahhahahahahahahhahahaahahahahahaahahahaahahahahhaha aaa jag äkskarr dig johannaa !!!! saknar dig som fan jag hgatar att vara inlåst jag tycker det var lite roligare när vi var tillsammans jag hatar inte dej jag älskar dig hahahahhaahHAHAHAHaHHhhahahahahah aa jag heter inte slarvsylta aaaaa jag heter inte det hahahhahaha jag lever inte jöngre jag e död satt akllltaaa dig jag tar dig om de e denmmon hahahhahahahah kjan jag inte sjvarrraaa dig etnnn sak jhag menar du får ett jobb somn pokerspelare vill du ta det HAAAAAA aaaajajajajajajajajajajaajaaaaaaaaajaaaaa jag tar jobbe t jag älskar det jag får lira hela dagarna och ingen vill döda mig jag kan dtaaa det lungt hahhahahahah vi får se men jag ska ut snart och få riktigtaaa vingar hahahahahha jag väntar hgahahahaha kledsseenn blir jag inte eheheheheheheheheh jag vinnner snart igen hegegeghehehhehe KRAM och hhälllsningar från cgenffenn jag ökkskar dig jhohanananana hggahahaha visst aaa cpppeace heggee fatta jag e stonded gegegeggegegege heehehehhehe jag äölskar att va i heaven ghhihihihihihii jag älskar det isst jag ska sätta in 4000 kr tukkk imorgon kanske kan göra det tukklll 2900000 k om ett tag gegegeggehehehehehehehee jag ska till maxvvvcccauuuiuoooo hahahaha macau ghehehheheheh jag ska dit och svär på att säga att det finns npåågra som hakkan hänga med egeggegehehehehehehehehhehe jag ska bli störst hahahahah hjajjajajajajajajjajajajajaajajaja aaaa jag ska bli störst hehehehehhehe PEACVE !!!!
slarvsylta Postad 1 April , 2013 Författare Rapport Postad 1 April , 2013 var en till sak jag glööömmdce sägaaaa hhahahahhahah jag heter inte slarvsylta jag gör slarvsylta av mostståndet hhihihihihihi aaaa jag ska tillbaka till poker jag ska fan eijjj ge iuipppp jag kse spela mer nu imrogngg drar jag iugåång hahhahahahaah ska bli fett trist att spela 0.05 .10 men jag börjar om igen på 25 dollar nl deep men men jag hittar säkert att själ att inte gula igen satt jag får hååålllaaa i stålarna inte gambla inte köra sepe lågt innn the wood i iwill find the darkest prince and bust him hehehheheh ska busta idgiig limpfold ACES you are dooomed to looose to me hhhehehhehe fuck you i hate tytou hihihihihihihhiihhihihih aaaa vi får sen skenare sen vill jag inte sitta och vaaaa utvecklingsströddd jag ska skrtiva vättre sen ska det ska inte röka mer spice nu det är för hårt jag dör varje gång jag gör det men jag hittar alltid sanningen i den sissttaa ggg jag dör en sak jag lever men jag är död det ä r komplcuucerat men det finns inge så här jag slkkaaa säga det att det var inte jag som rökte det var jesus som sa till mig aqttt rökjaaaa heheheheheh iv vi ses !!!
slarvsylta Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 ahahahhahahahahahahahahhahahhah playing nl10 now???? WTF ahahahaahah can't stop laughing! ahahah tiny angel ahahah I BEGIN AGAIN AND NOTHING ELSE MATTHERS dadadada !!!!!
slarvsylta Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 Finns enklare sätt att be om hjälp vad menar du???
gregorio Postad 2 April , 2013 Rapport Postad 2 April , 2013 Är det betpedro som är i farten eller vad fan är det frågan om?
slarvsylta Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 Är det betpedro som är i farten eller vad fan är det frågan om? förstår inte riktigt vad du menar? tråkig start !!!!! PokerStars Hand #96538435250: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/04/02 15:18:02 CET [2013/04/02 9:18:02 ET] Table 'Alruccabah III' 6-max Seat #3 is the button Seat 1: Hiongster ($12.80 in chips) Seat 2: Campino86 ($38.38 in chips) Seat 3: MzVincent ($10 in chips) Seat 4: tiltar_malle ($30.86 in chips) Seat 5: El Hajjai ($5.55 in chips) Seat 6: mishaal ($23.23 in chips) tiltar_malle: posts small blind $0.05 El Hajjai: posts big blind $0.10 Hiongster: posts the ante $0.02 Campino86: posts the ante $0.02 MzVincent: posts the ante $0.02 tiltar_malle: posts the ante $0.02 El Hajjai: posts the ante $0.02 mishaal: posts the ante $0.02 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle mishaal: folds Hiongster: folds Campino86: raises $0.20 to $0.30 MzVincent: folds tiltar_malle: raises $0.62 to $0.92 El Hajjai: folds Campino86: calls $0.62 *** FLOP *** tiltar_malle: bets $1.42 Campino86: raises $1.92 to $3.34 tiltar_malle: raises $4.08 to $7.42 Campino86: calls $4.08 *** TURN *** tiltar_malle: bets $4.22 Campino86: calls $4.22 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $18.28 and is all-in Campino86: calls $18.28 *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (a full house, Nines full of Eights) Campino86: shows (four of a kind, Eights) Campino86 collected $60.40 from pot *** SUMMARY *** Total pot $61.90 | Rake $1.50 Board Seat 1: Hiongster folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Campino86 showed and won ($60.40) with four of a kind, Eights Seat 3: MzVincent (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: tiltar_malle (small blind) showed and lost with a full house, Nines full of Eights Seat 5: El Hajjai (big blind) folded before Flop Seat 6: mishaal folded before Flop (didn't bet)
slarvsylta Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 riktigt konstigt första gången jag sett 3 som har flush jag kom undan allafall !!!! PokerStars Hand #96539421488: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/04/02 15:42:50 CET [2013/04/02 9:42:50 ET] Table 'Wild IV' 6-max Seat #5 is the button Seat 1: xHasckerx ($25.13 in chips) Seat 2: Xperience189 ($24.04 in chips) Seat 3: tiltar_malle ($25 in chips) Seat 4: tony_ecko ($16.61 in chips) Seat 5: zszsjohn ($18.07 in chips) xHasckerx: posts small blind $0.05 Xperience189: posts big blind $0.10 xHasckerx: posts the ante $0.02 Xperience189: posts the ante $0.02 tiltar_malle: posts the ante $0.02 tony_ecko: posts the ante $0.02 zszsjohn: posts the ante $0.02 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: raises $0.20 to $0.30 tony_ecko: folds zszsjohn: calls $0.30 xHasckerx: calls $0.25 Xperience189: folds *** FLOP *** xHasckerx: bets $0.70 JpLima22 joins the table at seat #6 tiltar_malle: calls $0.70 zszsjohn: calls $0.70 *** TURN *** xHasckerx: bets $2 tiltar_malle: calls $2 zszsjohn: raises $4.50 to $6.50 xHasckerx: raises $17.61 to $24.11 and is all-in tiltar_malle: folds zszsjohn: calls $10.55 and is all-in Uncalled bet ($7.06) returned to xHasckerx *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** xHasckerx: shows (a flush, Queen high) zszsjohn: shows (a flush, Ace high) zszsjohn collected $37.80 from pot *** SUMMARY *** Total pot $39.30 | Rake $1.50 Board Seat 1: xHasckerx (small blind) showed and lost with a flush, Queen high Seat 2: Xperience189 (big blind) folded before Flop Seat 3: tiltar_malle folded on the Turn Seat 4: tony_ecko folded before Flop (didn't bet) Seat 5: zszsjohn (button) showed and won ($37.80) with a flush, Ace high
slarvsylta Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 nu börrjar vi om !!! GOD BLESSSSSSSS
Recommended Posts