slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 jag är en pokersepööarlarlallrlrrlrlrlrlrlrlrllrlrlllrrlrlrrlrrkårkgåråeåågeråeårekrågkegeååreeerågeregåerågeeåeråråeråårgeåereeåeråereererreeokråkåkekågeåkreeeååeåeeååeråkerågåeågåeegågreåeggågeeågegeeååeeågeegåeåeågeåggåeegåegegmeergeeekåeapaepaerpeageageaåeååeeåegrgeögergmeemgeoegeegmereöeråeeleåråereråeåråreeråereårereåeagåeaåggeååererglölegelööggölgömgöögögögögögggöggoggoåpggågpglpgggëgpe¨gg¨g¨¨geeg¨gle¨gegegeëëgepgåpgekåerkgåkergkråegåergggvggfgbddfgdgdgdffdfffgffdrrrerrewerewrweeewwewewsffsddfsdsfff
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 ingen kan ghjälppa mig vvbara min dagbvokk jehjeheee aaa exakt!!!!! det enda spm står med mig och verkligen heter mona bes-karae heheheheeh aaa enda jag har att snckak med hehehehe ingan addrs sosm djrararaperpeprpaepraeerpo heheehe aaa vi ses
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 fan hade varit nice om man viste att amm blr stejkad om man bustar då ade jkag öprtt 5-1+ såå aa vo smaclar lte o, det ttylcler kag klam di se mki mådåådåådåd???
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 hahahah fan vad sick det var skit roligt att spela oker dom här dagarna och jag har torskat satt var roligare bäre jag torska en vann satt lite kositg är man ahhahahahhhaahahahaahaaaa
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 fan vad det är nice att va i eahvenn jag är där jhjeehehe e död satt e död det görronnt som fan men det är så allla är dom dör det är det skomm kräcss satt ska försöka vara död resten av livet det kommer lite andra som säger att man är död men dom fattar inget dom fattar inte att vara dörd e dessama som att leva hehheehehe aaaaa EKATKKT
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 jag får inte prata tecken språk längre satt inget mer bevis nuj sattt aaa får säga det att det var kul att åtmoinstonde en fatta satt det var kul di är med i machen den irkktiaga matchen satt då fösåtrr dui att du e speciellllllll!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 jag får inte ta deg av folk påsstars jelelelerr nara lite grann satt är ki fisl ammarss!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 demonerna vinner alltid oi poker!!!!! det är deras spel eheeeeee aaa satt vo får se o m jag bustar hjan det hade varit kung han är nämligen utvald av vissa att spela mot mig å så han e fett bra assså men han suger ju kuk och är de,om sattt hatar han tro inget annnat!!!!!!!
BruceBoa Postad 10 Mars , 2013 Rapport Postad 10 Mars , 2013 Fan Slarvis, get your shiet together nu. Tror inte någon fattar ditt ' Engel kodspråk ' asdhufhasdhuasduhasdkasdkasdhuasdhuasdhasduiasduhasd ausdhasduiashdasduiauidhasdfuihasduhasduhaqweqweqeqe qw4134139jfew+fs5dfs6fs4442342424fuckkkkdeemons234242 fukkkkdemonsvinneralltid342fsdfijsdfsfuadsuhduiasdhasdadu sådär något ser det ut för oss icke änglalika Ganska störande faktiskt, men du gör ju som du vill, hehe.
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 Fan Slarvis, get your shiet together nu. Tror inte någon fattar ditt ' Engel kodspråk ' asdhufhasdhuasduhasdkasdkasdhuasdhuasdhasduiasduhasd ausdhasduiashdasduiauidhasdfuihasduhasduhaqweqweqeqe qw4134139jfew+fs5dfs6fs4442342424fuckkkkdeemons234242 fukkkkdemonsvinneralltid342fsdfijsdfsfuadsuhduiasdhasdadu sådär något ser det ut för oss icke änglalika Ganska störande faktiskt, men du gör ju som du vill, hehe. vadårå du fattar ju att jag vinner pengar för att jag har tur vad ska vara så svårt attt fförslt å att jag vinner andra saker ocå då påp tur tex ett eget sårpll jajaajajaa heheheeee!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 jag har kommit på en sak aööa är bäst o dem hr ävlrden!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 shiiiiit asssåå jag måste säg aa det det är fett tiunnngt att leva aaahhahahaahaah fFANN VAD NICE!!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 hahahha spela 5..110 hahahhaahah fick AA spela dem åerllllfellllt jam böiffa ,og jeöa vägem sem vosa det sog at jam var em fosllllll spdäsdasd¨pdlasldpaslpaspdlas¨dpasldaslalsdaa¨sdsasa¨psdapälssdäpsdaasd¨psdalsdaplsdadsa¨pdsalddlfpdfpdfp¨dsfdsf¨sdfsdf¨dfsdfspsdfl¨sdfpp¨fdsf¨dspsfdsdfplfsdlp¨dfdfsl¨pdfssdfpsdfl¨psdfpsdfdfsolsksdfdfdssdlfsddflslsdfsdfsddåfåasdkfasdfaskdöfksafdgdafgkdasfdsgöksdfgdsflgdsflgkdfggdsflgösdflögdsfögösdfgölsdfkglsdfkögldsfglksdfglksdfölgdfsölgsdkflglsdfkgsdflgksdfögsdfögsdfgöksdlfsdfklgksdöfgödsgödsgfslgffsödöfsdflödölfdslöfldögldösöldlöfgdslöddfflfdsfdlöfdldglögfddgögfölfödfdfdfdffdffdffddkfdfödlkdfklfddfdffdfddfdflfdfdfdfdfdfgdffdfdfddflöfgfdklöfdköfgödffdöffdlöfdkfdfdfdfddfköfdölkfdökfgdölkfdfdköfldökfkdlöfdkölfdöldgöödkgödjklgkdjikgerajpiearpkjgarlekgallfdsgmö,fgasdäföädasgölgmadflakdfkgöldalfnägmaösfdmbadlbm'edGRJADFGKERKGERPJGJOEGAERGDALFGRPÖEARGÖADRG'EargpkaerlgmargmlajdgpAQJAKRGLAEGRÖAGFMGRLOADKSNFGRKEARG'AEKRSGKAEROPGAERGMÖJRLAKGNJAGRA'RGÄASDRGASLAGMÖA,MFGALSDFMGASDFGADFSGADGFPAPGAFGLALSFDGÖAÖLKFDGADFÖLGÖDAJFGKADJÖGADFGDGFRADFKGJARGJAPGJKERPGJAERPGJREPGEPOJEPRGGJRGOPGJPOREROPPRGJREGERPEGOGEOPGEPEGGEGÖKADGÖADFGADFÖGKAJGDGDPGJGKDJÖFGÖKADSJFKÖADFJGDFJGÖJADFÖFDJGAÖJPJGRJAÖJGÖKLJAFÖDSGÖDFJGÖAKDFJGKÖFDAJÖGAJDFGPRGJPIAPERPGPDOAGÖDSAJFÖGAJFDSGAJFDÖKGJADÖJFÖGAKÖDFGÖAKFDÖADFJADFKÖGJDFÖGKJDFGKÖAJFDFÖKJFDAÖKAFDJFKÖDFKFDAFJDFKÖFDJFÖKGJFDÖGKJAAFDKJAAGÖKFJDÖKDGAJGÖGGFÖDKJKAGJGKDFÖDFÄGÖDSAFJFDGKGJSKÖDFÖDFKJGSAKDFSDJGÖDFSKDJGFÖDGÖJKGDFJKÖGJKÖFGÖFDDJÖGFJKÖGFJÖKFDKÖFDJÖGFRFGFSDÖFDSFSDJPDSFJDSPSDFJFDSPSDPFJSDFPJSDPJFDSPFDSJSDFSDFSSDFPJSDFPGADSFJJPGPGAGPGJFAPDFGFAJGPAGDPAGDJPGDAGOAJPGFGAFJDPAFODJPADSJGFGFPAGJPGOAPOGJAJGOPAFSDJAFSDPOSAJFPOJAPSDJsfolFPAOSFDPFASDJPFAJSApjspjfpsdafjpajsdfjpsadfjgspaogjsafdgjpoaspjgsaopfdjgposajgpoasdfpogjasdfjpgjoasdjfpgoajsdfpojgapofopgajpggjpaodfopgpodfasgjpafdfpogfgfadfggfofgofdfgfgfgfgfgjgfpojdfspojdfsopdfsjpdsfpjdfspjdsfjdpfspjdfspojkdfspjdsfijppjdsfpjdsdfdfpskjpojkdfspjpjsdfpjdfsjdfsjpsdsdfjpdfspjsdfjdsfjpdfsjjpddsfsdfdsfösdfömdfsömlsdfömsdfdösfkökdfödsföldlömfdfmsdsfdsfmknknsdfndsfödfsmdfsnndsfdsfdsfködsfödfdfsnkndsffsddsfömdfsödfsmösdffdspödfsödsfömdfdfsöksdföfdmsaölasödlaskdkasdfsdökfsldafaöldfaökdsfjasödfoaeojfpwejpfewfsjeafjwejpijwepjpweojwpeojwepjpwepojiewjwepoijpwjefpwfjoewfkpewfpowejfposkfpkswfpeokpoewfpowekfpoksaepfkwpefjpewqfjoåpweojfpopewofjpwejfpweojfpowejfpojepiwejfoweijklnewjsfsefjepiopewjwefpjpwfespfdödfkjfepiwfewepfjpjpjwepwafjewpifpejpweifjefepiwefjwpejwfpfewfejpfjwewefpwfewepfpewefwjfjewpffepfeewpjfejfepefejfpefpjfejpfpfepjeffepjpefjwfpwfpjfepfpfpesjpfpjpjfspfesjfpjwsjfpowjpfewepjfewiwefiwfepioewpjfpfjswpfewjpwfepefwjepejefpfepiefpjpfejfpijespifjpejpfijpeijsfpewjwepijpwejpefjewjfiewiewpfifjpwfejipjewifipewifewjpifwepifewpjfpeiifewjewpefpijfijpwfewjfswipjfewjippefjwifepjjefwipepijewpfjiepsfjpfejpipsfjfpijfesjeipsppiefsjfjfipfspispfiesfpefpespiwsjpifepjifswpfepspfeffjpiewspjffespffpesjpfisjfsfsdsdkjösdfögfpsdfdfgpfdsjgpsfjpsgjsfkgsfkågksfågådkfgodfpkgdlöllplöll.dklkldld PokerStars Hand #95313361587: Hold'em No Limit ($5/$10 USD) - 2013/03/10 16:04:12 CET [2013/03/10 11:04:12 ET] Table 'Sargas II' 6-max Seat #4 is the button Seat 1: tiltar_malle ($2500 in chips) Seat 2: zazano ($1000 in chips) Seat 3: asianflushie ($1893.64 in chips) Seat 4: ERA7ER ($1340.14 in chips) Seat 5: longple ($2965.80 in chips) Seat 6: C1awViper ($2476 in chips) longple: posts small blind $5 C1awViper: posts big blind $10 tiltar_malle: posts the ante $2 zazano: posts the ante $2 asianflushie: posts the ante $2 ERA7ER: posts the ante $2 longple: posts the ante $2 C1awViper: posts the ante $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: calls $10 zazano: folds asianflushie: folds ERA7ER: folds longple: calls $5 C1awViper: checks *** FLOP *** longple: bets $25 C1awViper: calls $25 tiltar_malle: raises $115 to $140 longple: folds C1awViper: raises $241.57 to $381.57 tiltar_malle: calls $241.57 *** TURN *** C1awViper: bets $661.71 tiltar_malle: calls $661.71 *** RIVER *** C1awViper: bets $1420.72 and is all-in tiltar_malle: calls $1420.72 *** SHOW DOWN *** C1awViper: shows (three of a kind, Deuces) tiltar_malle: mucks hand C1awViper collected $4992 from pot *** SUMMARY *** Total pot $4995 | Rake $3 Board Seat 1: tiltar_malle mucked Seat 2: zazano folded before Flop (didn't bet) Seat 3: asianflushie folded before Flop (didn't bet) Seat 4: ERA7ER (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: longple (small blind) folded on the Flop Seat 6: C1awViper (big blind) showed and won ($4992) with three of a kind, Deuces
svetsmannen Postad 10 Mars , 2013 Rapport Postad 10 Mars , 2013 Din dagboken är riktigt jävla konstig. Men dock så underhållande Fortsätt ditt tjafs med LimpfoldAces - du tar honom! GL
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 Din dagboken är riktigt jävla konstig. Men dock så underhållande Fortsätt ditt tjafs med LimpfoldAces - du tar honom! GL tackk MANNNN han e fett bra jag tar ahanananannanananananaa gömgmgma sog ett tag bara satt omte blr ippåpttyclt av smitremmmeerlellrlrlreåårekweöwföwfmösdmfösmdfsaödmfösamdföslmfaösdfmasfdöafsdgalfgdfalgdafladöfgmadföbödafbdlfbfdmböldfmblöadmfölmbadmödlbfmödlafblbmaömöldlöfölmböldfmöbladmfödlbmdbdmödöfbddffdfdfddfdffrwwserferrffefefefeffefefesfewsdsdfsdfsdfswfwerfwerwerw243r23q4r23qr423r3#
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 JAG HAR KOMMIT PÅ VILKEN POKER JAG SKA PSELLAA RESTEN AV LIVET!!!!! sprut poker!!!!! MAN SPRITTTARR ITTTTT MED ALLLLLTTTTTTTT!!!!
LimpFoldAces Postad 10 Mars , 2013 Rapport Postad 10 Mars , 2013 PokerStars Hand #95313361587: Hold'em No Limit ($5/$10 USD) - 2013/03/10 16:04:12 CET [2013/03/10 11:04:12 ET] Table 'Sargas II' 6-max Seat #4 is the button Seat 1: tiltar_malle ($2500 in chips) Seat 2: zazano ($1000 in chips) Seat 3: asianflushie ($1893.64 in chips) Seat 4: ERA7ER ($1340.14 in chips) Seat 5: longple ($2965.80 in chips) Seat 6: C1awViper ($2476 in chips) longple: posts small blind $5 C1awViper: posts big blind $10 tiltar_malle: posts the ante $2 zazano: posts the ante $2 asianflushie: posts the ante $2 ERA7ER: posts the ante $2 longple: posts the ante $2 C1awViper: posts the ante $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: calls $10 zazano: folds asianflushie: folds ERA7ER: folds longple: calls $5 C1awViper: checks *** FLOP *** longple: bets $25 C1awViper: calls $25 tiltar_malle: raises $115 to $140 longple: folds C1awViper: raises $241.57 to $381.57 tiltar_malle: calls $241.57 *** TURN *** C1awViper: bets $661.71 tiltar_malle: calls $661.71 *** RIVER *** C1awViper: bets $1420.72 and is all-in tiltar_malle: calls $1420.72 *** SHOW DOWN *** C1awViper: shows (three of a kind, Deuces) tiltar_malle: mucks hand C1awViper collected $4992 from pot *** SUMMARY *** Total pot $4995 | Rake $3 Board Seat 1: tiltar_malle mucked Seat 2: zazano folded before Flop (didn't bet) Seat 3: asianflushie folded before Flop (didn't bet) Seat 4: ERA7ER (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: longple (small blind) folded on the Flop Seat 6: C1awViper (big blind) showed and won ($4992) with three of a kind, Deuces ajaahhahahahahhahahhhahahahhahahahaahahahahahahahahhah
svetsmannen Postad 10 Mars , 2013 Rapport Postad 10 Mars , 2013 ajaahhahahahahhahahhhahahahhahahahaahahahahahahahahhah Come on...
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 hahahahah you liked that one hahhaah me to was so eciting to get AA amd jjkave so,e gyit bettomg öaö tje way jejejejejjej hhaaha var fet pott kag tämkte att a g skille ja air satt kom komstoga lprt!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 fanm ar inte vbestömmt mig en om det är gangster eller poker jag ska syssöla ,ed kamske båda för jag begöver deg!!!!!!!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 pokerär bara kul spel om man är torsk satt aa får reda på vad det blir sen om jag ska va gangster eller MR POKER HERE O GO BIST HOGHSATALLKKKES!!!!!!!!
slarvsylta Postad 10 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2013 tiny shitty angel who nows play LIMIT and nl25??? ahahahahahhahahaahhhahha listen if it wasent fot yot i been playing 5-10 all dtehe tdayy but i want to bust mr .25 50 deep taböes tje one who winns all the cash i know your a deamon and you cant loose buit you klost ws me right????? ajajajaajjaajaj gp bccl to your .25 50 games jehehheheheheheeh
Recommended Posts