Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

hmmmmmm back 10 dollar idag på 6 tejblande 4258 händer inget att skryta med precis men jag antar att jag har sprungit riktigt dåligt och jag har en tendens att göra det..... borde vara lätt att vinna på .02 .05 tycker man men inte för mig jag får slita för varenda öre och jag ska rannsaka mig själv ordentligt nu och se om jag kan vinna imorgon

 

 

undrar om jag gör mig själv en tjänst att skriva den här dagboken eller om jag bara skjuter mig själv i benet jag mår fan inte bra är så less på att torska att jag tror att det är bättre att skriva en roman om mitt liv jag är inne i en jobbig period nu och jag vet ärligt talat om jag kan ta mig ur den det går inte att säga att allt ska bli bra när allt är dåligt man måste lösa det på nått sätt

 

inget kul att läsa eller skriva om en snubbe som torskar hela jävla tiden det är lite självmål men jag är ju så säker på att det ska vända men jag kanske har grävt för djupt i hålet nu och ingenting kan ta mig tillbaka om inte någon kastar ner en repstege hahahahhaha

 

 

aa där har vi det jag gör mitt bästa och spelar varenda hand så bra jag bara kan sen får vi se om jag lyckas gräva mig ur hålet och klättra upp för en stege och landa nånstanns i molnen vattafakkk i guess im a nolifer of the sort of addicton city

 

 

ähhh skit i det här jag ger upp lås dagboken

 

MOD LÅS DAGBOKEN vill inte gör självmål det måste vara trist att läsa så här fantasilösa texter jag offrar mig igen och säger att om en Ängel kan falla kan vem som helst falla och vi får se om jag kommer upp i molnen då får ni höra från mig jag är på botten det är bara så jag är där men jag ska skita i det och vara tacksamm att jag har ett ställe att sova på och att jag har nånstanns att ta vägen för om jag inte suttit här hade jag suttit på anstalt för det är så det blir för sånna som mig som skottar för hela slanten och inte har så mycket i pallet vi får gå från mina till mina sen får alla döma hur dom vill men en sak är säker ONLY GOD CAN JUDGE ME som alla sa !!!

 

 

yes dettta var det sista inlägget om nån skriver igen måste jag svara för jag har inte skrivit den här dagboken för att nån annan ska få ha sista ordet det är bara så satt om ni låser den här dagboken tänk på att jag inte kommer äta så mycket av det som skrivdes här det var endast en lite dum tidsfördriv

 

 

mmmmm

 

 

fitta jag är lost lost lost

 

 

 

mmm så här går det när jag är utan hjälp från gud jag klarar mig inte ens 1 minut utan vägledning jag är kanske den jag är för att jag har fått i uppdrag att säga att alla som spelar poker förr eller senare kommer busta och gör dom inte det GRATTIS ni är mer sinnade för att spela poker en vad jag är och jag är inte vem som helst jag är full av liv och jag är riktigt smart på tvärt om språket och jag gillar att äta mat direkt från köket eller vafan säger jag tallriken

 

 

hmmmm

 

idol är jag inte jag är sällan en riktig angel men ibland när jag dör kommer det fram att jag softar lite extra ikväll och sattsar allt på att ingen ska få mig till att skotta en endaste gång resten av livet och det är allt jag håller för jag vet att så länge jag inte tar ett skott så är jag med i matchen och det är upp och ner men nu vill jag äntligen säga det

 

 

JAG ÄR PÅ RÄTT VÄG !!!!

 

 

gick och hämta tvätten alldeles nyss och jag hörde just en röst som sa " du kommer snart" det tar jag som ett tecken

 

 

 

jajajaj gick till attack och jag fick reda på att jag var så här gätte stor i sinnet och att allt skulle ordna sig jag skryter sällan men fan vad jag är stor i sinnet jag ser ljuset jag är med jag är en i gänget jag är a mottafakknn stature player

 

 

JAG SKA BLI BÄST moooahhahahaaahahaaha JAG ÄR SÅ BRA hahahahah

 

 

okej nu skiter jag i allt hahahhahahahaha

 

det är lättare hahahahahah SKIIITER IIIII

 

 

hahahha ÄLSKAR ER ALLIHOP förutom demons och nasty animals vi ar alla guds barn och vi gör vårt bästa LOVE YOU ALLL PEAAZZEEE

 

 

!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag vägrar att ta ett skott nu oavsett hur det går vill heldre käka rotmos och pölsa än att ta ett gotdamit skott det blir aldrig så igen

 

 

så därför kommer jag lyckas spelet har jag jag är top 3 i hela värdlden :roll:;-) kanske allfall vi får se

 

 

aa var lite grinig igår men det är okej jag mår bra nu det ska bli kul att ha stabilitet i vardan och känna mig mer avslapnad med minst 50 buyins per nivå, det och bra spel och en härlig inställning till spelet ska ta mig åtminstonde tillbaka till .25 50 125 dollar Deep det är målet och det är helt klart realistikst vi får se men i motgångar kommer det att visa sig vem som är stark och idag är jag mer sinnad för att spela poker en jag någonsin förut har varit jag kör bara på och lever glatt för att jag har chasnen att spela poker som är det bästa och roligaste jag vet !!!!!

 

 

er ödmjuke tjänare tiltar_malle !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan ska göra allt jag kan för att få läkemedlet concerta av doktorn kan lätt spela 8000 händer om dagen utan tveka varje dag om jag får den verkligen vad jag behöver !!!!!

 

 

+ att jag slipper att själv medicinera med amfetamin som nog inte är det bästa att ta varje dag !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hhah typiskt att bara för att man gör rätt och lägger sig så kommer den hahah !!!!

 

 

 

PokerStars Hand #105827449750: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/21 17:50:00 CET [2013/10/21 11:50:00 ET]

Table 'Numidia III' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: BOB_ROSS_222 ($2.62 in chips)

Seat 2: PerpetualNew ($5 in chips)

Seat 3: tiltar_malle ($12.50 in chips)

Seat 4: Lord_Shades ($13.75 in chips)

Seat 5: RM4AK ($11.90 in chips)

Seat 6: k_hristev ($6 in chips)

RM4AK: posts small blind $0.02

k_hristev: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of SpadesAce of Spades

BOB_ROSS_222: raises $0.15 to $0.20

PerpetualNew: folds

tiltar_malle: calls $0.20

Lord_Shades: folds

RM4AK: folds

k_hristev: calls $0.15

*** FLOP *** 8 of SpadesAce of DiamondsQueen of Diamonds

k_hristev: checks

BOB_ROSS_222: bets $0.30

tiltar_malle: calls $0.30

k_hristev: calls $0.30

*** TURN *** 8 of SpadesAce of DiamondsQueen of DiamondsKing of Diamonds

k_hristev: checks

BOB_ROSS_222: bets $0.55

tiltar_malle: folds

k_hristev: calls $0.55

*** RIVER *** 8 of SpadesAce of DiamondsQueen of DiamondsKing of DiamondsQueen of Hearts

k_hristev: checks

BOB_ROSS_222: bets $1

k_hristev: folds

Uncalled bet ($1) returned to BOB_ROSS_222

BOB_ROSS_222 collected $2.51 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $2.62 | Rake $0.11

Board 8 of SpadesAce of DiamondsQueen of DiamondsKing of DiamondsQueen of Hearts

Seat 1: BOB_ROSS_222 collected ($2.51)

Seat 2: PerpetualNew folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: tiltar_malle folded on the Turn

Seat 4: Lord_Shades (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: RM4AK (small blind) folded before Flop

Seat 6: k_hristev (big blind) folded on the River

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rabatt????

 

 

 

PokerStars Hand #105828590719: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/21 18:16:16 CET [2013/10/21 12:16:16 ET]

Table 'Quintilla IV' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: Kazak0707 ($2.01 in chips)

Seat 2: jefe386 ($7.22 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($12.82 in chips)

Seat 5: Antonio2055 ($5.40 in chips)

Seat 6: Nol1010 ($5.10 in chips)

jefe386: posts small blind $0.02

whtocean: is sitting out

tiltar_malle: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 10 of Spades10 of Clubs

whtocean leaves the table

Antonio2055: raises $0.12 to $0.17

Nol1010: calls $0.17

Kazak0707: folds

jefe386: raises $0.53 to $0.70

tiltar_malle: calls $0.65

Antonio2055: folds

Nol1010: calls $0.53

*** FLOP *** 6 of Diamonds6 of ClubsQueen of Diamonds

jefe386: bets $1.45

tiltar_malle: calls $1.45

sex_magic955 joins the table at seat #3

Nol1010: folds

*** TURN *** 6 of Diamonds6 of ClubsQueen of Diamonds5 of Spades

jefe386: checks

tiltar_malle: bets $2.74

jefe386: raises $2.33 to $5.07 and is all-in

tiltar_malle: folds

Uncalled bet ($2.33) returned to jefe386

jefe386 collected $10.21 from pot

jefe386: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $10.65 | Rake $0.44

Board 6 of Diamonds6 of ClubsQueen of Diamonds5 of Spades

Seat 1: Kazak0707 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: jefe386 (small blind) collected ($10.21)

Seat 4: tiltar_malle (big blind) folded on the Turn

Seat 5: Antonio2055 folded before Flop

Seat 6: Nol1010 folded on the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjennaaaa ligger bra till idag med spelet !!!

 

 

Men det var inte det jag skulle säga jo alltså i sthlm snusar dom flesta general och ju mer man kummer ut på landet så är det ettan som gäller mmm

 

jaja jag spelar och jag går fortfarande typ BE på .02 .05 men jag spelar bra så det kommer släppa snart !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga varför du inte degar in på svs man? Du verkar vilja ha action och det ger svs dig, så det räcker och blir över. :lol:

 

näää jag vet inte satte in 25k sek för några månader sen och gula det, trivs inte så bra där sen gillar jag inte att det är så lite spelare, säkert det är sämmre spelare på svs men jag gillar inte klienten blir tiltad av att spela där + att jag inte vill busta mina svenska bröder ;-) !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul liv !!!!

 

 

PokerStars Hand #105877482173: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/22 18:27:22 CET [2013/10/22 12:27:22 ET]

Table 'Aspasia III' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: joepperd ($8.06 in chips)

Seat 2: Duralumin ($6.11 in chips)

Seat 3: Ryperman ($5 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($12.97 in chips)

Seat 5: mjygvfesq ($5 in chips)

Seat 6: HonteleJ ($12.62 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.02

mjygvfesq: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of ClubsKing of Spades

HonteleJ: folds

joepperd: raises $8.01 to $8.06 and is all-in

Duralumin: folds

Ryperman: folds

tiltar_malle: calls $8.04

mjygvfesq: folds

*** FLOP *** 9 of Clubs7 of Hearts10 of Spades

*** TURN *** 9 of Clubs7 of Hearts10 of Spades2 of Spades

*** RIVER *** 9 of Clubs7 of Hearts10 of Spades2 of SpadesJack of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of ClubsKing of Spades (a pair of Kings)

joepperd: shows 10 of ClubsJack of Hearts (two pair, Jacks and Tens)

joepperd collected $15.50 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $16.17 | Rake $0.67

Board 9 of Clubs7 of Hearts10 of Spades2 of SpadesJack of Diamonds

Seat 1: joepperd showed 10 of ClubsJack of Hearts and won ($15.50) with two pair, Jacks and Tens

Seat 2: Duralumin folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Ryperman (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: tiltar_malle (small blind) showed King of ClubsKing of Spades and lost with a pair of Kings

Seat 5: mjygvfesq (big blind) folded before Flop

Seat 6: HonteleJ folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här spelet är ett fkn jävla turspel och jag orkar inte sitta och bli utköpt hela jävla livet så jag lovar nu med ärligheten talad att om jag inte bustar så lovar jag att skicka 10% varje nyår till barnen i afrika så låt mig vinna nu för AFRIKA !!!!!

 

 

vi säger så !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan man blir ju mörkrädd BE efter 5000 händer och sjuka jävla suckouts och riggeri jag önskar att nån kunde förstå hiur jävla otur jag har är det så här livet ska se ut ???? jävla horskit nu best'ller jag hem 4 ryska polacker och rensar hela jävla sthlm på demoner vi får se !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har några polare som grindar jack vegas och det verkar vara en bra ide !!!

 

 

nää men skit samma jag pallar inte vara så här grinig jag vinner ingenting på det så låt oss säga att idag fick jag reda på hur man arbetar sig ur en downswing eller breakeven swing men det är ju ingen swing men skit samma

 

 

man biter ihop gnäller inte och spelar sitt bästa så !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back 1 dollar idag på 4975 hands .02 ,05 och en 15 dollar sng som jag vann så gick minus drygt 20 dollar på ,02 ,05 spelet och det är inte acceptabelt men eftersom jag har sprungit som en pensionär som sitter i rullator så ska jag vara tacksamm men men !!!!

 

nu gillar jag att säga att idag var jag strong som inte gav upp och jag har inte spelat något högre än ,02 ,05 förutom den där sngs då men det var ju bara för att jag spelat till mig t dollar via fpp sngs så ja det rädda lilla barnet kommer att fortsätta skriva här för så länge det finns dollar så finns det ord !!!

 

 

mmm vilken poet jag är m¨åste visa alla hur smart jag är och visa alla att poker är fan inte lätt det är svårt jag spelar ,02 ,05 och folk visar upp riktigt bra spel emellanåt det går väl att dra in 50 dollar om dagen 6tablandes och komma upp i 4-6000 händer om dagen vi får se....

 

 

riktigt trist att jag inte vinner men jag har fått in det i skallen att det kan se ut så här vi sa ju att det var svårt och ja det är så !!!

 

jajaj jag äger ingenting i den här världen förutom mina 2 stockar snus och min rulle på 429 dollar det är allt !!!

 

har en jacka för 5000 också så helt pank är jag inte jaja fick genast veta att jag är ofta missförstådd och jag lovar mes t är på skämmt vi ses !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...