Gå till innehåll

Video: EHP fiskar PLO


El Helado Patata

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har ju startat ett "konverteringsprojekt" att lära mig PLO och förhoppningsvis bli bra på det istället för att ströspela. Delar av planen är att lägga upp videos och förhoppningsvis få feedback! Redan fått lite på dagboken här (http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1727778#post1727778).

 

Länk till videon;

 

Jag om ursäkt för halsont som resulterade i harklingar. Postar såklart nästa gång när jag är friskare.

 

__________________________________

 

Kopierar även kommentarerna jag fick under postens första timmar ifrån nickname Andresas15, tänkte kommentera dessa inom några timmar.

__________________________________

 

5,11: Tycker du ska höja med kungarna ur pos här. Att syna där skapar bara problem på senare gator.

 

12,15: Beroende på hur han spelar så kan jag folda den handen pre. På flopp är det en ganska klar fold tycker jag.

 

12:35: Höj Preflopp!! Att checka helt okej ess där med 3 spelare med i potten slutar sällan bra ur pos.

 

12.42: Fold från Knappen, Som spelat så får du ju inte det såklart på den floppen

 

12,49: Fold pre UTG.

 

18,00: Som du säger så är den handen inge vidare att c-beta mot 3 spelare. Jag ger upp och försöker få den nercheckad.

 

19,47: Call/Fold tycker jag fungerar där, För svag hand för 3-bet.

 

23,00: Tycker du kan syna där på knappen med de dåliga essen.

 

27,24: Fold pre i SB.

 

27:35: Fold i Cutoff bord 2.

 

28,23: Höj istället för limp på bord 1.

 

Lite tankar efter ha kollat i 30 min. Tycker det ser bra ut annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...