WannaSeeMyPig Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 [ ] Lyckas i studierna [ ] Styrketräna upp i vikt [ ] Klonka en turnering [ ] Spela större liveturnering(10k+ kr) [ ] Bli mer tidseffektiv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 [ ]PLO$400+ [ ]+300K pokerpengar [ ]nå minst semifinal i kock-sm [ ]ta hand om mina nära och kära [ ]Vasaloppet [ ]Lasvegas-reunion under wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 2miljoner händer 1$/hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 2miljoner händer1$/hand Ambitiös grabb! Kollat in din debut på R.I.O och måste säga att du verkar väldigt diktig nuförtiden. Ser fram emot dina kommande alster, och grattis till välförtjänt fraamgång. Hejja hejja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 [ ] Få företaget att gå runt [ ] Bli bättre på poker [ ] Vinna ett par turneringar [ ] Slippa skatta för pengar jag inte har [ ] Ta hand om min kropp [ ] Aldrig dricka mer än tre glas per kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 22 December , 2012 Rapport Share Postad 22 December , 2012 [ ] 200k + [ ] Bli bättre på poker [ ] Vinna ett par turneringar [ ] Komma i form [ ] vara utomlands och grinda med mina homeboys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [ ] Må bra. [ ] dra ner på misärbacken. [ ] +2Msek [ ] leva 4månader+ utomlands. [ ] Vegas. [ ] träffa en kvinna. [ ] 750k tassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [ ] Bli frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [] Supernova Elite genom masstablande plo [] Över 1M sek [] Spela plo400 senare under året [] Spela ännu mer disciplinerat [] Sätta igång med träningen igen [] Gå upp från 66 till 70 iaf periodvis (174cm) [] 190 mark (165 atm) [] 115 bänk (100 atm) [] 5*kv+40 i dips [] Ta körkort [] Tre utlandsresor med sambon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [ ] Bli frisk Finns ingen i denna tråd som förtjänar att nå sina mål mer <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Orkar du dela med dig slowboy vad det gäller? Låter inte som vi pratar halsfluss direkt, hoppas du får bocka målet, och asap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [ ] SNE stars [ ] etablera sig mer på 25/50$+ [ ] finna tid till en liten comeback till svs utöver SNE grinden [ ] resa mkt [ ] fortsätta träna 4ggr/veckan även 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [ ] Bli frisk Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 [] resa minst 2 månader. ska till Australien 1 månad i januari, så är semiklart. [] Hitta en bra tjej... [] Spela mindre poker men förhoppningsvis högre [] Gå ner sista 10kg [] Köpa lägenhet [] börja plugga till byggnadsingenjör [] Inte spendera så mycket pengar på krogen [] må bättre än 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Finns ingen i denna tråd som förtjänar att nå sina mål mer <3 Orkar du dela med dig slowboy vad det gäller? Låter inte som vi pratar halsfluss direkt, hoppas du får bocka målet, och asap. Gl DIFFUST STORCELLIGT B-CELLSLYMFOM Tack så mycket =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 DIFFUST STORCELLIGT B-CELLSLYMFOM Tack så mycket =) Ush, hoppas allt går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 DIFFUST STORCELLIGT B-CELLSLYMFOM Tack så mycket =) Fy fan. Hoppas allt går bra. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 DIFFUST STORCELLIGT B-CELLSLYMFOM Usch. Vilket stadie? Har en nära anhörig som var sjuk (DLCBL) för tre år sedan. Hon är idag frisk (hon går inte längre på efterkontroll var tredje månad) och utbildar sig till läkare, men det var ingen rolig resa dit. Jag hejar såklart på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Herregud vad tråkigt att höra, du verkar ju vara en så rar pojk också. Hoppas det går så bra som nu är möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Konstigt hur mycket man kan hålla tummarna för någon man aldrig träffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Usch. Vilket stadie? Har en nära anhörig som var sjuk (DLCBL) för tre år sedan. Hon är idag frisk (hon går inte längre på efterkontroll var tredje månad) och utbildar sig till läkare, men det var ingen rolig resa dit. Jag hejar såklart på dig! Stadie 1 har jag =) Har gjort 6 cystostatikabehandlingar och var för en vecka sedan och gjorde en PETscan på Sahlgrenska och tyvärr syntes det något men de kunde inte svara på om det fortfarande var cancer eller inte. Så nu får man vänta på lite svar samt läggas in dagarna innan nyårsafton för en dygnslång cystostatikabehandling. Skönt att din vän blev frisk, man hoppas på samma positiva utslag för mig tillslut =) Tack alla som önska mig att bli frisk med Skall sluta spamma ner denna tråden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 December , 2012 Rapport Share Postad 23 December , 2012 Oh fyfan. Alla tummar självklart, hoppas verkligen allt kommer gå bra, eller klart som fan att det kommer gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Usch fyfan =( Hoppas allt går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 [ ] Bli frisk Tänkte sätta upp en massa egna mål i tråden, men de kändes rätt triviala nu. Du har mina tummar och tankar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 December , 2012 Rapport Share Postad 24 December , 2012 Lycka till slowboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts