sherqs Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Ja som rubriken säger. Jag ska börja lira SH 0.5/1 fixed på empirepoker och behöver en bok för att förbättra mitt spel. Är också TOP att rekomendera fastän jag spelar på så låg nivå? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Small stakes holdem av Ed Miller- kan jag rekomendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 de får böcker som tar upp SH är väl Sklanskys advace-bok och King Yaos bok. får hoppas han blir klar med sin SH-bok snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Small stakes holdem av Ed Miller- kan jag rekomendera. Den är väl skriven för fullring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 12 Juli , 2005 Rapport Share Postad 12 Juli , 2005 Small stakes holdem av Ed Miller- kan jag rekomendera. Den är väl skriven för fullring? Yepp..inget vidare till SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 king yaos bok är ypperlig. Att inte köpa den i ditt läge är -ev. /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Det finns inga böcker skriva för FL SH vad jag vet. Det är bara att läsa de FL böcker som finns och med erfarenheten du får på SH så kan du appliciera böckerna rätt enkelt på SH. Theory of Poker - David Sklansky Small Stakes Hold'em - David Sklansky, Ed Miller, Mason Mallmuth Weighing the odds - King Yao Det här är böckerna jag rekommenderar. (King Yao jobbar på en FL SH bok tror jag?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 (King Yao jobbar på en FL SH bok tror jag?) Sant, projektet är dock försenat så det det dröjer lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 29 Juli , 2005 Rapport Share Postad 29 Juli , 2005 Shorthanded av Jason Pohl Är visserligen ingen bok men han har skrivit en hel del om shorthanded artiklar som kanske kan vara något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Texas Holdem for Advanced Players har ett avsnitt om SH som är mycket läsvärt. Speciellt avsnittet om blindarna är ett måste. Annars gäller Yaos avsnitt om SH i bokform... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jompa1 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 En annan skribent, på samma sida som Quper rekommenderade, som inriktar sig på sh limit är Nick Eisel. Spelar inte limit själv så jag vet inte vilken kvalitè han artiklar håller men här kommer i alla fall länken; http://www.pokerpages.com/articles/archives/index.htm#eisel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 En annan skribent, på samma sida som Quper rekommenderade, som inriktar sig på sh limit är Nick Eisel. Spelar inte limit själv så jag vet inte vilken kvalitè han artiklar håller men här kommer i alla fall länken; http://www.pokerpages.com/articles/archives/index.htm#eisel Nicks artiklar är helt ok. Inte världsklass men helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Nej. Jag beställde precis small stakes hold em utan att tänka på att det var en fixed limit bok! Inte bra..får väl försöka avbeställa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts