Katt3n Postad 19 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2014 I K E A. Köxavdelningen. Väntetid....
Katt3n Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2014 Bra dag idag efter 2 dars vila. Upp 600bb gnom shortstacking och ratholing. Oooouuu yeah, despiccable me
minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Tycker jag absolut! Fler TRs till forumet!
Katt3n Postad 24 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2014 Är inne i en period där jag gillarHU-ZOOOm PLO väldigt väldigt mycket
GruGloG Postad 24 Januari , 2014 Rapport Postad 24 Januari , 2014 Är inne i en period där jag gillarHU-ZOOOm PLO väldigt väldigt mycket Tycker det låter så sjukt sköj, lär vara stark vevfaktor?
Katt3n Postad 27 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2014 Roomba + katthår = teh nutz Roomba + grabbens Legointresse = not so much
Katt3n Postad 27 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2014 #svenskinvasionvidborden gå nån annanstans och låt mina bord vara!
Teh_MoUsE Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Mat Brieosttårta, vad tror vi? Vi pratar alltså vällagrad brie toppad med balsamicomarinerde färska jordgubbar, madel och cashewnötter. Flipp eller flopp? Med tanke på de kombinationer tidigare i dagboken googlades "madel" utan resultat antar du menar mandel. Kan mycket väl funka. Annars får jag reka ett säkert kort som funkat de gånger jag bjudit http://www.ica.se/recept/brieosttarta-med-aprikosnotter-715026/ edit: glömde lite text, var inget konstigt med den kombinationen du skrev
Katt3n Postad 29 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2014 Såklart menar jag mandel. Mitt tangentbord missar gärna vissa boxtäver. Tack för receptet
mr-flow Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Gillar matsnacket, gillade också omahasnacket till en början men snappade upp för lite. Brieosttårtan låter väldigt god men att servera det som en tårta låter sisådär (motbevisa mig gärna ), då hade jag nog hellre serverat det på var sitt fat/skål. Gillar Fisbrie.
Hjort Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Oookaj, då provar vi lte initiativ för att få se nån annan posta här än jag: Mat Brieosttårta, vad tror vi? Vi pratar alltså vällagrad brie toppad med balsamicomarinerde färska jordgubbar, madel och cashewnötter. Flipp eller flopp? Låter alldeles för mäktigt för min smak om det rör sig om mer än några tuggor. Dessutom känns cashewnötterna inte så kul och fyller väl ingen funktion som mandlar inte kan fylla på egen hand.
Basselito Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Har gjort brietårta med honung och blandade nötter, det var väl okej som bäst.
Recommended Posts