Hjulapan Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 Vilken utrensning det har skett. Bara 3 stycken till antalet nu vad jag kan se; Gus Hansen ,Tom Dwan och Viktor Blom. Vad hände med annette obrestad? Jättelängesedan jag såg henne online. Spelar hon bara live eller har hon lagt av? Citera
berghet Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 hon lirar väl på betfair om jag inte minns fel Citera
pjharvey Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 PocketFives News: Full Tilt Poker has contacted its old Red Pros and said their contracts won't be honored and the Pro team won't be expanding anytime soon: http://www.pocketfives.com/articles/full-tilt-to-red-pros-no-immediate-plans-to-expand-ftp-pro-team-587944/ Citera
WannaSeeMyPig Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 Bra det. Även bra att Ivey och Antonius inte får några nya kontrakt, iaf om en del rykten stämmer. Citera
popquee Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 Bra det. Även bra att Ivey och Antonius inte får några nya kontrakt, iaf om en del rykten stämmer. Varför tycker du att det är bra? Citera
Integrale Postad 26 November , 2012 Rapport Postad 26 November , 2012 Vad hände med annette obrestad? Jättelängesedan jag såg henne online. Spelar hon bara live eller har hon lagt av? Hon ingår i Lock Pokers proffsteam tillsammans med bland annat Moorman. Någon som spelat på Lock förresten? ingår dom i nåt nätverk? skattefritt? Citera
WannaSeeMyPig Postad 27 November , 2012 Rapport Postad 27 November , 2012 Varför tycker du att det är bra? Beror lite på hur du menar men ser inte grejen med att FTP ska sponsra 600 pers som endast folk som är intresserade av poker känner igen, som de gjorde förut. Om du menar det ang. Ivey och Antonius så är ju ryktena att Ivey betedde sig som skit kring Black Friday, skippade möten och hans stämning var ju bara löjlig som jag förstått det. Antonius multiaccountade och gav ut 100% rakeback accounts till polare och grejs. Det är som sagt bara rykten eller vad man ska säga. Dock lär de ju inte varit exemplariska för annars hade de väl blivit sponsrade igen, även fast Antonius är med igame(?) och Ivey har något hokuspokus TeamIvey grejs för sig. Citera
XXLaphroaig1 Postad 27 November , 2012 Rapport Postad 27 November , 2012 ingår dom i nåt nätverk? Revolution Gaming ( fd Cake network ) Citera
Recommended Posts