Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Kör hårt nu och plocka den fina titeln! Här ska vinnas! Inget annat finns! Vi ligger runt 30k-strecket efter en bra pott på 100/200. Synar en raise som kommer från mellanposition på min SB, varpå BB också synar. Vi ser K53dd och jag synar hans C-bet för att se en blank J på turn, han skjuter 1600 och jag slår om till 4k som FI efter lite betänketid synar. River är en svart 6:a och han viker när jag skjuter 5400. Törs inte skriva vad jag har om läsare finns på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Här ska vinnas! Inget annat finns! Vi ligger runt 30k-strecket efter en bra pott på 100/200. Synar en raise som kommer från mellanposition på min SB, varpå BB också synar. Vi ser K53dd och jag synar hans C-bet för att se en blank J på turn, han skjuter 1600 och jag slår om till 4k som FI efter lite betänketid synar. River är en svart 6:a och han viker när jag skjuter 5400. Törs inte skriva vad jag har om läsare finns på bordet Du får ju outa dig, vet ju inte vem du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Du får ju outa dig, vet ju inte vem du är Ropar på dig när jag ser dig! Vi donerar 3k till Philip med nior på brädan AAT73, han floatar den floppen så sjukt ofta så den laxen får han nästan varje gång på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Vi är nere på 25k efter vi sett tre Ess på brädan och betalat damerna med mina knektar. Livet är kallt men jag kom ändå undan billigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Vi återhöjer en öppning före floppen med dam/knekt för att sedan på färdig bräda ha två par. Han synar snabbt med en dam och potten går till mig. Naturligtvis springer Valter förbi när jag är involverad i en pott så jag inte kan ropa på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Vi återhöjer en öppning före floppen med dam/knekt för att sedan på färdig bräda ha två par. Han synar snabbt med en dam och potten går till mig. Naturligtvis springer Valter förbi när jag är involverad i en pott så jag inte kan ropa på honom. Nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Nere på 11k. Bordets geni som turat till sig stor stack kallfyrbetar när jag har QQ. Tredje gången han gör det på två varv. Jag fembetar till 15k varpå geniet flattar. Brädan visar det magiska esset och jag får betfolda. Den ser nöjd ut och grisar åt sig mina marker. Finns naturligtvis ingen hand att göra det med mot min 35k-stack, men den spelade så ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Bedrövligt spelat av mig, riktigt dåligt. Nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Vi dubblar till behagliga 25k med AQ mot 66. Mycket välkommet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Vi har 24k och mycket litet händer för egen del, pga avsaknaden av just händer. Rolig ordvits va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 100/211 spelare kvar och vi har besegrat halva startfältet, roligt! Vi såg en flopp mot duktiga Stefan Mattsson med AK, han försvarade BB med 85o (?). Potten checkades ner och jag fick ännu en liten pott. Många små smulor vet ni! Vi har ca 30k med avg på 42k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Slår ut Stefan Mattsson med AK och kommer upp till 50k. Typ två händer senare får jag in AQs mot Totti Linds sjuor som krossar mitt floppade Ess med sitt set. Pang så har vi 15k. Natta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Otur Jobba jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Nu är det matpause och vi ska käka. Sen är det jobba jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 29 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2012 Tyvärr är vi nu bust. Efter flippen mot Totti hämtade sig aldrig stacken igen. Stoppade in med QT med pushstack och mötte 98, en nia på floppen satte stopp för mitt SM-äventyr. Förutom att jag misshandlade QQ-handen brutalt så tror jag att jag spelat min bästa turneringspoker idag, aldrig känt mig så avslappnad och lugn. Tack för stödet av de som tror på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2013 Skeppa Fredagsfighten i fredags och slöreggade Lillördag idag för att polarna skulle grinda trots att man inte var så sugen. Slutade med att man tog ner den också, semihet nu! Fan farligt med sånna här veckor, passa sig så man blir för uppblåst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 Skeppa Fredagsfighten i fredags och slöreggade Lillördag idag för att polarna skulle grinda trots att man inte var så sugen. Slutade med att man tog ner den också, semihet nu! Fan farligt med sånna här veckor, passa sig så man blir för uppblåst nu. Gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 bra jobbat man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts