Gå till innehåll

Vad tror ni onlineproffsens liggrate är?


slimmad

Recommended Posts

Tjenare! Som topic lyder tänkte jag starta en diskussion över något jag grubblat på oerhört ofta.

 

Vi tar t.ex. Phil Galfond / isildur1 / dwan - alla rika och nördiga(på det bästa sättet) onlinespelare som de icke pokerinsatta vet något om, tror ni dom får ligga ordentligt, tror ni brudarna tagit reda på vilka killarna i hörnet är som alltid beställer in cristal?

 

 

/vafangörmanannarsenfredag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju liggas rätt mycket i isildurs lägenhet i London. Svensk och tät vs en ful ginger, lätt match där för vår svenske stolthet.

 

 

Tänkt precis samma! Jävlar va han måste ha det soft asså, london är ju smockat av fult folk dessutom (undantag vissa damer)

 

:D

 

Va säger ni, en videointervju live @ london bar med isildur1 i farten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengar är inte så viktigt, det enda som behövs är lite balans i livet och fritid. Med andra ord tror jag de pokerspelare som inte grindar 24/7 har det rätt bra där.

(undantag vissa damer)

Tyvärr är de ju som du skriver verkligen undantag.

 

Engelska damer på krogen blir lite som skräckfilm, de ser normala ut tills ljuset blinkar, och man hoppar till varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isildur lär få ligga imo, (ligga är ett light-ord för älska) Ligga handlar om att älska sig själv för man kan inte älska nån annan innan man verkligen genuint älskar sig själv. Isildur älskar obv sig själv mer än pengar.

 

(att idka samlag går försås att forcea genom att bränna pengar på deprimerade tjejer men "att få ligga" är ett state och inte en "hitrate", får man ligga får man det även i mjukisbyxor på en tisdag men tjejen på kanelbullebageriet om man skulle känna för det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM du bara visste vad pengar gör med kvinnor. Det är väl alla fotbollsspelare ett levande bevis på? Jag tänker främst på Crouch och han kvinna. Helt otrolig kombo!

 

Kvinnor skulle ha sex med pengar om pengar haft snopp..

 

LOL

 

Crouch i en intervju:

 

"What would you be if you weren't a footballer?"

"A virgin"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Som topic lyder tänkte jag starta en diskussion över något jag grubblat på oerhört ofta.

 

Vi tar t.ex. Phil Galfond / isildur1 / dwan - alla rika och nördiga(på det bästa sättet) onlinespelare som de icke pokerinsatta vet något om, tror ni dom får ligga ordentligt, tror ni brudarna tagit reda på vilka killarna i hörnet är som alltid beställer in cristal?

 

 

/vafangörmanannarsenfredag

 

Vi får ligga rätt mycket, brudarna brukar inte fråga var pengarna kommer ifrån.. ibland har jag med mig hemmagjorda drinkar till krogen.. då går det ännu snabbare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Engelska damer i överlag är ju ren terror, men kilar du på innekrogarna i London och liknande, tror ju inte vår isi går på nåt backwater-hak direkt så har du ju fenomenal klass på de fina brudarna, obviously.

 

London är ju ingen liten stad så att säga, eller billig för den delen.

Frågan är ju då hur många av dem som egentligen är "engelska". Tänderna blir ju inte automatiskt sneda för att man bor i London, det är ju inte så det fungerar.

 

Men visst, man ser nog mer intimiderande kvalité på en innekrog i London än de smygtjocka beer-googles-krävande tombollarna som översvämmar stureplan.

 

Upp till åldrarna 18-19 levererar förövrigt Gävle helt fenomenalt, så det är ett lite kul tips för den unge ligg-grindern, lite som att besöka ett exotiskt fattigt land för res-grindern. WT-transformationen vid 20 är dock makalös, så de äldre göre sig icke besvär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Upp till åldrarna 18-19 levererar förövrigt Gävle helt fenomenalt, så det är ett lite kul tips för den unge ligg-grindern, lite som att besöka ett exotiskt fattigt land för res-grindern. WT-transformationen vid 20 är dock makalös, så de äldre göre sig icke besvär.

 

Precis. Tipset ar da att ga till Heartbreak. Dar flockas 18-19 aringarna! Aven All-star har borjat kora nattklubb pa helger, sa det finns gott om damer dar ocksa.

 

Over 23+ ar det lite knepigare. Jag ser dom i skolan hela dagarna men vettefan vart de gommer sig pa helgerna?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har också hört mycket gott om Gävle. ett annat tips är bondhålor
Ett annat?

 

Gävle förstörde mig i ung ålder och jag har inte riktigt återhämtat mig ännu. Själva status quo från 16 års ålder blev att umgås med otroligt vackra flickor, möjligen toppligan sett globalt om man på något vis ska försöka generalisera smaker. Jag växte upp på s.bomhus-sidan av stan, och detta är/var alltså dessutom stället de kom ifrån, de fyllde på därifrån tillräckligt för att förgylla hela staden med skönhet.

 

Bussen därifrån till stan.. Jag kan inte riktigt förklara för den som inte såg det själva, ni skulle bara tro att jag var nostalgisk och överdrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...