Jeg123 Postad 2 November , 2012 Rapport Postad 2 November , 2012 I somras var jag på Tomorrowland vilket var ett av det roligaste jag gjort. Efter TML har jag kikat på andra festivaler och hittat EDC. Mellan 21-24 Juni så äger EDC rum i Las Vegas, Electric Daisy Carnival. 100 000+ besökare varje dag, jämfört med 60000 på Tomorrowland. Vet att många från PF befinner sig i LV under sommaren och det kan vara värt att köpa biljetter tidigt, förra året blev det helt slutsålt. Under 7 November kommer man sälja biljetter för $200. Sedan börjar officiella försäljningen 9 Januari och då kostar biljetter $260. Tyvärr har EDC ingen lika fet aftermovie som TML: Biljettförsäljning : http://electricdaisycarnival.com/LasVegas/ Någon som var där 2012 eller planerar att åka i sommar? Citera
ea_0707 Postad 2 November , 2012 Rapport Postad 2 November , 2012 Var där 2011. Grymt som fan, rekas! Citera
Jeg123 Postad 2 November , 2012 Författare Rapport Postad 2 November , 2012 Var där 2011. Grymt som fan, rekas! Nice! Vi blir ett gäng som åker just för den här festivalen! Vi kommer köpa biljetter nu på onsdag. Lite tråkigt dock att inga artister är klara ännu... Citera
MR_Jimmy Postad 2 November , 2012 Rapport Postad 2 November , 2012 Nice! Vi blir ett gäng som åker just för den här festivalen! Vi kommer köpa biljetter nu på onsdag. Lite tråkigt dock att inga artister är klara ännu... Håller med ea, var grymt! Tror dock inte du behöver vara så himla snabb. Kanske blivit mycket mer poppis sen vi var där. Men har för mig vi knappt blev av med några biljetter vi försökte sälja utanför. Citera
Jeg123 Postad 2 November , 2012 Författare Rapport Postad 2 November , 2012 Håller med ea, var grymt! Tror dock inte du behöver vara så himla snabb. Kanske blivit mycket mer poppis sen vi var där. Men har för mig vi knappt blev av med några biljetter vi försökte sälja utanför. 2012 var större än 2011 vad jag läst. Verkar även vara mer hypat iår samt att 2012 så körde man tidigt i Juni, då hade inte alla studenter fått lov ännu. Tror inte det kommer bli utsålt innan April, men gillar att vara tidigt ute Citera
Jeg123 Postad 7 November , 2012 Författare Rapport Postad 7 November , 2012 Vi är 6 pers som köpt biljetter nu iaf, tog slut på under 1h... Kommer fler 9 Januari... Citera
Jeg123 Postad 29 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2013 Alla biljetter är slutsålda. Men om någon skulle vara intresserad så har jag en extra. Citera
Recommended Posts