Gå till innehåll

Ulaf Tar Avsked


ulaf

Recommended Posts

Ville bara skriva lite här, har legat och tänkt lite under natten och kan inte sova riktigt bra.

 

Jag har bestämt mig för att inom en överskådlig framtid inte lägga en krona till på poker. Jag har alltid haft svårt att ta förluster, och snöbollseffekten har varit stor, ibland även cashgame-effekten . Med den senaste tidens streak med som mest runt 60 turneringar utan cash har jag tvingats se sparkapitalet minska med inte längre tolererbar hastighet.

 

Mina prispengar online+live överstiger med okänd marginal en miljon kronor, och däribland har jag åkt ut med två bord kvar i två turneringar med förstapris på miljonbelopp. Jag känner dock att jag snart håller på att förlora nästan lika mycket då jag inte längre har någon vidare kontinuitet i mitt spel och det blir dyra ströskott i turneringar med tusentals deltagare som är ohållbart. Som tur är har jag redan hunnit spendera mycket av mina vinster.

 

Det enda situationen tillåter just nu är att börja grinda smått igen vilket jag inte känner motivation till eftersom jag inte längre har någon tid till att komma upp på en intressant nivå.

 

Jag har fortfarande ett intresse för spelet som garanterat kommer att hålla i sig och mitt A-game håller en klart hyfsad nivå. Jag kommer att fortsätta hänga på pf eftersom det trots allt kan vara underhållande och trevligt.

 

Det är roligt att spela trots allt, och nästan helt utan desperation () kan jag meddela att om någon har lust att stejka en kille som inte längre vill lägga sina egna pengar för att ha chans på storklonken är det fritt fram att hojta!

 

Ett mer eller mindre värdigt slut på den här länge sovande dagboken blev det.

 

FRED OCH KÄRLEK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...
×
×
  • Skapa nytt...