MoSArdEJ Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Tja, Jag har lång erfarenhet från NL och gjort rätt bra resultat, och på det har jag kanske spelat 50K händer PLO och har ett litet plusresultat där. Jag tänkte börja satsa betydligt mer seriöst på PLO, och vore tacksam om någon kunde rekommendera en bra instruktör. Min spelnivå kommer ligga på 1/2 SvS. Citera
pwned Postad 7 Oktober , 2012 Rapport Postad 7 Oktober , 2012 som tidigare sa. Blufirepoker.com tycker jag har dom bästa,fullring,6max och HU. Citera
Slaskhink Postad 7 Oktober , 2012 Rapport Postad 7 Oktober , 2012 De flesta pokerträningssidor är inaktiva nu för tiden och Galfonds filmer börjar bli gamla nu eftersom det var längesen han hoppade av Bluefire. DC släpper lite filmer då och då men 90% av de från 2012 är DJ sensei, och han e tråkig och långsam och pratar som mammuten i Ice age Citera
pwned Postad 7 Oktober , 2012 Rapport Postad 7 Oktober , 2012 jo dom är lite gamla,men har man precis bytt till omaha från texas så kommer man lära sig oerhört mkt av dom,ialf enligt mej. Citera
FilliGo Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Postad 8 Oktober , 2012 Hej . Prova en PLO coach kanske? Blir lite dyrare kanske men man lär sig spelet otroligt mycket snabbare. (gjorde jag med NLSH). Prova typ pokercoach.se Finns väl en dröss med amerikanska med. Lycka till med plon. Citera
Recommended Posts