bus599 Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Postad 8 Oktober , 2012 Jo, och jag tycker inte heller att utländska spelare ska spela i ett SM. men jag som spelade för två år sedan på SMonline(Pokerstars) och kom bäst 2a i en av turneringarna, kan nu inte ens få anmäla mig till annan turnering än den jag tog biljett till förra veckan; en MAIN EVENT 215$s biljett. Där var det ingen rebus, och"mitt begränsade rebus-intellekt"kunde ändå se till att jag vann den enda 215$biljetten i just det kvalet. Suck... hoppas att jag får klarhet , för jag vill gärna spela fler turneringar. om jag som medlem i Poker.se måste lösa rebusar för att ha nytta av medlemskapet gällande spel, undrar jag om jag kommit rätt ? Ska vi spela poker, eller ska vi lösa rebusar??? Citera
FreezyLocc Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Postad 8 Oktober , 2012 jag fick svar 2:30 på natten så dröjde några timmar.. nästa söndag är det bäst att ni aktar er! Citera
okocha Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Postad 8 Oktober , 2012 Jo, och jag tycker inte heller att utländska spelare ska spela i ett SM. men jag som spelade för två år sedan på SMonline(Pokerstars) och kom bäst 2a i en av turneringarna, kan nu inte ens få anmäla mig till annan turnering än den jag tog biljett till förra veckan; en MAIN EVENT 215$s biljett. Där var det ingen rebus, och"mitt begränsade rebus-intellekt"kunde ändå se till att jag vann den enda 215$biljetten i just det kvalet. Suck... hoppas att jag får klarhet , för jag vill gärna spela fler turneringar. om jag som medlem i Poker.se måste lösa rebusar för att ha nytta av medlemskapet gällande spel, undrar jag om jag kommit rätt ? Ska vi spela poker, eller ska vi lösa rebusar??? läs rebusarna jeeettelångsamt så kanske du fixar dom! Citera
WannaSeeMyPig Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Postad 8 Oktober , 2012 Jo, och jag tycker inte heller att utländska spelare ska spela i ett SM. men jag som spelade för två år sedan på SMonline(Pokerstars) och kom bäst 2a i en av turneringarna, kan nu inte ens få anmäla mig till annan turnering än den jag tog biljett till förra veckan; en MAIN EVENT 215$s biljett. Där var det ingen rebus, och"mitt begränsade rebus-intellekt"kunde ändå se till att jag vann den enda 215$biljetten i just det kvalet. Suck... hoppas att jag får klarhet , för jag vill gärna spela fler turneringar. om jag som medlem i Poker.se måste lösa rebusar för att ha nytta av medlemskapet gällande spel, undrar jag om jag kommit rätt ? Ska vi spela poker, eller ska vi lösa rebusar??? Menar du på allvar att du har problem att lösa rebusarna? Och sluta spamma smileys ditt jävla mongo. Citera
chrand Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Postad 10 Oktober , 2012 Om du lyckas kvala till ett event och inte kan spela den kan du avregga och få turredollar eller byta till annat event? Citera
mackan69 Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Är de någon som har koll på vilket turnerings id kvällens turnering har? Har bara tillgång till min padda och kan inte hitta den i turnerings lobbyn. Tack på förhand. Citera
DarrenStyles Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Postad 28 Oktober , 2012 Nån som har lösenordet till kvällens frirulle till SM som Svepof arrangerar? Stod inget på deras hemsida om lösen... Citera
TGrinder Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Postad 28 Oktober , 2012 Nån som har lösenordet till kvällens frirulle till SM som Svepof arrangerar? Stod inget på deras hemsida om lösen... Krävs inget lösenord. Citera
DarrenStyles Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Postad 28 Oktober , 2012 Jo jag fick upp en sådan ruta. Nu är turren borttagen helt? Hittade den på nåt skumt ställe, på den jag hittade först var lösenskyddad och 0 reggade,denna hade 95 reggade, nu kör vi =) Citera
TGrinder Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Postad 28 Oktober , 2012 Jo jag fick upp en sådan ruta. Nu är turren borttagen helt? Konstigt, säker på att det är rätt turnering du försökt regga dig till? Sök på turneringsID: 633778174 så bör du hitta rätt. Citera
matts Postad 28 Oktober , 2012 Rapport Postad 28 Oktober , 2012 Jag kan inte anmäla mig,det står att jag inte har någon biljett. Citera
Recommended Posts