Fajlen Postad 5 December , 2012 Rapport Postad 5 December , 2012 Hur går det grabbar? Någon som vet när deadline är för subs? Är det 20:30 där med? Vem äger laget Griselvan? Får sluta rycka ifrån nu Citera
Shahin86 Postad 5 December , 2012 Författare Rapport Postad 5 December , 2012 Hur går det grabbar? Någon som vet när deadline är för subs? Är det 20:30 där med? Vem äger laget Griselvan? Får sluta rycka ifrån nu Letade efter samma sak men stod inget under Rules, men det borde ju vara 20.30. Många som vilar ikväll kommer nog se mörkt ut med poäng för mig iaf. Lottning för åttondelsfinaler 20e dec, blir spännande. (= Citera
m1978 Postad 5 December , 2012 Rapport Postad 5 December , 2012 Kaptensvalet känns lite jobbigt inför kvällen. Hade Ronaldo igår 1+1 och det hade man väl behållt nästan varje gång, men nu är det ju en viss Messi som ska spela ikväll. Hmmmm. Och apropå lottningen blir det jävligt spännande. Väljer man spelare från lag som lyckas gå vidare från åttondel och kvart så kan man komma långt. Citera
el_kryddo Postad 5 December , 2012 Rapport Postad 5 December , 2012 Fajlen> Det är jag som har Griselvan, har inga planer på att sluta gasa på i täten;) Blir ju alltid så här i slutet av gruppspelet, att de klara lagen vilar spelare och luftar unga löften osv. Blir en del avslagna matcher. Kvällens omgång känns ändå hyfsat intressant. Helt klart blir det nog lite mer spridning på poängen i slutspelet, då man får ha fler spelare från samma lag och vissa favoriter kanske bustar i åttondelen osv. Men det brukar ju bli så att några lag har "lätta" matcher och så sitter ändå alla där med Messi och Ronaldo. Citera
Shahin86 Postad 20 December , 2012 Författare Rapport Postad 20 December , 2012 Galatasaray–Schalke 04 Celtic–Juventus Arsenal–Bayern München Shakhtar Donetsk–Borussia Dortmund Milan-Barcelona Real Madrid–Manchester United Valencia–Paris SG FC Porto–Malaga Man U och Arsenal fick inga enkla matcher, blir nog ingen bra säsong för engelska lagen (= Nu har ni nåt att steka på fram till februari iaf. (= Citera
el_kryddo Postad 20 December , 2012 Rapport Postad 20 December , 2012 Galatasaray–Schalke 04Celtic–Juventus Arsenal–Bayern München Shakhtar Donetsk–Borussia Dortmund Milan-Barcelona Real Madrid–Manchester United Valencia–Paris SG FC Porto–Malaga Man U och Arsenal fick inga enkla matcher, blir nog ingen bra säsong för engelska lagen (= Nu har ni nåt att steka på fram till februari iaf. (= Jag steker oxfilé med tanke på alla pengar jag kommer vinna;-) Känns spontant som att det är gto att rygga Barca och Juve. Schalke, PSG, Bayern och Real känns också som troliga vinnare. Tror dock Schaktar-Dortmund kan bli grymt roliga matcher att kolla på. Citera
Shahin86 Postad 12 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2013 Spännande o se vilken linje folk tagit. Jag bytte ut flera spelare 1 min innan spelstopp, upplagt för tilt (= Citera
schoolbook Postad 13 Februari , 2013 Rapport Postad 13 Februari , 2013 Vidal som kapten var man ju inte direkt ensam om. Citera
Shahin86 Postad 13 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2013 Vidal som kapten var man ju inte direkt ensam om. Nä, och nu vet jag inte om man ska ändra eller inte... måste ju bli mål+ass av Ronaldo/x/Messi för o va värt de. Helt klart roligare plan om inte annat (= Citera
el_kryddo Postad 16 Maj , 2013 Rapport Postad 16 Maj , 2013 Förutom att det blir en jävligt smaskig fotbollsdrabbning kommer det bli en spännande CL-final. Mitt lag, Griselvan, leder med 12 poäng före Liverpool. Men känns som att det kan bli väldigt utslagsgivande med en final där man inte kan göra byten och det blir väldigt utslagsgivande vilket lag man viktar spelarna mot. Citera
Shahin86 Postad 16 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2013 Även här, får den lyckliga vinnaren PMa sina bankuppgifter (= Citera
el_kryddo Postad 26 Maj , 2013 Rapport Postad 26 Maj , 2013 Pokerforums CL Fantasy 12/13 1. Griselvan 753 2. Liverpool 720 3. Schoolmasters 718 4. Kästerbüse IF 690 5. Team Slurp 669 6. the reetards 648 Mina stolta fotbollsbrunkare Griselvan lyckades ta hem ännu en buckla till prisskåpet. Liverpool hade häng inför finalen men eftersom jag hade Robben i laget och Ribery som kapten som tog lite poäng så kändes det ganska tryggt. Nu är det bara att gå på semester och käka upp sig som brasilianska fotbollsproffs, för att sen nöta försäsongsträning. Jag hoppas att vi får ihop en liga till både PL och CL även nästa säsong! Griselvan säger som solnatattarna proklamerade för några år sen: Kom och ta oss! Citera
Shahin86 Postad 27 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2013 Vi grattar kryddan och ber Liverpool skicka sina kontouppgifter för sitt smarriga andrapris på 500krrrrr. Citera
schoolbook Postad 27 Maj , 2013 Rapport Postad 27 Maj , 2013 Grattis! Trodde jag var långt från pengarna, hade glömt det fanns andrapris Nåja, nästa säsong: då jävlar! Citera
Fajlen Postad 31 Maj , 2013 Rapport Postad 31 Maj , 2013 affff missade att göra byten men hade nog inte gjort någon skillnad ändå. gg för den här gången! Citera
schoolbook Postad 5 September , 2013 Rapport Postad 5 September , 2013 Uppe nu. Vi kör väl? http://en.uclfantasy.uefa.com/UEFA/15809/clienthome.do Citera
Shahin86 Postad 5 September , 2013 Författare Rapport Postad 5 September , 2013 Uppe nu. Vi kör väl? http://en.uclfantasy.uefa.com/UEFA/15809/clienthome.do Yep.. Skickar PM med kod sen. 1. Shahin 2. M1978 3. Skolbok 4. Tele 5. el_kryddo Bara att hojta till om någon annan vill vara med. Vi kör 500kr insats va? Citera
Tele Postad 5 September , 2013 Rapport Postad 5 September , 2013 Vi kör 500kr insats va? Blir fint. Citera
m1978 Postad 14 September , 2013 Rapport Postad 14 September , 2013 Men vafaaaaan. Sjukt svårt att ta ut lag och efter lång tid får man ihop ett lag som känns ganska bra, tittar efter lite och ser 13 av 15 spelare är från samma matchdag. Bara göra om då Citera
Shahin86 Postad 15 September , 2013 Författare Rapport Postad 15 September , 2013 Lite svalt med intresse här, vill alla köra igång fast vi bara blir 5? Citera
Tele Postad 15 September , 2013 Rapport Postad 15 September , 2013 Lite svalt med intresse här, vill alla köra igång fast vi bara blir 5? jadå. Citera
m1978 Postad 15 September , 2013 Rapport Postad 15 September , 2013 Lite svalt med intresse här, vill alla köra igång fast vi bara blir 5? ja Citera
Recommended Posts