Crappy Postad 12 Oktober , 2012 Rapport Postad 12 Oktober , 2012 Haha Nja Amagad, jag tror mer det skickas ut lite mer random nu inför uppstarten. Jag fick ett mail också, och jag lovar inga större summor där (Tyvärr nu då ) Citera
ffredd Postad 12 Oktober , 2012 Rapport Postad 12 Oktober , 2012 Jag tror att jag bara hade runt 800, så jag gissade på att det här skickas ut till alla. Men jag har åtminstone ett svart kort, det mest åtrådda kortet i poker. Citera
Aeis Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Postad 13 Oktober , 2012 Fick ett mail om att de gör om allt. Iron man, affiliate rakeback etc. Max 25% rakeback. Kommer förhoppningsvis inte bli lika kasst och orättvist som pokerstars, var man måste vara heltidsspelare för att kunna vinna på 60$+ SNG. Eftersom all vinst där består av rakeback. Hade folk gillat pokerstars mer än FT så hade de ju redan spelat där. Så förhoppningsvis inser pokerstars/tilt detta och gör det väldigt lätt att komma upp till max RB. Citera
MJ Postad 14 Oktober , 2012 Rapport Postad 14 Oktober , 2012 Fick ett mail om att de gör om allt. Iron man, affiliate rakeback etc.Max 25% rakeback. Kommer förhoppningsvis inte bli lika kasst och orättvist som pokerstars, var man måste vara heltidsspelare för att kunna vinna på 60$+ SNG. Eftersom all vinst där består av rakeback. Hade folk gillat pokerstars mer än FT så hade de ju redan spelat där. Så förhoppningsvis inser pokerstars/tilt detta och gör det väldigt lätt att komma upp till max RB. Har också stört mig på det där med "dopade" sng spelare på högre nivåer. På cg betalar man lägre rake ju högre man spelar, men sng har samma procentuella rake högre upp = omöjligt att få edge. Citera
Weedobooty Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Postad 16 Oktober , 2012 Att gå ut med information till bara en del av kunderna känns ju som det bästa sättet att skapa förvirring och att dra igång en ryktesspridning. Ni som hängt med - kommer vi svenska spelare att få tillbaks några pengar och isåfall hur mycket? Citera
DickNiaz Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Postad 16 Oktober , 2012 Att gå ut med information till bara en del av kunderna känns ju som det bästa sättet att skapa förvirring och att dra igång en ryktesspridning. Ni som hängt med - kommer vi svenska spelare att få tillbaks några pengar och isåfall hur mycket? Man kommer att få tillbaka alla pengar/ftps man hade på kontot. Citera
schenker Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Postad 16 Oktober , 2012 Man kommer att få tillbaka alla pengar/ftps man hade på kontot. Och om man var berättigad till Iron Man Mid Year bonusen så skulle man få den också. Det blir till att grinda fr o m 6/11 Citera
Weedobooty Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Postad 18 Oktober , 2012 Man kommer att få tillbaka alla pengar/ftps man hade på kontot. No shit? Och inget tvång att man ska sitta och grinda nio miljoner poäng för att få loss pengarna? Citera
DickNiaz Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Postad 18 Oktober , 2012 No shit? Och inget tvång att man ska sitta och grinda nio miljoner poäng för att få loss pengarna? Nix du kan casha ut direkt om du vill Citera
Weedobooty Postad 19 Oktober , 2012 Rapport Postad 19 Oktober , 2012 Nix du kan casha ut direkt om du vill Roligast blir ju att casha ut alla points. Dom kommer att få skicka mig en container full med Full Tilt-flipflops. Citera
ffredd Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Ni som hängt med - kommer vi svenska spelare att få tillbaks några pengar och isåfall hur mycket? Ja, och allt. (Den 6 november). Citera
FraXioN Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Någon som vet om det kommer gå att få acess till sitt konto trots att man inte kommer åt sin emailadress som var kopplad till kontot? Emailkontot har blivit hackat/spärrat, har dock kvar inlogg och lösenord till Full Tilt som det var innan sidan stängdes. Citera
Joeduck Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Postad 20 Oktober , 2012 Någon som vet om det kommer gå att få acess till sitt konto trots att man inte kommer åt sin emailadress som var kopplad till kontot? Emailkontot har blivit hackat/spärrat, har dock kvar inlogg och lösenord till Full Tilt som det var innan sidan stängdes.Nog lugnt.Skulle vara mycket skumt om de byter inloggningsuppgifter för alla i samband med detta imo. Om inte så bör du få tillgång till kontot efter en utredning av supporten och kan tänka mig att liknande ditt fall inte kommer vara prio #1 under den första tiden. edit, vad fan säger jag. Är din email kapad så finns ju en uppenbar risk att hackaren länsar ditt konto innan. Du bör nog ligga på om du vill få en chans att se pengarna igen. Citera
FraXioN Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Nog lugnt.Skulle vara mycket skumt om de byter inloggningsuppgifter för alla i samband med detta imo. Om inte så bör du få tillgång till kontot efter en utredning av supporten och kan tänka mig att liknande ditt fall inte kommer vara prio #1 under den första tiden. edit, vad fan säger jag. Är din email kapad så finns ju en uppenbar risk att hackaren länsar ditt konto innan. Du bör nog ligga på om du vill få en chans att se pengarna igen. Tack för input. Emailkontot är låst av leverantören då de efter en "utredning" inte kan säkerställa vem som är den rättmätiga ägaren till kontot så jag är inte rädd att få FTP-kontot länsat. Citera
Recommended Posts