gamblob Postad 19 September , 2012 Rapport Postad 19 September , 2012 Week 3: Bästa spelen ser ut att vara Cincinatti, Miami och New England i mitt tycke. Torsdagsmatchen blir nog en match med mycket poäng och jag känner just nu att Carolina kan vara spelbart till dubbla pengarna. Måste avvakta skaderapporten tills imorrn dock. Citera
TGrinder Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Torsdagsmatchen blir nog en match med mycket poäng Agree! Överspelet känns som ett givet spel i den här matchen. 6 av dom 7 senaste möten har överspelet suttit. Panthers har frekvent varit involverad i NFC shootouts, där dom gått "över" i 11 av dom 14 senaste mötena mot conference opponents. Så kvällens spel ser ut enligt följande: Carolina Panthers vs. New York Giants Ö/U Full Tid O 49.5 @1.95 Make it rain! Citera
berghet Postad 20 September , 2012 Författare Rapport Postad 20 September , 2012 Blir en bet på en teaser idag: Carolina +3.5 och ö 43.5p @ 2.00 3 units Citera
Lokenius Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Raiders v Steelers eller Broncos v Texans Vilken fight rekar forumets NFL-experter? Citera
Steel Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Raiders v Steelers eller Broncos v Texans Vilken fight rekar forumets NFL-experter? Broncos-Texans imo Peyton manning alltid sevärd och texans har NFLs bästa runningback-duo. Citera
berghet Postad 23 September , 2012 Författare Rapport Postad 23 September , 2012 Har inte haft tid att lägga några spel idag i princip så blir bara ett par spel på sena matcherna: Texans vinner igen! Texans -2,5 @ 2.04 5 units Total u43.5 @ 1.952 2 units Texans ht/ft @ 2.45 2.5 units Patriots @ 2.20 2.5 units Citera
Haslo Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Raiders v Steelers eller Broncos v Texans Vilken fight rekar forumets NFL-experter? chargers- falcons, inge snack Citera
Lokenius Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Broncos-Texans imoPeyton manning alltid sevärd och texans har NFLs bästa runningback-duo. Tack för tips, ska spana in den då Citera
Steel Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Älskar när "Iceing the kicker" failar hårt, e så jävla meningslöst tycker jag. Värre än meningslöst förresten, -ev imo, enda reella effekten är väl att du ger kickern en träningsspark. Vad tycker ni om iceing, +ev? Citera
Lokenius Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 snabb noobfråga bara. Säg att svenska mästarna i amerikansk fotboll skulle möta ett lag från övre halvan i NFL, hur skulle detta sluta? Om man räknar typ som "vanlig fotboll", skulle det bli en kross i klass med 10/15-0?? Citera
Haslo Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 snabb noobfråga bara. Säg att svenska mästarna i amerikansk fotboll skulle möta ett lag från övre halvan i NFL, hur skulle detta sluta? Om man räknar typ som "vanlig fotboll", skulle det bli en kross i klass med 10/15-0?? ja, om inte ännu mer Citera
TGrinder Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 snabb noobfråga bara. Säg att svenska mästarna i amerikansk fotboll skulle möta ett lag från övre halvan i NFL, hur skulle detta sluta? Om man räknar typ som "vanlig fotboll", skulle det bli en kross i klass med 10/15-0?? Lägg till en 0:a så får du ett realistiskt resultat. Så mycket bättre är dom på andra sidan, går inte att jämföra. Edit: Missa att du jämförde målen som i vanlig fotboll. Annars tror jag som sagt lätt att ett NFL lag hade spöat svenska mästarna (Carlstad Crusaders) 3-siffrigt. Citera
Shahin86 Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 sadasddasasdasddsaasddas jävla replacementåsnor jiksdaijoasljdpasjoiasdojiadsopads Citera
Shahin86 Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 https://twitter.com/Rachel__Nichols/status/250446414621052928/photo/1 Om den funkar... Citera
D Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 Vaknade tidigt och slängde med mina mått mätt in en större livebet på Packers... Är det okej att skriva om NCAA i den här tråden? Tänker följa collegefootball mer i fortsättningen istället för parodiligan NFL. Är faktiskt riktigt roligt även om det känns hopplöst att hålla redan på mer än en bråkdel av alla lag. Nu lär iofs de ordinarie domarnas förhandlingsläge förbättrats rejält så de är väl tillbaka till i helgen. Antar att de firar stenhårt ikväll. Citera
Shahin86 Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 Äntligen ska riktiga domarna tbx! Bara därför jag hinkat varje bet och torskat varje matchup, nu vänder det (= Citera
hogge75 Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 Äntligen ska riktiga domarna tbx! Bara därför jag hinkat varje bet och torskat varje matchup, nu vänder det (= Då skyller jag också på det Citera
gamblob Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 ja j-klar vad svårbettat det varit hitills i år. känns nästan som alla kan slå alla i år så jag kommer spela Cleveland ikväll till 3,80. Tror ju inte de har någon chans egentligen men ligan är så störd just nu så kör på underdoggen. Trent Richardson rushar för 120+ yards och de vinner med en poäng 21-20! KAaboooM! Citera
berghet Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Postad 27 September , 2012 ja j-klar vad svårbettat det varit hitills i år.känns nästan som alla kan slå alla i år så jag kommer spela Cleveland ikväll till 3,80. Tror ju inte de har någon chans egentligen men ligan är så störd just nu så kör på underdoggen. Trent Richardson rushar för 120+ yards och de vinner med en poäng 21-20! KAaboooM! La in bet på Carolina att vinna super bowl till 220 ggr pengarna och detsamma på Saints till 160. Tror ju kanske inte att det sker men kändes som bra odds! Extra spänning i vardagen Citera
Steel Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 Äntligen ska riktiga domarna tbx! Bara därför jag hinkat varje bet och torskat varje matchup, nu vänder det (= Vadå, inga mer sånna här domarinsatser? Citera
berghet Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Postad 27 September , 2012 Vadå, inga mer sånna här domarinsatser? wtf?? haha vad är storyn här? Citera
TGrinder Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 Baltimore Ravens vs. Cleveland Browns Ö/U Full Tid U 44 @1.86 "Take the under, if for no other reason than the Browns offense simply isn't good" Citera
Steel Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 wtf?? haha vad är storyn här? Stinsarna brukar kasta kepsen för att markera att en receiver kutat utanför planen och därmed inte längre är en eligible receiver. Men förmodligen hatar han bara Kevin Ogletree. Citera
Shahin86 Postad 28 September , 2012 Rapport Postad 28 September , 2012 Haha standing ovations för domarna!! O/U 3q innan dom blir utbuade? Citera
Recommended Posts