Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Vaknar upp bakfull och jävlig men känslan när man ser att man gått 4-0 under natten hjälper ganska bra . Sånt sjukt flow alltså, +12k igår och +11k under natten. 11 spel idag, lite Superettan, Allsvenskan, Serie A och PL. Säg till om ni vill ha något speciellt tips i någon av de ligorna som en tv-peng eller något:) Citera
aleva03 Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Vaknar upp bakfull och jävlig men känslan när man ser att man gått 4-0 under natten hjälper ganska bra . Sånt sjukt flow alltså, +12k igår och +11k under natten. 11 spel idag, lite Superettan, Allsvenskan, Serie A och PL.Säg till om ni vill ha något speciellt tips i någon av de ligorna som en tv-peng eller något:) Några tips gällande pl och allsvenskan? Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Några tips gällande pl och allsvenskan? Enda jag har i PL idag är Över 2.5 i Pool - Arsenal. Runt 2 ggr pengarna. Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Vet inte hur man lägger upp bilder direkt i inlägget (kanske någon som kan hjälpa mig?). Men här är i alla fall en graf sen jag börja, som ni ser är den helt sjuk och måste ju avstanna snart. Men jag klagar inte så länge den är sån här:) Den är lite missvisande i downperioderna, tror den räknar från det du lagt spelet. Men har aldrig rättat så jag legat minus. Citera
Mecklenburgare Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Enda jag har i PL idag är Över 2.5 i Pool - Arsenal. Runt 2 ggr pengarna. Hur motiverar du det spelet? Inget av lagen har någon som kan göra mål. Arsenal har varit väldigt uddlöst framåt de inledande matcherna. Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Hur motiverar du det spelet? Inget av lagen har någon som kan göra mål. Arsenal har varit väldigt uddlöst framåt de inledande matcherna. Nu är det i och för sig ett rent ryggspel men Pool såg riktigt bra ut mot City. Tror dom stänker in några baljor:) Citera
Mecklenburgare Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Nu är det i och för sig ett rent ryggspel men Pool såg riktigt bra ut mot City. Tror dom stänker in några baljor:) Hur motiverar han du ryggar det? Kan inte se något värde i att spela det om oddsen inte är >2.5. Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Hur motiverar han du ryggar det? Kan inte se något värde i att spela det om oddsen inte är >2.5. Ingen aning faktiskt, har inte kvar motiveringen. Men anser du att det riktiga oddset ska vara 2.50 på över så är det ju jättevärde i under eftersom du får 2.0 på det? Bara att bomba i så fall, tror dock mer på överspelet. Har förövrigt lagt till Newcastle rak vinst och -1 idag. 3% & 1% Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Två nya 4k-spel i sheetet http://www.spreadsheet.se/heat8 Citera
jacob1983 Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Tråkig första i Catania! Hoppas på bättre andra, god lycka Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Tråkig första i Catania! Hoppas på bättre andra, god lycka Andra börja ganska ok Citera
Heat8 Postad 2 September , 2012 Författare Rapport Postad 2 September , 2012 Då var nästan alla spel avgjorda. Var en grymt bra dag fram tills de sista kvällsmatcherna avgjordes. Var ett tag uppe på +26k för dagen med landade till slut på +13k. Några stora spel som torskade i slutet (b.la mitt första 6% som hade ett enormt värde pre-game därav höjning av maxinsats). Men början på september går knappast att klaga på, +25k redan och ca 60k sammanlagt. September: Spel 58 Omsättn. 156200:- Träff% 58.6% ROI 116.4% Netto 25667:- Btw, måste vara rekord i omsättning på en dag. Helt galet med 112350:-. Edit: Var två spel som släpa lite som började 23.30 och alltså räknas till Söndagen också. Dessa slutade med vinst & 1/2 vinst så blev även ett nettorekord igår. +18036 svenska riksdaler Citera
Toxen Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Hur stor del av rullen vågar du ha levande samtidigt? Citera
Heat8 Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Postad 3 September , 2012 Hur stor del av rullen vågar du ha levande samtidigt? Ingen gräns så länge det är olika matcher. Kan bli en väldigt stor del som är levande några timmar på både lördagar och söndagar. Citera
Heat8 Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Postad 3 September , 2012 Skönt med en lugn måndag, bara 3 st levande spel idag. Ser dock tufft ut att visa ett plus. 2k back inatt och ingen bra start på fotbollen. Citera
Heat8 Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Postad 3 September , 2012 Blev rätt okej ändå. -340:- idag Citera
Heat8 Postad 4 September , 2012 Författare Rapport Postad 4 September , 2012 Första spelfria dagen på länge. Dock blev det lite trading, får se hur det slutar men är upp några tusen just nu i alla fall. Citera
Sprattelgubbe Postad 4 September , 2012 Rapport Postad 4 September , 2012 Första spelfria dagen på länge. Dock blev det lite trading, får se hur det slutar men är upp några tusen just nu i alla fall. Vad tradar du? Citera
Heat8 Postad 5 September , 2012 Författare Rapport Postad 5 September , 2012 Vad tradar du? Tennis enbart, 95% är WTA Citera
Heat8 Postad 8 September , 2012 Författare Rapport Postad 8 September , 2012 Så där, då var det dags igen. Har varit en ganska lugn spelvecka men en hel del minus dock. Har lagt ut ett maxspel i sheetet. Alfreton - Luton Luton -0.75 1.82@188Bet 5% Är det någon som vill ha lir till morgondagens NFL så kan jag lägga ut det också. Citera
Heat8 Postad 14 September , 2012 Författare Rapport Postad 14 September , 2012 Var en vecka sen man skrev här men har haft fullt upp. Inte så många spel med tanke på landslagsuppehållet. Har bestämt mig för att börja spel flat 2%, inte för att det inte funkar bra just nu utan mer för att det ska bli enklare och att man slipper flytta runt pengar så mycket. Vet inte hur jag ska göra med dagboken? Är det enklast att starta en ny eller ska jag bara ändra första inlägget? Här är i alla fall mina slutstats, kommer att börja om nu för att få rätt statistik. TOTALT Spel: 297 Omsättning: 730549:- Träff%: 55.6% ROI: 109.7% Netto: 70800.2:- Klart väldigt nöjd med de statsen men omsättningen har blivit lite för hög vissa dagar så rullen har inte räckt till. Hoppas att kunna hålla en lika hög nivå nu, tror egentligen att den borde bli bättre då jag tagit bort en del osäkra rekare och lagt till några stabila inom NFL men vi får se. På återseende Citera
SasaMatic Postad 14 September , 2012 Rapport Postad 14 September , 2012 ändra rubriken i förstaposten bara =) Citera
Heat8 Postad 14 September , 2012 Författare Rapport Postad 14 September , 2012 La till lite i första posten, rubriken kan vara kvar för startar med 100k även denna gång:) Kommer dock inte ändra spelsättet i sheetet, fortfarande olika insatser där och det kan komma allt mellan 0.5-6%-spel. Citera
Heat8 Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Postad 15 September , 2012 Nytt spel i sheetet. Trabzonspor - Sivasspor Trabzonspor -0.75 1.96@Pinnacle 4% Citera
Recommended Posts