Redbet Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Det Ă€r sĂ€kert mĂ„nga hĂ€r som Ă€r sugna pĂ„ EMOP Barcelona, enligt mĂ„nga EMOP's absolut bĂ€sta stopp. Det Ă€r Ă€ven i Barcelona som EMOP, tvĂ„ gĂ„nger i rad, har slagit rekord i antal deltagare (455 förra Ă„ret).  Inköpet till denna turnering Ă€r som vanligt âŹ1,100. Ăr du inte beredd att betala sĂ„ mycket finns det mĂ€ngder av sĂ€tt att ta sig dit helt gratis!  LĂ€s mer om eventet hĂ€r.  1 - Sprint Challenge Turneringar:  Varje torsdag i augusti kan du kvala in till EMOP Barcelona utan att betala. Allt du behöver göra Ă€r att spela in VIP poĂ€ng för att vara med i turneringarna.  SC - EMOP Barcelona 100m VIP100 Onsdag - 2012-08-08 20:15 CET SC - EMOP Barcelona 200m VIP200 Onsdag - 2012-08-15 20:15 CET SC - EMOP Barcelona 400m VIP400 Onsdag - 2012-08-22 20:15 CET SC - EMOP Barcelona 800m VIP800 Onsdag - 2012-08-29 20:15 CET  Antalet VIP-poĂ€ng rĂ€knas frĂ„n den 1 augusti 00:00 CET fram till starten av varje tĂ€vling. Du mĂ„ste alltsĂ„ spela in 100 VIPs innan den 8e för att kunna spela den. Vet du inte hur mĂ„nga poĂ€ng du har samlat in sĂ„ kontakta vĂ„r support.   2 - Dagliga satelliter, Ă„k till EMOP Barcelona för endast âŹ2!  KĂ€nner du att âŹ75/âŹ150 Ă€r lite för mycket att spendera pĂ„ ett EMOP-kval och du kanske inte lyckats fĂ„ ihop de antal VIP-poĂ€ng du behöver för att spela Sprint Challenge, sĂ„ gĂ„r det varje dag satelliter som kan ta dig till Barcelona för endast âŹ2!   3 - Kvala direkt genom veckofinalerna  EMOP Barcelona Tisdagar 20:40 CET - inköp: âŹ75, tvĂ„ paket garanterade* EMOP Barcelona Torsdagar 20:40 CET - inköp: âŹ75, tvĂ„ paket garanterade* EMOP Barcelona Söndagar 20:40 CET - inköp: âŹ150, tvĂ„ paket garanterade*  *Antalet garanterade paket kan Ă€ndras  Kvalar du via Redbet garanterar* vi Ă€ven Dubbel Bubbel Garanti och vi stĂ„r sjĂ€lvklart för drickan under tiden du spelar.  *Dubbel Bubbel Garanti gĂ€ller nĂ€r du har spelat in minst 200 VIP poĂ€ng 30 dagar innan eventet börjar samt om du bĂ€r Redbet patch/t-shirt under eventet.  ĂPPNA KONTO OCH BĂRJA SPELA REDAN IDAG! Citera
JELLJUN Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Satelliterna gÄr vÀl bara pÄ Entraction och inte Boss?! Citera
Redbet Postad 6 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Satelliterna gÄr vÀl bara pÄ Entraction och inte Boss?!  De gÄr bara pÄ Entraction, det stÀmmer. Beklagar att det blev lite otydligt.  Hoppas det gÄr för sig Citera
boman Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 kommer ni sköta dryckessidan bÀttre denna gÄng i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer pÄ sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite smÄbesviken över servicen och var grymt avundsjuk pÄ mig som hade det riktigt bra via en konkurrent! Citera
Redbet Postad 7 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2012 kommer ni sköta dryckessidan bÀttre denna gÄng i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer pÄ sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite smÄbesviken över servicen och var grymt avundsjuk pÄ mig som hade det riktigt bra via en konkurrent!  Jag kommer personligen vara pÄ plats i Barcelona Àven denna gÄngen och ska verkligen göra mitt bÀsta sÄ att ingen av vÄra spelare behöver sitta törstiga. Citera
JELLJUN Postad 7 Augusti , 2012 Rapport Postad 7 Augusti , 2012 De gÄr bara pÄ Entraction, det stÀmmer. Beklagar att det blev lite otydligt. Hoppas det gÄr för sig  Ogillar Entraction överlag, föredrar Boss, Enligt min Äsikt rÀtt sÄ dÄliga spelare överlag dÀr i satelliterna. Citera
Recommended Posts