GÄ till innehÄll

EMOP Barcelona (13-16 September 2012)

Recommended Posts

Postad

Det Àr sÀkert mÄnga hÀr som Àr sugna pÄ EMOP Barcelona, enligt mÄnga EMOP's absolut bÀsta stopp. Det Àr Àven i Barcelona som EMOP, tvÄ gÄnger i rad, har slagit rekord i antal deltagare (455 förra Äret).

Inköpet till denna turnering Ă€r som vanligt €1,100. Är du inte beredd att betala sĂ„ mycket finns det mĂ€ngder av sĂ€tt att ta sig dit helt gratis!

LÀs mer om eventet hÀr.

1 - Sprint Challenge Turneringar:

Varje torsdag i augusti kan du kvala in till EMOP Barcelona utan att betala. Allt du behöver göra Àr att spela in VIP poÀng för att vara med i turneringarna.

SC - EMOP Barcelona 100m VIP100 Onsdag - 2012-08-08 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 200m VIP200 Onsdag - 2012-08-15 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 400m VIP400 Onsdag - 2012-08-22 20:15 CET

SC - EMOP Barcelona 800m VIP800 Onsdag - 2012-08-29 20:15 CET

Antalet VIP-poÀng rÀknas frÄn den 1 augusti 00:00 CET fram till starten av varje tÀvling. Du mÄste alltsÄ spela in 100 VIPs innan den 8e för att kunna spela den. Vet du inte hur mÄnga poÀng du har samlat in sÄ kontakta vÄr support.

2 - Dagliga satelliter, Ă„k till EMOP Barcelona för endast €2!

KĂ€nner du att €75/€150 Ă€r lite för mycket att spendera pĂ„ ett EMOP-kval och du kanske inte lyckats fĂ„ ihop de antal VIP-poĂ€ng du behöver för att spela Sprint Challenge, sĂ„ gĂ„r det varje dag satelliter som kan ta dig till Barcelona för endast €2!

3 - Kvala direkt genom veckofinalerna

EMOP Barcelona Tisdagar 20:40 CET - inköp: €75, tvĂ„ paket garanterade*

EMOP Barcelona Torsdagar 20:40 CET - inköp: €75, tvĂ„ paket garanterade*

EMOP Barcelona Söndagar 20:40 CET - inköp: €150, tvĂ„ paket garanterade*

*Antalet garanterade paket kan Àndras

Kvalar du via Redbet garanterar* vi Àven Dubbel Bubbel Garanti och vi stÄr sjÀlvklart för drickan under tiden du spelar.

*Dubbel Bubbel Garanti gÀller nÀr du har spelat in minst 200 VIP poÀng 30 dagar innan eventet börjar samt om du bÀr Redbet patch/t-shirt under eventet.

ÖPPNA KONTO OCH BÖRJA SPELA REDAN IDAG!

Postad
Satelliterna gÄr vÀl bara pÄ Entraction och inte Boss?!

De gÄr bara pÄ Entraction, det stÀmmer. Beklagar att det blev lite otydligt.

Hoppas det gÄr för sig :)

Postad

kommer ni sköta dryckessidan bÀttre denna gÄng i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer pÄ sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite smÄbesviken över servicen och var grymt avundsjuk pÄ mig som hade det riktigt bra via en konkurrent! ;)

Postad
kommer ni sköta dryckessidan bÀttre denna gÄng i Barcelona? minns det var en törstig snubbe med Redbet-grejer pÄ sig, du vet nog vem jag pratar om. han var lite smÄbesviken över servicen och var grymt avundsjuk pÄ mig som hade det riktigt bra via en konkurrent! ;)

Jag kommer personligen vara pÄ plats i Barcelona Àven denna gÄngen och ska verkligen göra mitt bÀsta sÄ att ingen av vÄra spelare behöver sitta törstiga.

Postad
De gÄr bara pÄ Entraction, det stÀmmer. Beklagar att det blev lite otydligt.

Hoppas det gÄr för sig :)

Ogillar Entraction överlag, föredrar Boss, Enligt min Äsikt rÀtt sÄ dÄliga spelare överlag dÀr i satelliterna.