Partneransvarig Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Nu på söndag blir det åländsk sommarfest då våra kamrater på Paf kör en fin medlemsturnering med $750 adderat till potten i form av cash och biljetter! Namn: Pokerse750 (O-37341-1) Tid: söndag 22 juli kl 20:00 Inköp: $5+1 Adderat till potten: $750 i cash och turneringsbiljetter Lösenordsrebus: kommerfrånhimlenviddåligt väderochblöternedmarken(fyrabokstäver) Endast spelare boende i Finland, Island Norge Sverige och Åland kan registrera sig till turneringen. Har du inget konto på Paf går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Lycka till. Tio $33-biljetter och resten av de $750 i cash är adderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Lycka till. Tio $33-biljetter och resten av de $750 i cash är adderat. FYP, alltid nån som skulle bli förbannad och gnälla över att h*n har blivit lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 21 Juli , 2012 Rapport Share Postad 21 Juli , 2012 semestern slut på söndag... och börjar tyvärr tidigt på måndag så 2000 hoppas jag att jag börjar göra mig klar för sängen... lycka till ni andra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 Juli , 2012 Rapport Share Postad 22 Juli , 2012 Kan ni inte ha en lite klurigare rebus nästa gång som typ: VadÄrDetFörBlommaSomPAFodlarPåEnRigaMini? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Juli , 2012 Rapport Share Postad 22 Juli , 2012 Då var det dags. Lycka till gott folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 22 Juli , 2012 Rapport Share Postad 22 Juli , 2012 Tack för riggen/bra karma/whatever.. PAF! PS. Jag har nästan slut på öl, kan ni skicka en langare med en platta till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 22 Juli , 2012 Rapport Share Postad 22 Juli , 2012 Bra spelat (och lite medrigg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts