Helsingborg Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 2k händer igår +- 2k händer idag +.. Sitter här och fucking bara foldar hela jävla tiden. Jag vet ju hur man pawnar some nabs, men jag vill ju spela med. Går ju plus för en gång på 1k vinner jag men va fan. Bör jag raisa upp till highlimit direkt eller? Vet att jag är pro. Citera
CarlDenStore Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 Ta det lugnt med det vita mjölet Citera
Helsingborg Postad 20 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2012 Ta det lugnt med det vita mjölet Igår hade jag btw AA och gick all in mot två med KK . De fick stege. Men nu vann jag med AA. Men annars har jag alltså spelat sammanlagt 5k händer där trash har regnat över mig. Spelar alltså på en låg nivå och vågar inte bluffa då alla callar. Citera
schumme Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 Det här med coach ska va bra har jag hört... Citera
papiPope Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 Sajterna delar ut bättre kort på högre nivåer för att man betalar mer rake så jag föreslår att du raisar upp till highlimit! Citera
Pele08 Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 Sajterna delar ut bättre kort på högre nivåer för att man betalar mer rake så jag föreslår att du raisar upp till highlimit! +1 Citera
Recommended Posts