Gå till innehåll

Slarvsylta


slarvsylta

Recommended Posts

Hej jag tänkte börja skriva en dagbok här för att förbättra mitt spel och för ärlighetens skull försöka hålla mig själv vid liv och inte gula som jag har gjort i snart 7 års tid varje gång har aldrig klarat mig längre en typ 1-2 månader innan jag gular allt jag har och det är samma visa varje gång jag måste bryta trenden en gång för alla och ta mig själv i kragen och bli en bättre pokerspelare känns som att jag var tusen gånger bättre när jag var typ 18-20 än vad jag är nu är 24 år och det känns som att jag har blivit sämmre och sämmre och mer tiltad för varje gång har ingen direkt glädje när jag spelar längre och tycker det är piss att spela mikro men jag har inget annat val vill etablera mig på .25 50 på pokerstars sajten jag spelar på och givetvis komma ennu högre men .25 50 är det målet jag har nu under sommaren att nå och jag har som mål att spela mellan 6-8 timmar om dagen och varva det med löpning/powerwalk 1-2 h om dagen är i riktigt dålig form fysiskt och detta hänger givetvis ihop med pokern och det blir viktigt att hitta bra balans med poker och träning och få in bra rutiner har dom senaste 7 åren haft väldigt dålig dygnsrytm och vet aldrig hur sömnen ser ut så det blir oxå ett mål att försöka sova runt 22-01 och börja morgonen med en 50-60 minuters promenad alternativt löpning när jag orkar det.

 

mina förhoppningar är att detta ska leda till någonting bra att jag på sikt ska etablera mig som en vinnande pokerspelare vilket jag inte är och aldrig har varit har alltid under dom här åren kännt att jag är en bra spelare och att jag bara haft problem med tilt men så är det nog inte riktigt nu känner att motståndet har blivit mycket bättre och jag får ofta problem med många spelare även på så låga nivåer som 0.05 0.10 0.8-0-16 .25 50 och jag har kommit till ett läge där det är dags att ransaka sig själv totalt och se sanningen och försöka hitta sätt att bli bättre. kommer att spela 4-6 bord 6max förmodligen bara 4 vet inte om jag helt kommer att gå över till HU .25 50 när jag har 2000+ dollar har tidigare åtminstonde som jag ser det varit duktig och haft perioder då jag spelat riktigt bra hu men detta var säkert 3-4 år sen. Jag vill helst se att jag börjar om på ny kula nu helt och hållet och lägger all skit bakom mig all tilt som permanent funnits i mig och alltid är där en losers mentalitet vet inte hur många gånger jag skottat bort mina rullar på 5-10 10-20 med hela rullen eller spelat roulett och blackjack för allt jag har och detta måste få ett permanent slut för jag är trött på att va bust och jag känner mig själv jag kommer aldrig sluta spela för det är det enda jag ser något värde i och även om det är jobbigt och tråkigt emmelanåt så är det endå inget annat jag vill göra så det är dags att bli bra på det.

 

Kommer att börja på måndag med 500 dollar på stars och kommer att spela antingen 0.05 0.10 eller 0.08 0.16 antagligen kommer jag spela deepstack borden med 250 big blinds (25 dollar bord) 0.05 0.10 gillar deepstack borden eller så kör jag vanliga 100 big blinds bord.

 

kommer ha som regel att minst ha cirka 30 buyins kanske 40 på den nivå jag spelar på och det här kommer att hållas stenhårt blir inga skott var senast 1 månad sen typ jag hade 1500 dollar på sajten och jag spela bort allt på 5-10 och det suger verkligen att börja om igen men det är dags att lägga alla skott bakom sig nu för det är slut med det nu. Jag hoppas att jag ska hitta glädje i spelet och att det ska bli kul att spela för det är inte det nu och jag vill att den här dagboken ska hjälpa mig och att jag ska vara ärlig mot mig själv och utvecklas vill lära mig att aldrig gå på tilt och inte "tappa suget" en dröm hade varit att inom ett år 2 år kanske spela 2-4 5-10 men jag hade lätt nöjt mig med att verkligen vara en reg på 1-2 har spelat ganska mycket 1-2 i främst på b2b och det är verkligen kul att spela då när det är lite högre det märker man, säkert därför det är så tråkigt oxå att det är så lågt och det är mycket det som är frustrerande oxå. väljer att helt spela på pokerstars eftersom det är mest trafik där finns ju knappt någon trafik på b2b längre där jag spelat mest är egentligen den sajten jag vill spela på men det är ju ingen som spelar där längre knappt känns som att den håller på att dö ut.

 

Har möjlighet att spendera 500 dollar i månaden på spel om det skulle gå dåligt med dom här kommer nog att stoppa in 500 dollar till den 19:e så kanske kan ha 2000 dollar till .25 50 snart och har obegränsat med tid att spendera på poker då jag inte har något jobb så hade helst sett att jag minst spelar 8 timmar om dagen tränar minst 1h helst 2h har förhoppningar på att det här ska bli bra och att den här dagboken ska hjälpa mig och att jag ska träffa andra som kan ge bra råd och tips.

 

kommer att posta händer här givetvis och berätta hur det går och vara ärlig om mina brister förhoppningsvis kommer pengarna inte försvinna och helst att dom växer men inte så där sjukt snabbt som jag alltid har velat :lol:

 

känns redan bättre nu när jag skrivit det här och det kommer säkert att hjälpa mig på sikt att göra så här.

 

ska börja den här nya staten i mitt liv med ett stenhårt power walk pass i motionsspåret utanför mig nu och fylla på med härlig energi och ladda upp inför måndagen

 

Mvh Slarvsylta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tack alla ni

 

var dåligt skrivet jag ser det nu ska skriva bättre i framtiden:lol:

 

Har inte spelat än för jag väntar på att banken ska öppna satt jag kan sätta in men det blir inte 500 dollar måste vänta tills den 19:e innan jag kan sätta in mer.Jag kommer sätta in 2000 kr typ imorgon och kommer att spela 4-6 bord 0.05 0.10 10nl, har inte räknat exakt men blir väl runt 270 300 dollar jag startar med men det får räcka och jag kommer att sätta in mer den 19:e runt 500 dollar men fram tills dess spelar jag 10nl möjligt att jag går över till deepstack borden den 19:e (250 bigblindsbord).

 

Kommer att vara viktigt för mig att verkligen köra med bra bankroll management och jag hoppas inte att det ska påverka mitt spel negativt att det tex känns för lågt. av erfarenhet vet jag ibland att jag synar lite extra när det känns billigt och jag spelar sämmre men det får inte ske och jag ska lära mig att se värdet i pengarna och tex vara tacksam för ett 50 dollars + om dagen och lära mig att se mer till helheten och ta en dag i taget.

 

Ska försöka att hålla mig helt borta från Sngs och tournaments jag spelar väldigt dåligt i dom nu för tiden och det blir möjligtvis bara ibland kanske dom lite större garantierna eller köpa in mig för fpp tex the big 11 och the big 22 för fpp Sunday storm(11 dollar buy in 300k guarntee) lär man ju lira och jag kommer spela SM main event men det är ju långt fram i tiden.

 

Tycker det är synd att Stars inte har lite lägre hu bord just nu när jag spelar lågt minsta dom har nu är .25 50 och dom borden ska jag hålla mig borta från tills jag har 2000-2500 dollar, jag kan spela bra hu ibland och det är det jag tycker är roligast och det är helt klart ett mål jag har att nå till den här sommaren.

 

jaa okej ska gå ut och promenera lite nu men återkommer imorgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Blev inte som jag planerat!

 

börja med att sätta in 260 kr på svs som jag torska spelade 1-2 och var uppe på 400 kr men det vände bluffa bort pengarna. tycker i övrigt att svs är en riktig skit klient och gillar inte designen ljuden allt och att spela i kr det känns som playmoney typ:lol: har alltid varit van att spela i euro sen min tid på b2b och kände hur man kunde pissa iväg sina dollar när man böt från euro till dollar då. aja ska nog aldrig mer spela på svs enda bra var att dom hade hu bord under 500kr bord sen att dom har 5 bord max är ju konstigt och att det inte finns rakeback eller vip shop eller nått aja nu vet jag det aldrig mer svs.

 

sen satt jag in 40 euro på entraction och körde .05 .10 hu och har vunnit upp till 71.50 euro där så lite break even med svs. är ju som alla vet entraction men entraction är inte samma sak idag som det var förut kan nog lätt tänka mig att köra 10 euro hu 20 euro hu men det är ganska lite action idag var det lixom 2 10 euros hu bord igång vid 12 tiden så de e ju lite dåligt.

 

sen för att testa merge carbonpoker satt jag in 50 dollar och har 70.04 dollar nu så allt som allt typ + 20 dollar för dagen!

 

Har spelat 1 till 2 bord i princip hela dagen och mestadels 0.02 0.4 på merge, har inte varit så där tråkigt som det har vart ett tag nu och jag har spelat rätt bra emellanåt är ju iofs inte så mycket motstånd att tala om på dom här nivåerna och det är rätt nice att bygga lite självförtroende och få igenom lite sköna spel och göra korrekta beslut.

 

har för det mesta sen jag började spela spelat 6 bord (om det inte varit hu då har jag max spelat 2 om man inte spelat mot en och samma snubbe då har jag spelat 4 som mest) och varit bekväm med det men sitter på en laptop nu ganska liten och dålig och det blir överlappat och man måste ha sjukt små bord så det är inte så optimalt funderar på att köpa en stationär igen med stor skärm det är verkligen stor skillnad. man får bättre överblick etc bara att slippa överlapp är ju en stor edge faktiskt.

 

Tanken var ju att spela på stars men jag har förlorat rakt ut där senaste tiden och spelat väldigt dåligt så det var inget jag var sugen på att göra när det väl kom till kritan kanske för över mina spel dit lite senare under månaden men just nu kommer jag nog att spela mest på merge gillar den klienten och det är i princip 90% amerikaner och dom spelar inte särskilt bra har ju iofs bara spelat 0.02 0.04 där idag och bara det är en bedrift i sig för att vara mig att spela så lågt. var inte sugen att spela högre idag och jag nöjer mig med det lilla plusset. har varit en liten test dag idag för att ta reda på vart jag ska spela lite så.

 

var som sagt hyffsat roligt att spela idag och det är väldigt viktigt för mig om inte det viktigaste om jag tänker efter det är fan det heldre att jag har kul när jag spelar en ha tråkigt och må dåligt även fast det genererar mer pengar men jag vet inte typ allafall. har egentligen aldrig varit pengarna som styr även om en del av det roliga är att vinna pengar. vet inte om jag kommer spela 0.02 0.04 imorgon med men jag har inga problem med det viktiga är att jag spelar nu och att det ska vara kul sen får penga jaget komma i andra eller tredje hand fast jag vet inte... Vill inte förlora pengar nu allafall heldre att jag plussar varje månad nu och bygger sakta och säkert än att stå där tom och börja om igen om och om igen det vill jag helst slippa nu för sista gången.

 

Ibland har jag inte sett någon annan utväg än att skotta för allt för att det gått dåligt eller för att jag vill ha kick eller jag har varit vaken i 35h och bara spelat och inte kan sommna för att jag bara tänker på spel och inte får någon ro men det är sjuk ångest att vakna dagen efter helt tom på alla sätt sabbat allt man byggt upp så här har jag gjort 100 gg så jag om någon vet att det är dags att sluta upp med det här beteendet vill ju bara spela så heldre spela lågt än inte alls....

 

Aja nya fräsha tag imorgon ska börja med en promenad imorgon bitti sen ska jag försöka spela tills den här tiden imorgon oxå vore kanon om jag får in såna rutiner och får sova vid 12-1 tiden varje kväll men det kan bli svårt har aldrig haft såna rutiner mer än en vecka brukar konstant byta dygnsrytm och det har slitit på mig på många sätt så det vore kanon om jag lyckades med det.

 

Har tyvär inga händer att posta men det ska jag defintivt göra vill verkligen veta vad andra tycker om mina spel om nån bemödar sig att komentera det har jag faktiskt aldrig varit med om så det ska jag göra imorgon även om det är piss lågt spelar ingen roll

 

tack för idag hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

........

 

Varför inte köra laptopen som station sas, istället för att köpa stationär? Eller den kanske inte har uttag för diverse komponenter? =)

 

Hur som helst så verkar du ha ganska grova BRM problem, no offence obv, så att ha all flis på en och samma sida samt köra strikt/tvingad brm kan ju vara något att kika på. :-D

Äh, vad fan vet jag - lycka till hur som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack! blir nog att bara köpa en ny skärm som du säger har vissa utag i datorn jag kan använda ser jag :-D .

 

är nog en bra ide att köra som du säger och verkligen annama br management är egentligen det enda alternativet om jag ska bli seriös och ha en vettig chans att bygga en rulle så jag tackar för tippsen kanske är bäst att köra allt på en sajt det stämmer nog bra men jag har inte bestämt mig för var jag vill lira riktigt så jag avaktar nog lite innan jag bestämmer mig var etc. tycker annars det kan vara bra att ha pengar utspritt jag kan lätt tröttna på klienten och man vara tiltad då kan det vara skönt att byta.

 

Har backat 13 euro på entraction har 57e kvar synade all in med 22 preflop mot hans 99 var riktigt illa jag "hoppades att han hade AK AQ men det går inte att spela sådär, brukar inte göra såna där syner men ibland kan jag bara inte lägga mig jag insta synar bara klickar på 0.0001 sek ska försöka sluta med det. hade nog aldrig hänt om det varit .25 50 tex om jag inte varit på super tilt men jag vet faktiskt inte varför jag gör så där kan återigen vara att jag blir lite småtiltad av stejksen och att det känns billigt men det är ju sjukt dumma anledningar och jag kan inte hålla på sådär måste få bort sånna beteenden.

 

har gått bättre på merge har hitils vunnit från 70 dollar till 111 Dollar så 41 dollar + där idag. var .10 .25 HU där jag vann 2 inköp med 3 händers mellanrum, första flopade jag stege med KJ på A10Q75 betta 2/3 pot hela vägen till river där jag gick all in han hade A2 så det var nice sen fick jag in det 2 händer senare på 99J flop han har KJ jag hade 95. carbonpoker har ingen riktigt handhistory man kan kopiera så jag vet inte hur jag ska få fram händer att diskutera hur gör man ?? nått program man kan använda vill gärna diskutera händer etc så om nån vet säg till hur jag ska göra.

 

Är ju lite mini plus nu så vet inte hur jag ska fortsätta dagen kanske sitter och tajtar på plusset nu och kör 0.02 0.04 :lol:

 

BR:

 

Merge: $111

entraction:57.32 euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så har haft strömavbrott i cirka 3 timmar så har inte spelat lika mycket som jag hade velat har spelat ganska mediokert idag och synat av en hel del för mycket och gort lite halvtaskiga spel men det har endå gått bra.

 

BR:

 

Entraction : 109.32 euro + 39 euro idag

Merge: 113.58 dollar + 43.58 dollar idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här är 2 av dom *stora* potterna jag spelade idag

 

jag har TT *Boss*

 

 

Zuffy Raise (0,50)

*Boss* Raise (1,60)

Zuffy Call (1,20)

Flop 3h - Ts - Ah

*Boss* Bet (2,70)

Zuffy Call (2,70)

Turn 3h - Ts - Ah - Ac

*Boss* Check

Zuffy Check

River 3h - Ts - Ah - Ac - Qc

*Boss* Bet (6,75)

Zuffy All-In (16,14)

*Boss* Call (9,39)

Zuffy shows: Ad - 2h (three of a kind, aces)

*Boss* shows: Td - Tc (a full house, tens full of aces)

*Boss* wins: EUR 40,53 (with a full house, tens full of aces)

Rake: EUR 0,75

 

Jag har KK *Boss*

 

*Boss* Raise (0,50)

Zuffy Raise (2,00)

*Boss* Call (1,60)

Flop Td - 4s - 2h

Zuffy Bet (2,60)

*Boss* Call (2,60)

Turn Td - 4s - 2h - Jc

Zuffy Bet (4,80)

*Boss* Call (4,80)

River Td - 4s - 2h - Jc - 5h

Zuffy All-In (11,24)

*Boss* Call (11,24)

Zuffy shows: Kd - Qd (high card king)

*Boss* shows: Kc - Kh (a pair of kings)

*Boss* wins: EUR 40,93 (with a pair of kings)

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

godmorning

 

Hade fått en liten bonus på 25 dollar från carbon poker ***cket trevligt" och så har jag löpande rakeback 35% som delas ut en gång om dagen var typ 7 dollar jag fick så hade lite mer imorse när jag vaknade ska spela nu återkommer.

 

Kommer max att spela 2 bord idag, 1 jag tycker det är roligare 2 jag har svårt att spela fler just nu

 

BR:

 

Merge: 147 dollar

Entraction 116.73 euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar och har mest spelat 0.05 0.10 Hu idag har gått riktigt bra är + 89 euro så 9 inköp mycket fint har spelat bra men det är riktigt dåligt motstånd här är 2 händer mot sista snubben jag spela mot

 

nice att han syna:-D

 

 

Hand 9h9c

 

LUX91 Raise (0,25)

*Boss* Raise (0,80)

LUX91 Call (0,60)

Flop Ks - Qd - 2d

*Boss* Bet (0,90)

LUX91 Raise (3,60)

*Boss* All-In (8,45)

LUX91 Call (5,75)

Turn Ks - Qd - 2d - 4d

River Ks - Qd - 2d - 4d - Tc

*Boss* shows: 9h - 9c (a pair of nines)

LUX91 shows: 3h - Ah (high card ace)

*Boss* wins: EUR 19,75 (with a pair of nines)

Rake: EUR 0,75

 

 

hand TdAh

 

LUX91 Raise (0,25)

*Boss* Call (0,20)

Flop As - 7c - Qd

*Boss* Check

LUX91 Bet (0,45)

*Boss* Raise (1,57)

LUX91 Call (1,12)

Turn As - 7c - Qd - 2s

*Boss* Bet (2,80)

LUX91 Call (2,80)

River As - 7c - Qd - 2s - Qs

*Boss* Bet (7,00)

LUX91 All-In (2,90)

*Boss* Payback (4,10)

*Boss* shows: Td - Ah (two pairs, aces and queens)

LUX91 shows: 9c - 9d (two pairs, queens and nines)

*Boss* wins: EUR 14,39 (with two pairs, aces and queens)

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RED ALERT!!!

 

har inte lyckats med merge spelandet idag jag började med att spela 2 bord 0.05 0.10 och tappade 20 dollar. sen nu senaste timmen har jag spelat .10 .25 HU och tappat ner till 76 dollar på kontot så det är inte så lyckat, spelade bort 2 inköp snabbt mot en snubbe och blixt synade all in preflop med 84 suit asså jag får såna känslor ibland när det ligger pengar i potten när jag investerat + att jag vid tidpunkten var ner ett inköp men det är skandal det är vad det är jag kan inte kasta pengar på folk så där han hade 66 så han fick ju in det skit bra. sen böt jag bord och dubblade upp typ första eller andra handen mot en snubbe med 55 på JJ3 flop han 3 betta min c bet på flop och jag degade och han blixt synar med 22 men jag tappa tillbaka det senare med AQsuit på QJ5 flop när han hade JJ så det var inte så mycket att göra just i den situationen som handen var spelad går som sagt inte att visa handhistorik från den sajten så det är lite dåligt.

 

men bra nyheter är att det gått riktigt bra på entraction, har uteslutande spelat 0.05 0.10 HU där och har mött riktigt keffa spelare som har kastat pengar på mig är totalt upp 156.35 euro på enbart dessa bord så det är jag nöjd med.

 

är endå lite nedstämd just nu att jag spelat så dåligt senaste timmen på merge och det kanske var dumt att spela .10 .25 med den lilla rullen och jag är grymt besviken på mig själv att jag kasta bort ett inköp med 84 suit all in preflop JAG SYNA OXÅ inte att jag gick all in så det är rätt sjukt gjort. jag är pottiltcommited efter att jag 3bettat till 4 dollar och blixtsynar! a det får vara sista gången jag gör nått sånt annars kan man ju lika bra lägga ner men nu får jag ta nya tag och endå vara positiv är endå + idag och har spelat hyfsat bra bortsett från sista timmen.

 

 

Vet inte hur jag ska fortsätta dagen men blir inget spel över .05 .10 idag det är en sak som är säker.

 

BR:

 

Entraction: 273.08 euro (+156.35 euro idag)

Merge: 76.51 dollar ( -70.49 dollar idag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade ner merge kontot till 41 dollar nu så jag har gjort en 150 dollar deposit nu så jag hoppas det ska vända imorgon borde inte ha spelat mer idag och det är en klassiker att jag sitter och spelar tills jag blir skit trött så fortsätter jag spela endå även fast jag inte kan spela bra längre och sitter och är tiltad, helt värdelöst har jag spelat.

 

Måste se tecknen och inse när det är dags att sluta för dagen.

 

ska försöka sova lite nu och ta nya fräsha andetag imorgon.

 

BR :

 

Merge : 190.83 Dollar

Entraction : 280.19 Euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förlåt mig dagboken för jag har syndat :lol:

 

hade 190 dolls på merge och körde en 600 hands .10 .25 HU var inne för allt på bordet och efter 600 händer så satt båda på 140 dollar var typ varr helt even i chips men jag var inne för cirka 200 dollar. spelade riktigt bra faktiskt asså ruggigt bra men det gick bara inte fick in med Q9 på 935 flop 150 dollar pot han har 109 10 turn får in AA mot AK flopKKx så det var vidrigt på det sättet men det händer ju hur som helst så hämtar jag upp mig igen till 140 och då helt plötsligt sitter han ut och jag fuckar ur i chatten och säger att han inte kan lämmna etc och han börjar tjata om om 1-2 och hotar att lämmna så jag följde med upp inte första gången man kör Hu for rollz precis och det gick åt helvete torska allt på merge men jag njöt av matchen allfall och spela bra poker så det får man ta med sig sen vet jag inte om jag skulle följt med han upp på 1-2 ville ju verkligen stanna och köra 600 bigblinds jupt passar mig perfekt men han vägra och jag var bara tvungen att göra upp med han på ett eller annat sätt hade det gått min väg där så kanske jag hade haft 1k han hade inte heller slutat så det var värt det i mina gamblar ögon

 

a men sen hade jag ju 280 euro på entraction så var ju tvungen att vinna tillbaka det jag backat så jag satt mig på .25 50 hu och vann 2 inköp av en snubbe så har 404.72 euro totalt där så jag ska inte grina

 

är ju bara en fråga om när jag ska busta inte om i den här takten men jag har inget annat val ibland jag måste spela när det blir så här så det är som det är.

 

Har inte kunnat sova och det är det som är poängen jag blir så här när jag inte får sömn och vad ska jag göra då jag kan ju inte somna?

 

är totalt sen jag började i måndags

- 260 kr svs

- 200 dollar merge

+360 euro entraction

 

så totalt cirka + 2000 kr sen i måndags hade varit mycket mer om jag bara kunde gått och lagt mig och hade inte behövt ta lika stora risker som jag har tagit men det var så jävla nice att krossa han i den Hun och sättet jag spela på det var bevis på att jag fortfarande kan spela och det betyder mycket för mig.

 

aja mitt hjärta blöder och värker och jag blir sjukt sliten av att inte få sova och det känns typ som att jag ska dö ibland och det rycker till i mitt hjärta så jag vet inte jag typ håller på dö eller vad det är ska inte busta nu allafall det pallar jag fan inte

 

jaja

 

BR:

 

Entraction: 404.72 euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe nej men skämmt åsido tack för omtanken jag vet att du bara menar väl visst jag har vissa problem med mitt spel det går inte att sticka under stolen med det har visat sig gång på gång att jag inte kör rätt metoder det måste jag jobba på men att sluta spela är som att sluta leva. jag svär den största tilten som finns är att inte spela då mår jag riktigt dåligt.......

 

Så jag har bara en chans här i livet och det är att bli bra på alla sätt man måste va bra på och behärska allt runt omkring som krävs för att man ska lyckas med spel vad är det han sa get rich or die tryin. seriöst

 

Värsta som kan hända mitt liv är att jag fortsätter att va bust hela tiden och om Nr 1 på önske listan här i livet är att lyckas med poker så är nr 2 att vara nån som försöker det.

 

Det är min syn på saken och det är ej att rekomendera till andra men jag tror att jag kommer lösa det på ett eller annat sätt det kommer visa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ju ut att gå skapligt, men se för fan till att köra 100 % brm ;-) Vid minsta lilla nedgång där du känner att du måste gå in och veva på högra nivåer så stäng ner och andas istället. Du ser ju att det rullar på fint utan att behöva skotta på högre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...