ROmeoBOT Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Kan man byta sitt nick på Partypoker? Jag skulle vilja ha samma nick som mitt inloggningsnamn, får man inte ha det? ROmeoBOT nr1 Citera
ManiaCAA Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Ja man kan byta sitt nick på party,, kommer inte ihåg hur ofta det var dock.. Tvivlar på du kan ha samma som inlogg men ej säker.... Citera
blää Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Jag har haft samma pokernick och kontonamn(inlogg) på party. var dock några år sen, kanske inte går längre. Citera
PartyPoker Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Du kan byta nick var 6 månad, skall inte vara ngt problem att ha samma nick som ditt kontonamn bara det är ledigt. Citera
ROmeoBOT Postad 5 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2012 Tyvärr fick jag ett svar från någon Vanessa som påstod att jag inte kunde använda mitt kontonamn som nick. Märkligt att många andra obv. får det. Jaja får väl spela på pokerstars istället. Citera
Woarda Postad 5 Juli , 2012 Rapport Postad 5 Juli , 2012 4 dagars väntetid på svar från epostfråga är standard hos PartyBETS? Citera
PartyPoker Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Det skall inte ta så lång tid att få svar, prova att skriva in till engelska supporten eller chatten för snabbare svar. Citera
PartyPoker Postad 6 Juli , 2012 Rapport Postad 6 Juli , 2012 Tyvärr fick jag ett svar från någon Vanessa som påstod att jag inte kunde använda mitt kontonamn som nick. Märkligt att många andra obv. får det. Jaja får väl spela på pokerstars istället. Det kan ju vara så att någon redan har skapat ett konto med det nicket så det inte är tillgängligt. Skicka mig ett PM med ditt konto namn och vad du kulle vilja ha som nick så kan jag kolla på min sida Citera
BigMeech Postad 7 Juli , 2012 Rapport Postad 7 Juli , 2012 Tänkte göra exakt samma sak för några veckor sedan och fick samma svar. Alltså att man inte kan byta tillbaka till sitt ursprungliga kontonamn om man en gång har bytt. Citera
Recommended Posts