Sunden777 Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Tja Är det någon som vet någon bra strategiläsning för 6max, helst för micro eller åtminstone lite lägre nivåer? Skulle vara tacksem om den delade med sig:-) Citera
Slaskhink Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Tja Är det någon som vet någon bra strategiläsning för 6max, helst för micro eller åtminstone lite lägre nivåer? Skulle vara tacksem om den delade med sig:-) snackar vi texas eller omaha? Citera
Sunden777 Postad 29 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2012 snackar vi texas eller omaha? Texas hold'em:-) Citera
JoeFalk Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Finns oändligt mkt på 2+2 forumet om du inte hittar något här. Generellt så gäller för mikro att lära sig att Folda mer än du gör idag. Spela fler händer i position och trebeta oftare i position. Det kommer du långt på. Citera
Jontejkpg Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Läs igenom den här tråden http://forumserver.twoplustwo.com/69/micro-stakes-pl-nl/moving-up-through-unl-2010-a-676130/ Men du får nog ut mest av att gå med i en träningssida. Citera
normanlinus Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Reggade ett konto på deucescracked förra månaden och är mycket nöjd med både video och forum. Kostar 29 dollar, ett inköp på nl30 och det lär du få tillbaka i förfinat spel. Citera
Sunden777 Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 Okej, tack för bra svar! Vad tror ni man får mest för pengarna, Pokercampus eller Deuces cracked? Citera
ManiaCAA Postad 30 Juni , 2012 Rapport Postad 30 Juni , 2012 Deuces cracked! Pokercampus vet ju inte ens själva vad dem ska göra med sajten och du lär inte få några nya videos,,, hänger själv på deuces cracked.. Citera
Sunden777 Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 Deuces cracked! Pokercampus vet ju inte ens själva vad dem ska göra med sajten och du lär inte få några nya videos,,, hänger själv på deuces cracked.. Okej, Hur får man den 7 dagars trailern? fattar fan inte. Och vilka videos kan du rekomendera? Citera
Slaskhink Postad 30 Juni , 2012 Rapport Postad 30 Juni , 2012 Okej, Hur får man den 7 dagars trailern? fattar fan inte. Och vilka videos kan du rekomendera? du registrerar visakortet och sedan avregistrerar det, då får du 7 dagar fri tillgång till deras videodatabas vilket räcker för att ladda ner hela databasen om du har bredband:) Citera
Sunden777 Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 du registrerar visakortet och sedan avregistrerar det, då får du 7 dagar fri tillgång till deras videodatabas vilket räcker för att ladda ner hela databasen om du har bredband:) Ofan, så jag kan få alla videos på hela sidan gratis om jag fatta rätt:lol: Citera
Helsingborg Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Läs Small stakes hold'em av bland annat Ed Miller.. Skit i alla som säger annorlunda. Citera
Anteee Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Läs Small stakes hold'em av bland annat Ed Miller.. Skit i alla som säger annorlunda. Smallstakes Holdem är skriven typ 04 och har inte ens fokus på no limit spel?!? Skit i vad Helsingborg skriver Imo och regga dig på en sida. Citera
ShitSux Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Smallstakes Holdem är skriven typ 04 och har inte ens fokus på no limit spel?!?Skit i vad Helsingborg skriver Imo och regga dig på en sida. Jag antar han syftar på Small Stakes No-Limit Hold'em som är skriven av Ed Miller, Sunny Mehta och Matt Flynn. Den har några år på nacken, men den är knappast från 04 och fokus är enbart på shorthanded nlhe. Jag har läst många böcker, men tycker få är särskilt bra för cash games. Tror en träningssajt ger mest valuta för pengarna. Citera
Anteee Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Kan vara ganska bra att skriva rätt namn på boken isåfall då Ed Miller, Sklansky och Malmuth skrivit en annan bok med exakt det namnet... Citera
Helsingborg Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Jag antar han syftar på Small Stakes No-Limit Hold'em som är skriven av Ed Miller, Sunny Mehta och Matt Flynn. Den har några år på nacken, men den är knappast från 04 och fokus är enbart på shorthanded nlhe. Jag har läst många böcker, men tycker få är särskilt bra för cash games. Tror en träningssajt ger mest valuta för pengarna. Jag menar precis vad jag skrev. Att pajasen som svarade mig inte ens vet vad boken handlar om visar väl ganska bra hur pass stor pajas han är. Citera
Helsingborg Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Smallstakes Holdem är skriven typ 04 och har inte ens fokus på no limit spel?!?Skit i vad Helsingborg skriver Imo och regga dig på en sida. Kan man inte ta till sig vad det står i en superb bok och bli vinnande så bör man inte hålla sig till poker öht. Citera
Anteee Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Kan man inte ta till sig vad det står i en superb bok och bli vinnande så bör man inte hålla sig till poker öht. Sluta skoja med oss, du postade ju en tråd för fyra dagar sedan om att du hade problem att bli vinnande på NL2? Menar du denna boken? Jag sitter med den framför mig och den är definitivt inte om no limit spel. Slog upp en sida och fick tipset att folda TJo mot två bets men att coldcalla mot ett, hur använder jag mig av det vid no limit spel? Eller det har kanske ingen betydelse med storleken på betsen t ex? Citera
Helsingborg Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Sluta skoja med oss, du postade ju en tråd för fyra dagar sedan om att du hade problem att bli vinnande på NL2? Menar du denna boken? Jag sitter med den framför mig och den är definitivt inte om no limit spel. Slog upp en sida och fick tipset att folda TJo mot två bets men att coldcalla mot ett, hur använder jag mig av det vid no limit spel? Eller det har kanske ingen betydelse med storleken på betsen t ex? Har läst ut boken och har nu dubblat min insättning på 25dollar. Läs boken så får du svar. Citera
okocha Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Kan man inte ta till sig vad det står i en superb bok och bli vinnande så bör man inte hålla sig till poker öht. Har läst ut boken och har nu dubblat min insättning på 25dollar. Läs boken så får du svar. de stora pengarna börjar du vinna den dagen du inser att boken suger och varför den gör det. fram tills dess rekommenderar jag en lite ödmjukare inställning om du ska överleva dagens hårda forumklimat gl Citera
Helsingborg Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 de stora pengarna börjar du vinna den dagen du inser att boken suger och varför den gör det. fram tills dess rekommenderar jag en lite ödmjukare inställning om du ska överleva dagens hårda forumklimat gl Sålänge jag vinner så är jag nöjd. Citera
Moehaunter Postad 2 Augusti , 2012 Rapport Postad 2 Augusti , 2012 hejhej! jag signade just upp på deucescracked och tar gärna tips på sevärda videor för low/mid NL 6max. stabila, erkänt duktiga grinders, vilka ska man se? fick även tips om the eightfold path to poker enlightenm som är grymt bra för den psykologiska delen men söker teori-videor nu. Citera
Staahla Postad 2 Augusti , 2012 Rapport Postad 2 Augusti , 2012 För ett par tusen kr kan du få köpa mina starthands-ranger. Citera
MrFroggyX Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 http://en.donkr.com/Articles/Category/Optimal-3-bet--4-bet--5-bet-Strategies-in-NL-Hold'em-6-Max-16 http://en.donkr.com/Articles/Category/Optimal-post-flop-play-in-NL-Hold'em-6-Max-17 http://en.donkr.com/Articles/Category/PLO-from-scratch!-14 Citera
Recommended Posts