Slaskhink Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Det här är tänkt vara min db. där jag postar mål månadsvis. ibland kommer man på så geniala saker (oftast när man sitter och skiter) mitt mål för juli (eller ett av dem ialf) är att börja använda tandtråd! Citera
Slaskhink Postad 28 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2012 Några forumiter som ska på PIP (Putte i parken)? Citera
madie Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Några forumiter som ska på PIP (Putte i parken)? Eventuellt, inte riktigt bestämt mig än.. Semikallt att de flyttat det från kga till karlstad imo, men det är helt klart en möjlighet Citera
Slaskhink Postad 29 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2012 Eventuellt, inte riktigt bestämt mig än.. Semikallt att de flyttat det från kga till karlstad imo, men det är helt klart en möjlighet örebro ---> karlstad är väl inte så långt, mtp E20 hela vägen? Citera
madie Postad 30 Juni , 2012 Rapport Postad 30 Juni , 2012 örebro ---> karlstad är väl inte så långt, mtp E20 hela vägen? haha det har du rätt i, kanske ses där då Citera
Slaskhink Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 haha det har du rätt i, kanske ses där då pm Citera
Slaskhink Postad 2 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2012 Börja använda tandtråd Motionspass varannan dag (om det inte regnar) 35K nävar Byta träningssida till Deuces Cracked (från Leggopoker) Citera
icecreem Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Börja använda tandtrådMotionspass varannan dag (om det inte regnar) 35K nävar Byta träningssida till Deuces Cracked (från Leggopoker) gl:) tandtråd is the shit Citera
Slaskhink Postad 2 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2012 gl:) tandtråd is the shit Kör du tandtråd? vill du posta en liten bild på förpackningen? Citera
icecreem Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Kör du tandtråd? vill du posta en liten bild på förpackningen? självklart gör ja de blir så fresh i munnen efter:-) absolut ska ja ordna de http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=231843 Citera
Slasktratt Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Börja med att borsta tänderna morgon och kväll. Sen kan du börja tänka på tandtråden... Citera
Slaskhink Postad 9 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2012 Börja med att borsta tänderna morgon och kväll. Sen kan du börja tänka på tandtråden... gör ju det i samband med morgonduschen, medan jag även passar på att göra lite andra saker jag inte får göra i din närvaro såsom dra en runk och sjunga whitney houston-låtar;) edit: hade det inte luktat så mkt kattskit på din toa hade jag passat på å käka kebab därinne oxo Citera
Slaskhink Postad 12 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2012 Jag fick inte så många intressanta bilder på Putte-I-Parken förutom möjligen dessa två Den här snubben hade pattar tatuerade på vaden och självklart fick man klämma Och den här bruttan kunde slicka sig själv på näsan. helt jävla omöjligt:) Citera
Slaskhink Postad 17 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2012 Någon som spelar SimCity Social på facebook? Citera
Slaskhink Postad 21 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2012 CC (Cosmopol) imorn då, i sällskap av några live-spelare. år sen jag var där. minns att toaletterna var väldigt lyxiga, målet är att skita på någon av dem. hoppas det trots att det är helgen innan löning är bra trafik på cc Citera
wheelinho Postad 21 Juli , 2012 Rapport Postad 21 Juli , 2012 CC (Cosmopol) imorn då, i sällskap av några live-spelare. år sen jag var där. minns att toaletterna var väldigt lyxiga, målet är att skita på någon av dem. hoppas det trots att det är helgen innan löning är bra trafik på cc tips, va där till 6, kommer man vid 7-8 kan man få vänta ett par timmar på bord då plan 3 är stängt under sommarn, va sjuka väntelistor förra helgen Citera
Slaskhink Postad 21 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2012 tips, va där till 6, kommer man vid 7-8 kan man få vänta ett par timmar på bord då plan 3 är stängt under sommarn, va sjuka väntelistor förra helgen tack för tipset! och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:) hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig Citera
JELLJUN Postad 21 Juli , 2012 Rapport Postad 21 Juli , 2012 tack för tipset!och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:) hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig I Göteborg är det en skärm och när ditt namn kommer upp har du fem minuter på dig innan namnet försvinner, de ropar ej upp ditt namn i högtalare eller så utan får ha uppsikt själv. Bör fungera likadant i sthlm. Lycka till! Citera
T4zZyn Postad 21 Juli , 2012 Rapport Postad 21 Juli , 2012 tack för tipset!och borde tillägga att det är cc i sthlm jag snackar om och inget annat:) hur funkar väntelistorna live? är det en lista man skriver upp sig på eller står man i kö bakom repet? isf bör man ju bli lite stel om man får stå och vänta i flera timmar:/ alla andra gånger jag varit på cc har det inte varit någon kö alls, bara att sätta sig Det är skärm på CC i stockholm också. Ring dit en halvtimme innan och be att få ställa dig i väntelistan, gör du det 17:30 och är där och bockar av dig kl 18:00 så behöver du nog inte vänta. Citera
UltraMFF Postad 21 Juli , 2012 Rapport Postad 21 Juli , 2012 Va där inatt, ganska lite folk faktiskt och mycket (kassa) regs. Citera
Slaskhink Postad 22 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2012 Va där inatt, ganska lite folk faktiskt och mycket (kassa) regs. Ja det var förhållandevis nittigt, blir nog lösare nästa helg mtp att folk får lön:) Jag fick möta Dilba och programledaren för Parlamentet i Texas 20-20:) Vågade mig fö inte på PLO, pga variansen då 75% av spelarna köper in för min, så det blev texas ist Citera
bjoelle Postad 23 Juli , 2012 Rapport Postad 23 Juli , 2012 Ja det var förhållandevis nittigt, blir nog lösare nästa helg mtp att folk får lön:) Jag fick möta Dilba och programledaren för Parlamentet i Texas 20-20:) Vågade mig fö inte på PLO, pga variansen då 75% av spelarna köper in för min, så det blev texas ist Glömmer aldrig när "Programledaren för parlamentet"(som ju är roligare att skriva än hans namn) utan ironi sa till min polare på bordet att... "du kan ju inte mena att du inte raisar mer med bra händer? Det var det dummaste jag hört". Senare bustar polaren "Programledaren för parlamentet" och han är vansinnig och säger att "Han gjorde en grej av det, bara för att jag är jag". Citera
Slaskhink Postad 23 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2012 Glömmer aldrig när "Programledaren för parlamentet"(som ju är roligare att skriva än hans namn) utan ironi sa till min polare på bordet att... "du kan ju inte mena att du inte raisar mer med bra händer? Det var det dummaste jag hört". Senare bustar polaren "Programledaren för parlamentet" och han är vansinnig och säger att "Han gjorde en grej av det, bara för att jag är jag". Hehe rolig anekdot:) Han var långt ifrån bust i lördags ialf, tror han var mest plus på bordet när han gick:/ Citera
Slaskhink Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Postad 15 September , 2012 lite allmänt skitsnack hej dagboken, long time no see, men jag har utforskat andra forum där det snackas aningen mer poker:) jag nämner inga namn men det är bla 2+2. Min vistelse här brukar mest vara för att spana in ST's dagbok vilka TV-serier som är på tapeten. Han tipsade mig om serien The League, som jag tkr är helt fantastisk! bland de bättre serierna jag sett. den absolut bästa serien jag sett är IT Crowed. Bredbandsbolaget plz kör upp en banan någonstans där solen ej lyser påtal om serier sådär lite allmänt så ska jag ge Misfits en chans, det är ett av mina mål för september. för att börja se ny serie måste jag ha internet och min det har inte min bredbandsleverantör lyckades leverera sen i mitten på förra månaden, och jag har ringt och tjatat på dem varje dag, de ska skicka en tekniker som ska klättra i telemasten och se om det behövs bytas någon nod där, och det har tagit 4 veckor, och han har fortfarande inte åkt ut dit. jag har under denna tid surfat via mobilen, vilket är typ skitdyrt i jämförelse, med tanke på att jag har kontantkort och inte abonnemang. jag visste inte ens att pokerspelare kunde ta abonnemang, men så berättade min gode vän D** att det kan man visst. poker I ett sista hopp om att finna poker roligt igen har jag börjat läsa pokerbloggar, så ni som surfar förbi här får gärna lämna tips på de pokerbloggar ni läser. jag läser dybbans och bubbas:) bubbas senaste är roligt, jag citerar "Den dagen man får en EmilMaTTsson-graf………. där winnings bara lämnar EV och aldrig tittar tillbaka. Fyfan…" Hehehe xoxo Citera
ShitSux Postad 15 September , 2012 Rapport Postad 15 September , 2012 I ett sista hopp om att finna poker roligt igen Not gonna happen. Finns inte så många vettiga bloggar imo, kolla checkpush.com men de lata jävlarna skriver så sällan. Citera
Recommended Posts