Goatse Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Har för mig att jag hört rykten om en undersökning genomförd av någon pokersite (empire?) som visade att sverige är den nation som har störst andel vinnande spelare. Jag lyckas inte hitta den så undrar om någon har en länk? Citera
Hjort Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Det är ett par siter som gjort sådana undersökningar (bland annat Empire och Ladbrokes). Samtliga undersökningar som jag känner till som har publicerats i Sverige har visat att svenskarna är bäst, samtliga som publicerats i Danmark att danskarna är bäst, samtliga i England att britterna är bäst, osv. Med andra ord är det antagligen bullshit som inte ska fästas någon vikt vid. Man kan ju i vart fall vara jävligt säker på att en pokersite aldrig skulle släppa en undersökning i Sverige som visade att svenskarna var de största förlorarna. Citera
Goatse Postad 6 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2005 Ok, det låter kanske ganska troligt. Fast samtidigt så får man ju intrycket att svenskarna ofta står lite över de andra vid borden. Utom på B2B då där man skäms över sin nationalitet. Citera
Benganiolo Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Varför skäms du över att vara svensk lilla vännen? Citera
Goatse Postad 6 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2005 Har du aldrig spelat på B2B? Citera
Bein Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 När jag sett intervjuer från WSOP säger ofta spelarna att svenskarna är bäst?!?! Citera
snauen Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 en lite till iaktagels om att svenskarna har gått ryckte i pokervärden en konversation från nl 1000 på party me -i like your style fi (amerikan) fi -ty i learnd from the swedes me -hehe the you learnd fro the best fi - i know Citera
Recommended Posts