William Hill Poker Club Postad 27 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2012 Nu börjar det dra ihop sig inför första semifinalen i EM. Det är Portugal och Spanien som spelar ikväll och oddsen ser ut på följande sätt: 1 4,50 X 3,10 2 1,95 Med andra ord tror vi starkt på att Spanien tar hem det här och går vidare till finalen på söndag. Fler odds hittar du på William Hills EM-sida. Citera
William Hill Poker Club Postad 28 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2012 Så var det dags för den andra och sista semifinalen ikväll och det är Tyskland och Italien som ska göra upp. William Hill ger följande matchodds (efter 90 minuters spel): 1 1,91 X 3,20 2 4,50 Stark fördel för Tyskland, men vem vet? Minns Fler odds hittar du på William Hills EM-sida. Citera
GodOfPoker Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 Hur är det nu då jag gissade rätt att finalen blev mellan Spanien - Italien, att Spanien vann EM och då jag gissade att det blir 3 mål i matchen? Det blev ju 4 mål men gissade närmast? Eller skulle alla utslagsfrågor vara rätt? Citera
William Hill Poker Club Postad 2 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2012 Hej, Du hade rätt på första frågan och sen på första utslagsfrågan vilket ingen annan hade, så då spelar andra utslagsfrågan ingen roll. Du vann tävlingen med andra ord. Grattis till vinsten! Skicka användarnamn via pm så ser jag till att utbetalningen görs. Citera
Recommended Posts