Partneransvarig Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 På söndag kör PokerStars en jättekampanj där de halverat inköpet till ett antal av sina största onlineturneringar. Redan på torsdag kan du vinna din plats i Sunday Million, då våra arrangerande vänner kör en exklusiv medlemssatellit med fem biljetter till prestigeturneringen adderat till potten! Namn: Poker SE Sunday Million (#573178204) Tid: torsdag 14 juni klockan 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Million half price Lösenordsrebus: förstaärwandraärdtredjeärwfjärdeärefemteärdsjätteärf Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera
parmesan Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Denne er oppe i lobbyen, ID er 573178204. MEN det ser ut som om den er lagt ut uten passord Det er vel ikke rett? Citera
jm_j Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 Pokerstars ska be om ursäkt för mig och alla andra på bord 2 eftersom mitt fold-knapp försvann på riktigt!!!! Samt min timebank gick åt + ca 2 minuters väntan för alla Undrar om det beror på att jag pillade på min adress i lobbyn under tiden eller att cyberspace råkade kidnappa just min fold-knapp... Citera
Recommended Posts