Partneransvarig Postad 1 Juni , 2012 Rapport Postad 1 Juni , 2012 På tisdag kör PartyPoker en medlemsturnering med biljetter för nästan $300 adderat till potten! Inköpet ligger på $5+1, så ladda för finaldagen med att spela till dig en riktigt grym turneringsbiljett! Adderade priser för 1-3 plats: 1) $200K Guaranteed Sunday $200+15 MTCTID 2623022 2) $10,000 Gtd $50+5 MTCTID 2623294 3) $5,000 Gtd $20+2 MTCTID 2622854 Namn: Poker.se Tisdags Turnering Tid: 5 Juni kl: 20:00 Inköp: $5+1 Adderat till potten: Tre biljetter för totalt $292 Turneringen är begränsad till de som öppnat konto via våra länkar. Den kan också spelas via WPTPoker. Har du inget konto på PartyPoker går det bra att starta ett här! Citera
taktfast Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Borde det inte vara added i turneringen? Nu är det en $292-garanti Citera
overmuch Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Hej Party Poker ...vann just en ticket, såg att turneringen som biljetten gällde till börjar om en stund. Orkar inte spela mer ikväll så jag avreggade mig ..hur länge gäller biljetten? Fråga två... var tog prispotten vägen? tack för ikväll och heja Bajen ! Citera
jm_j Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Hej Party Poker ...vann just en ticket, såg att turneringen som biljetten gällde till börjar om en stund. Orkar inte spela mer ikväll så jag avreggade mig ..hur länge gäller biljetten? Fråga två... var tog prispotten vägen?tack för ikväll och heja Bajen ! Gick bra att avregistrera mig från min turnering så testa det och spela en annan gång. Och heja PKP! ;-} Citera
overmuch Postad 5 Juni , 2012 Rapport Postad 5 Juni , 2012 Gick bra att avregistrera mig från min turnering så testa det och spela en annan gång. Och heja PKP! ;-} Var det du som vann ? Isåfall var det andra gången jag förlorade HU mot dig i en forumturre senaste veckan,,) Citera
jm_j Postad 6 Juni , 2012 Rapport Postad 6 Juni , 2012 Var det du som vann ? Isåfall var det andra gången jag förlorade HU mot dig i en forumturre senaste veckan,,) Erkänner mig skyldig. Hur drog jag ut dig förra gången? Citera
overmuch Postad 6 Juni , 2012 Rapport Postad 6 Juni , 2012 Erkänner mig skyldig. Hur drog jag ut dig förra gången? Det var i Onsdags-omahan... även där var du stor chippie...men du hade dragit ut fint tidigare på finalbordet Citera
random_user Postad 6 Juni , 2012 Rapport Postad 6 Juni , 2012 Kunde ej registrera mig för denna turre. Har alltid kunnat det senaste åren för pf-turrarna på party. Party: Varför? Citera
Recommended Posts