pumans Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Höll ut till en sjätteplats efter en bra start. Tråkigt som fan det inte blev en forumturre. Citera
sharken Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Åkte på 4 plats alldeles för många utisar fan man blir ju less. Citera
DannyWinner Postad 3 Juni , 2012 Rapport Postad 3 Juni , 2012 Det betyder att vi nu måste börja lägga IP-spärr på turneringarna, vi satt bara och vänta på det. Hoppas det blev någorlunda lyckat. 3000 i stack och 15 minuter är en request från tidigare därför det ligger till sådär. Vad skulle bli bättre? 1500 12 minuter? You tell me and I make it happen Citera
Partneransvarig Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Hej Sky2Green, PM mig så jag kan få kontakt med dig. Då WWR137720202 inte är bosatt i Sverige, går biljetterna till bäst placerade svensk. Mvh Partneransvarig Citera
Jokulhaups Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Det betyder att vi nu måste börja lägga IP-spärr på turneringarna, vi satt bara och vänta på det. Hoppas det blev någorlunda lyckat. 3000 i stack och 15 minuter är en request från tidigare därför det ligger till sådär. Vad skulle bli bättre? 1500 12 minuter? You tell me and I make it happen 1500 startmarker och 12 min-perioder låter lämpligt för en forumturre på en vardag. IP-spärr till norden är väl också på sin plats framöver då det verkar vara många ryssar, rumäner, portugiser, ungrare osv som snappar upp lösenorden... Citera
Recommended Posts