PartyPoker Postad 28 Maj , 2012 Rapport Postad 28 Maj , 2012 Då var det dags för en ny No deposit bonus där du får 5£$€ beroende på vilken valuta du har ditt konto i. Kampanjen startade den 25 Maj kl: 00:00ET och pågår till den 22 Juni kl: 23:59ET. Denna kampanjen gäller bara för nya spelare som signar upp samt att du även får Välkomstbonusen på 100% upp till $500 ifall du gör en insättning. OBS gäller bara för PartyPoker.com Besök kampanj sidan för mer information om detta. Citera
PartyPoker Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Vi blev tvungna att stänga ner denna kampanj då den vid flertal tillfällen blivit attackerad av Fraud. Trist när det blir så men vi hoppas på att kunna dra igång en ny vid senare tillfälle. Citera
Joeduck Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Nästa gång kanske ni ska ha en svensk rubrik. Bara en tanke från min sida. Citera
#LOUDmouth# Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Nästa gång kanske ni ska ha en svensk rubrik. Bara en tanke från min sida. Och förresten, den där Fraud är en lurig jävel! /#LOUDmouth# Citera
PartyPoker Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Vi blev tvungna att stänga ner denna kampanj då den vid flertal tillfällen blivit attackerad av Fraud. Trist när det blir så men vi hoppas på att kunna dra igång en ny vid senare tillfälle. Nästa gång kanske ni ska ha en svensk rubrik. Bara en tanke från min sida. Ok skall ha det i åtanke Och förresten, den där Fraud är en lurig jävel! /#LOUDmouth# ha ha japp, lurar in sig här och där. Citera
Recommended Posts