Namlleh Postad 16 Juli , 2012 Rapport Postad 16 Juli , 2012 Där var det över. Säger som Henke Larsson: Jag är helnöjd. Tack alla som följt osv! Citera
CarlDenStore Postad 16 Juli , 2012 Rapport Postad 16 Juli , 2012 Där var det över. Säger som Henke Larsson: Jag är helnöjd. Tack alla som följt osv! Grattis, går fler tåg men du ska dock vara absolut jävla supernöjd! Citera
valterego Postad 16 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2012 finns det stream idag? Nä. Ska tydligen inte streamas förrän finalbord. Nu filmas det bara för kommande tv-avsnitt. Citera
rosjon Postad 16 Juli , 2012 Rapport Postad 16 Juli , 2012 Där var det över. Säger som Henke Larsson: Jag är helnöjd. Tack alla som följt osv! Grattis! Med en dags perspektiv kanske det inte känns lika tungt, även om det fortfarande finns "om inte"-ögonblick kvar när tankarna går åt det dystra hållet. Imponerande spel om inte annat, skönt att dra en vinstlott i en stor turre. Citera
headcoachjimmy Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Nä. Ska tydligen inte streamas förrän finalbord. Nu filmas det bara för kommande tv-avsnitt. När spelas finalbordet då? Citera
valterego Postad 17 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2012 När spelas finalbordet då? Sista veckan i oktober, om jag inte minns fel. Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Trist att norskan åkte. Men jag fattar inte den senaste uppdateringen, "The Unofficial Final Table" när det är tio spelare kvar. Hette det inte "november nine" förut? EDIT: Never mind, nu fattar jag /#LOUDmouth# Citera
ason65 Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 De skrev det när det var 10 kvar (finalbord), men en till skulle åka ut innan de byter för October Nine (finalen går i Oktober i år). Tyvärr åkte sista damen ur på 10e plats /ason såg efter jag skrivet att du fattat.... Citera
Recommended Posts