DickNiaz Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Såg den andra tråden och blev sugen direkt! Antar att det är fler än jag som gärna gör detta med lite mindre summor. Tycker upplägget som vi hade under Premier League säsongen funkade mycket bra. Då körde vi en gentlemannamässig hundralapp/skalle, vilket innebär att vinnaren skickar ut ett PM med kontonr till alla loosers som betalar på studs. Eftersom det bara rör sig om en hundrig så borde väl risken för fittigt beteende vara extremt liten. Skriv gärna här om intresse finns så kan jag pilla igång en liga i dagarna om vi blir ett gäng. Citera
JELLJUN Postad 24 Maj , 2012 Rapport Postad 24 Maj , 2012 Frågan är om vi skall köra Aftonbladet eller den som highstakesgubben schoolbook rekade http://en.euro2012fantasy.uefa.com/ Citera
DickNiaz Postad 25 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2012 Personligen föredrar jag nog aftonbladet eftersom man är bekant med hur det funkar och ser ut. Men är den allmänna uppfattningen nån annan så är jag självklart flexibel där. Citera
JELLJUN Postad 4 Juni , 2012 Rapport Postad 4 Juni , 2012 Har skapat en grupp nu om folk vill joina "PokerForum" 100 riksdaler gentlemannamässigt till en ensam vinnare. Mitt lag heter EMGULD2012 Citera
DickNiaz Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2012 Joinat med laget Kongos platshästar, hoppas vi blir några fler. Citera
Harry_Pottodds Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Tja, jag vill gärna vara med, har aldrig spelat men det är väl inga svårigheter. kommer troligen leka hem detta bara in på aftonbladet å joina? Citera
Harry_Pottodds Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Är reggad nu, Harrys Dynamiter heter mitt gäng Citera
DickNiaz Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Gött! Hoppas det kan trilla in några fler också.. Känns semitrist att lira på 3 pers Citera
DickNiaz Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Bara för att få det bekräftat så är alla med på en hundring? Citera
Harry_Pottodds Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Bara för att få det bekräftat så är alla med på en hundring? Givet! Citera
JELLJUN Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Välkomna! Sex lag än så länge, det finns fortfarande chansen att joina. Citera
JackH Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Går det att joina även efter att två matcher spelats? Citera
DickNiaz Postad 9 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2012 Går det att joina även efter att två matcher spelats? Hade du Lewanowski som kapten? Citera
Harry_Pottodds Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Jar är så sämst, hur kan jag ta viktiga spelare från både holland, portugal och tyskland i laget då de är i samma grupp... ibland undrar jag vad jag tänker med. blir ordentlig rensning inför nästa omgång Citera
cryddan Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 jag hade oxå kunnat tänka mig joina såhär lite sent, kan ju skeppa info om hur mkt jag plussat/backat innan så får ni avgöra om det är fair eller inte Citera
DickNiaz Postad 10 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2012 Okej för mig. Jag är ändå körd redan Citera
JELLJUN Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Okej för mig. Jag är ändå körd redan Ok för mig också. 100 sek gentlemannamässigt till vinnaren från varje deltagare. Citera
Harry_Pottodds Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 jag hade oxå kunnat tänka mig joina såhär lite sent, kan ju skeppa info om hur mkt jag plussat/backat innan så får ni avgöra om det är fair eller inte joinade du eller? namn? joinade! Vad heter ditt lag? Citera
JackH Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Jag joinar gärna också om det går som sagt! Vad heter ligan? Citera
JELLJUN Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Jag joinar gärna också om det går som sagt! Vad heter ligan? Har skapat en grupp nu om folk vill joina "PokerForum" 100 riksdaler gentlemannamässigt till en ensam vinnare. Mitt lag heter EMGULD2012 Här har du från inlägg #4 Personligen tycker jag att när sista matchen i omgång 1 är klar så tar vi inte in fler dvs. kvällens omgångar kvar. Citera
Recommended Posts