El Helado Patata Postad 22 Maj , 2012 Rapport Postad 22 Maj , 2012 Sitter här headsup med en fisk på opoker. Jag gjorde ett uttag innan idag, det gick väl fint även om jag inte fått några pengar än. Så bustade jag hela opokerrullen och skulle sätta in mer. Men nej, det går ju inte. Man måste vänta 24h. Det går inte avbryta sitt uttag heller. Är detta ett skämt eller vad är det frågan om? Detta är definitivt en dealbreaker på mindre nätverk utan särskilt bra action. EDIT: ÄNNU mer lol. Om du går in via deposit kan du reversa din insättning och sätta in direkt MEN om du går in via my account och sen deposit så går detta inte. Väldigt bra system! Citera
El Helado Patata Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2012 Spelar du nu? CG Limit HU? Nivå? Vad har det med saken att göra? Skitsamma, jag skrev iaf att de verkar ha två insättningssystem och att det gick att lösa. Citera
-samba- Postad 22 Maj , 2012 Rapport Postad 22 Maj , 2012 Ingenting. Sitter inloggad och har dålig action så tänkte raila lite om du lira medans jag vänta på action bara. No offence. Citera
El Helado Patata Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2012 Ingenting.Sitter inloggad och har dålig action så tänkte raila lite om du lira medans jag vänta på action bara. No offence. Jag är ju bust? Han stack oavsett. Citera
-samba- Postad 22 Maj , 2012 Rapport Postad 22 Maj , 2012 Ok, trodde du lyckades reversera uttaget och fick deg direkt. Vet att du lirar Limit och såg att det satt en svensk på ett HU så därför undra jag bara. Citera
El Helado Patata Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2012 Ok, trodde du lyckades reversera uttaget och fick deg direkt.Vet att du lirar Limit och såg att det satt en svensk på ett HU så därför undra jag bara. Ahh aiight!! Citera
Recommended Posts