pacic Postad 18 Maj , 2012 Rapport Postad 18 Maj , 2012 SRTORT PROBLEM Men vad fan igen??? - är den första tanke som dyker upp i huvudet när jag loggar in på mitt privata hotmail konto . Eftersom jag dagligen får massa mail om olika bonusar från bet365, pafikpoker, nordicbet o gud vet vad resten av spamhororna heter som fyller min inkorg på nolltid. Jag har många gånger raderat meddelanden men lik förbaskat när man loggar in nästkommande dag så ser man ett skepp lastat med mail. någon som vet hur man ska göra? kan man polisanmäla ? någon bör göras annars rinner bägaren över totalt. Citera
ShitSux Postad 18 Maj , 2012 Rapport Postad 18 Maj , 2012 Vem är avsändaren? Spelbolagen eller någon vidrig affe som tror att köpta e-postlistor och spam fungerar? Har du konto registrerade hos respektive spelbolag? Finns det unsubscribe-länkar? Citera
upandcoming Postad 18 Maj , 2012 Rapport Postad 18 Maj , 2012 unsubscribea blocka adresserna skaffa en ny mail som du inte reggar på 1000 sidor Citera
JackVegas Postad 18 Maj , 2012 Rapport Postad 18 Maj , 2012 Jag vet inte hur hotmail funkar, men Gmail har både en funktion där du kan blocka adressen och en funktion där de på något sätt kontaktar företaget och ber dem sluta skicka till just din adress. Med reservation att jag har helt fel på båda punkter. Citera
Recommended Posts