Janlow Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Efterlyser en bild på onlinegurun Erik Hedenstierna om han spelar idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janlow Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Och hälsa grattis till nattens vinst från Janlow är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Efterlyser en bild på onlinegurun Erik Hedenstierna om han spelar idag! Det kan lösas om vi får någon form av bild vi kan identifiera honom med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janlow Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Det kan lösas om vi får någon form av bild vi kan identifiera honom med Tror inte jag kan skicka PM än men du har det på din mail! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Tror inte jag kan skicka PM än men du har det på din mail! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KissTheFrog Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Är det samme AndreasLindberg som var 2a i Nordic Light i år ? Det syns på frisyren. Och när vi ändå pratar om frisyrer hur se Tägström ut i burret idag // Malta håller andan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Är det samme AndreasLindberg som var 2a i Nordic Light i år ? Det syns på frisyren. Och när vi ändå pratar om frisyrer hur se Tägström ut i burret idag // Malta håller andan Nej, inte samma. Gurra är snygg som alltid. Bild kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KissTheFrog Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Nej, inte samma. Gurra är snygg som alltid. Bild kommer Låter perfekt med bild på Heders Gurra. Kan du passa på att fråga han om det verkligen är sant att det är han som myntat utrycket "spela roland" Tack för bilden men va det gurra eller va det zach galifianakis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Låter perfekt med bild på Heders Gurra. Kan du passa på att fråga han om det verkligen är sant att det är han som myntat utrycket "spela roland" DEt ska jag göra Idolfoto och frisyrkommentar finns uppe nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Efterlyser en bild på onlinegurun Erik Hedenstierna om han spelar idag! Inte hittat Erik, men om du har någon kontakt med honom får du gärna hälsa att han får komma och presentera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KissTheFrog Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 DEt ska jag göra Idolfoto och frisyrkommentar finns uppe nu! Idol vet jag väl inte vill bara veta jag inte ser trassligast ut i sverige när jag kommer hem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Idol vet jag väl inte vill bara veta jag inte ser trassligast ut i sverige när jag kommer hem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Chipcount på NordicLight vinnaren efterlyses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Chipcount på NordicLight vinnaren efterlyses! Done. Vi fixade en bild också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Valter: Bättre bevakning av min kompis Rust tack och gärna en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Valter: Bättre bevakning av min kompis Rust tack och gärna en bild. Absolut! Lite pinsamt att jag missade honom dag mtp att vi träffats tidigare, men han kommer att få spotlight under dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Absolut! Lite pinsamt att jag missade honom dag mtp att vi träffats tidigare, men han kommer att få spotlight under dagen Splendid. Hälsa honom från mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Bästa liveuppdateringen nånsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Splendid. Hälsa honom från mig också "tack" hogge! Jag skall hälsa till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 "tack" hogge!Jag skall hälsa till dig! Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Bästa liveuppdateringen nånsin! This =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 är det något cashgame igång redan nu? 20/20 plo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 episkt bra coverage eliten var före, den här är verkligen något extra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 alltid kul med cosmopolSM, "valterteamets" coverage (1+ på boman) + alla trevliga människor som samlas snart kommer min första CC turreklonk! mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 hahahaha den gifen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts