okocha Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 lite plus på mtt och hela raset i början är inte mitt så back nånstans 20-60k. maj kommer bli awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Dålig volym, plussade dock i nsd och sprang över svs ev så får väl va nöjd, back en 104kvm 3a lägis på Jakriborg och plus en 60kvm 2a i Lund istället så rätt nöjd med det, ingen fyllecell på valborg heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 speeeeeeeel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 speeeeeeeel $ inte BB plz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Upp typ 31k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 speeeeeeeel wow... (133k händer om nån missa det) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 speeeeeeeel speeeeeeeelis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Mr_Jimmy ska alltid vara värst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PKRFredde Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Spelat väldigt lite denna månaden, började med att backa, men det blev lillplus tillslut iallafall, många bäckar små, eller vad säger man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Mr_Jimmy ska alltid vara värst.. Snyggt, rätt solid winrate! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NazguLKiNG Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Mr_Jimmy ska alltid vara värst.. Nice, vilka gejms är detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Nice, vilka gejms är detta på? Edit: Ångrade min dryghet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 speeeeeeeel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 ~nl€400 till ~nl€20k gissar jag. Jimmy en förebild för alla grinders... Han citerade bobb4n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 wow... (133k händer om nån missa det) ja va fan gjorde du övriga 3 veckor av månaden jimmy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 Tänkte lära mig spela poker och lastade därför in lite kaffepengar på SvS i början på April. Nivå: /50öre (resultat i big blinds ser tuffare ut än den riktiga summan) Sedan blev jag stursk och dubblade insatsen till /2x50öre. Blev höjdrädd och feg. 3-betsen ven i luften och jag checkfoldade varje flop. Resultat totalt: 2343:- Mål för Maj: Go Breivik på /1kr över 25k händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2012 Rapport Share Postad 2 Maj , 2012 edit: ty level ~nl€400 till ~nl€20k gissar jag. Jimmy en förebild för alla grinders... Han är även den enda som börjar sin graf redan på plus. GGWP. När pokern dog, kom ihåg vem som dödade den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 Maj , 2012 Rapport Share Postad 3 Maj , 2012 Han är även den enda som börjar sin graf redan på plus. GGWP. När pokern dog, kom ihåg vem som dödade den Lord Voldemort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zecon Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 Gick plus cirka 600 £ Med RB runt 800£ Sen donka jag bort säkert 300-400 dollar på turneringar på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 grattis till alla vinnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts