Gå till innehåll

Söker pokerspelare till Thailandresa


IntenZe

Recommended Posts

God eftermiddag gott folk!

 

Som rubriken förtäljer är det en annalkande utlandsresa till Asien på gång. Detta är något jag länge har velat göra men inte förrän nu har kommit mig för att börja realisera. Avfärd är tänkt någon gång i augusti och från början var det en resa jag hade ställt in mig på att genomföra ensam. Men sen slog det mig att en sådan här resa nog blir ännu roligare om man reser dit tillsammans med andra pokerintellekt.

 

Resan är tänkt att bli en blandning mellan grind och att leva livet som aldrig förr. Att komma hem med mer pengar än när man åkte, och att känna på livet i en annan kultur och allt vad det innebär. För att inte glömma Full Moon Beach Party, det legendariska strandpartyt som har blivit ökänt världen över. Så en sväng förbi Koh Phangan är given.

 

Lite kort och koncis information om mig:

Ålder: 21 år

Bor: Umeå

Sysselsättning: Bartender vid en cocktailbar kallad Invito.

Poker: Spelar på nivåerna: 2/4 > 5/10 på Svenska Spel.

 

Ända sedan jag slutförde mina naturinriktade studier vid gymnasiet för två år sedan har jag varit riktigt fascinerad av poker. Spelet har gett mig den intellektuella utmaning som mitt jobb inte alltid har kunnat stå för. Jag har självinsikt nog att inse att jag är duglig men inte jättebra. Ambitionen finns där dock, det kan jag garantera! Spelarmässigt är jag killen som är HUDberoende; jag gillar att spendera timmarna i HEM2 för att analysera spelet och gå igenom nyckelpotter. Så övergripande skulle jag vilja säga att jag har en metodisk och rationell approach till pokern. Det värsta jag vet är när man får svaret tillbaka: "Jag kör bara på känsla".

 

 

Vad gäller eventuella medresenärer så har jag inga egentliga krav. Ålder, nivå och tidigare erfarenhet är inte det viktigaste. Det vore ju dock bra om en viss ambitionsnivå fanns då det i alla fall från min sida kommer att bli många timmar poker. Det hade verkligen varit episkt att ha någon att kunna diskutera poker och utvecklas tillsammans med.

 

Mvh

IntenZe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...