pennypacker_ Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Hej! Ang. Crazypokers bonusar: Kan man ta både signup bonusen och reload bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 "This reload bonus cannot be given if the initial sign-up bonus has been given in the same month. You have to choose either this bonus or the standard sign-up bonus." Så står det på Bonuswhores . Har du mer än 200 dolares är reload/signup bättre. Edit: svar till Pennypacker, förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Vilken sa du var bäst om har mer än 200? reload eller signup? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Har nån provat empires juli bonus? 10x bonus ...ska tydligen funka just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Vilken sa du var bäst om har mer än 200? reload eller signup? 20% bonusen är bättre om man har över $200 eftersom du får ut mer pengar på det sättet. Den clearas saktare men har man inte väldigt bråttom så är det lungt. Men då måste du maila och säga vilken bonus du vill ha. Såhär står det på bw: " To get one bonus over the other, you simply have to deposit and then email customer service at crazypoker@vegaspartnerlounge.com letting them know which bonus you would like to be credited with. They then credit the bonus to your account, which is then part of your "playable balance." However, you can't withdraw until you meet the requirements of the bonus that you requested. " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Empire juli bonus. 50% max 100 usd. 10x bonusen i r.händer. 30 dagar på dig att cleara, funkade för mig- satte just in 200 dollar för max bonusen. Kod:50JULY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Empire juli bonus. 50% max 100 usd. 10x bonusen i r.händer. 30 dagar på dig att cleara, funkade för mig- satte just in 200 dollar för max bonusen. Kod:50JULY Nice, hade hört att den var acc. specific. Trevlig överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Trodde också den var det. Kanske den är, men jag satte in 200 och fick upp bonusen pending. Läste på några forum att den funkat fint för alla, dessutom hela 30 dagar att cleara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokamastah Postad 10 Juli , 2005 Rapport Share Postad 10 Juli , 2005 Har spelat 14100 händer till No1pokers Amsterdam promotion. Har dock inte fått någon e-mail som bekräftälse till att ha kvalat. Antar att det kommer efter kvalperioden ifall dom har tillräckligt med platser dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Vilken sa du var bäst om har mer än 200? reload eller signup? 20% bonusen är bättre om man har över $200 eftersom du får ut mer pengar på det sättet. Den clearas saktare men har man inte väldigt bråttom så är det lungt. Men då måste du maila och säga vilken bonus du vill ha. Såhär står det på bw: " To get one bonus over the other, you simply have to deposit and then email customer service at crazypoker@vegaspartnerlounge.com letting them know which bonus you would like to be credited with. They then credit the bonus to your account, which is then part of your "playable balance." However, you can't withdraw until you meet the requirements of the bonus that you requested. " Nu vet jag inte riktigt vad sign-up´en har för krav men personligen väljer jag en bonus som clearas så snabbt som möjligt som ger en bra "timlönsavkastning". Finns gott om bonusar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Har spelat 14100 händer till No1pokers Amsterdam promotion. Har dock inte fått någon e-mail som bekräftälse till att ha kvalat. Antar att det kommer efter kvalperioden ifall dom har tillräckligt med platser dvs. Man får inget mail varken när man passerar 10000 eller 15000 händer. Jag skrev dock till supporten för att försäkra mig om att jag var klar för båda turneringarna. "See you in Amsterdam!" svarade dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 11 Juli , 2005 Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 Har inte Empire någon singup bonus som inte är någon affiliate kod. Eller måste man gå igenom en affiliate för att få en signup bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12960 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts