Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 27 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken sa du var bäst om har mer än 200? reload eller signup?

 

20% bonusen är bättre om man har över $200 eftersom du får ut mer pengar på det sättet. Den clearas saktare men har man inte väldigt bråttom så är det lungt. Men då måste du maila och säga vilken bonus du vill ha. Såhär står det på bw:

 

" To get one bonus over the other, you simply have to deposit and then email customer service at crazypoker@vegaspartnerlounge.com letting them know which bonus you would like to be credited with. They then credit the bonus to your account, which is then part of your "playable balance." However, you can't withdraw until you meet the requirements of the bonus that you requested. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sa du var bäst om har mer än 200? reload eller signup?

 

20% bonusen är bättre om man har över $200 eftersom du får ut mer pengar på det sättet. Den clearas saktare men har man inte väldigt bråttom så är det lungt. Men då måste du maila och säga vilken bonus du vill ha. Såhär står det på bw:

 

" To get one bonus over the other, you simply have to deposit and then email customer service at crazypoker@vegaspartnerlounge.com letting them know which bonus you would like to be credited with. They then credit the bonus to your account, which is then part of your "playable balance." However, you can't withdraw until you meet the requirements of the bonus that you requested. "

 

Nu vet jag inte riktigt vad sign-up´en har för krav men personligen väljer jag en bonus som clearas så snabbt som möjligt som ger en bra "timlönsavkastning". Finns gott om bonusar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 14100 händer till No1pokers Amsterdam promotion. Har dock inte fått någon e-mail som bekräftälse till att ha kvalat. Antar att det kommer efter kvalperioden ifall dom har tillräckligt med platser dvs.

Man får inget mail varken när man passerar 10000 eller 15000 händer. Jag skrev dock till supporten för att försäkra mig om att jag var klar för båda turneringarna. "See you in Amsterdam!" svarade dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...