Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 27 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Siten är ett drygt halvår gammal - den vill ha fler spelare.

Den kör på samma nätverk som Betsson så det finns lika

mycket spelare som där.

 

Siten ägs av James Woods och Vince van Patten.

 

Hur är klienten att spela med? På deras sida verkar det vara någon form av 3d-klient, vilket gör mig lite orolig.

 

Bara det att Vince van Patten är ägare gör en sugen på att skaffa ett konto.

 

Nej det är ingen 3-dklient. Den är 2D - samma som betssons med ett annat skin. Personligen tycker jag de är bättre än 24h.

 

PS De har en bra invite a friend bonus för den som signar upp via en inbjudan från en vän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bernt,

Alltså 15ggr rakade potten måste inte vara över €10 så att 0.5 tas i rake som vanligt då? I så fall är den ju ungefär jämbördig med övriga b2b sidor, eller?

Tack för infon!

 

Tror inte det. Jag spelade 2 039 rakade händer (bättre villkor då) vilket gav mig 1 080 VIP eller nåt. Jag körde sedan deras reload med 15x (= 3 000 händer) och den gick snabbare och enklare den också jämfört med VIP-köret. Grejen är att denna bonus går att cleara på lägre bord. Iaf på NL, kom jag på nu. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm funderar över Unibet bonusen, men är det värt 50 euro för hela 300 VIP-poäng (rejkade händer). Dom räknar väl en rejkad hand när dom tar 1 euro!?

 

 

edit: 0,5 euro var det visst. Hur stor ska potten vara för att rejken ska bli så stor? 10 euro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så om man speller på lagste niveaun hur mycket raked hands skal man have for at cleare 100 doller til ex eller dom max 1000 doller.

 

har endast en rulle på 650 $ så t¨rs inte spelle hogere.

 

forstår inte deres point system om ni kan forklare ville det vara trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm funderar över Unibet bonusen, men är det värt 50 euro för hela 300 VIP-poäng (rejkade händer). Dom räknar väl en rejkad hand när dom tar 1 euro!?

 

 

edit: 0,5 euro var det visst. Hur stor ska potten vara för att rejken ska bli så stor? 10 euro?

Den är dryg att cleara om du spelar på låga nivåer, även om den är lite generösare än bonusar i B2B-nätet brukar vara (6x mot vanligen 10x).

 

Det stämmer bra att potten ska bli minst €10 för att en VIP-poäng ska ges. Här någonstans hittar du en raketabell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bernt,

Alltså 15ggr rakade potten måste inte vara över €10 så att 0.5 tas i rake som vanligt då? I så fall är den ju ungefär jämbördig med övriga b2b sidor, eller?

Tack för infon!

 

Tror inte det. Jag spelade 2 039 rakade händer (bättre villkor då) vilket gav mig 1 080 VIP eller nåt. Jag körde sedan deras reload med 15x (= 3 000 händer) och den gick snabbare och enklare den också jämfört med VIP-köret. Grejen är att denna bonus går att cleara på lägre bord. Iaf på NL, kom jag på nu. ;)

Håller med om att den är mycket saftigare än vanliga B2B-bonusar, särskilt om man spelar på låga nivåer. Spelar uteslutande 5CD €0.25/0.50 och har på tiden jag spelat 3000 rakade händer fått knappt 440 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte hora lite B2B och undrar då om man skickar över pengar via transfer som finns i cashiern. Kommer dessa pengar då räknasas som en deposit på andra kontot så man får bonus?

För om man går via neteller förlorar man väl mycket i onödig valutaomvandling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat ett tag kring det här med att bygga bankroll "med hjälp av" diverse bonusar etc.

Mina ytterst intellektuella funderingar har lett mig fram till den frågeställning jag nu ska försöka sätta ord på, vis-a-vis the following:

 

Säg hypotetiskt att man slaviskt följer någon av de x antal guider som finns på nätet angående att just bygga bankroll via bounsar, t.ex. bonuswhores.com eller ultimatepokerbankroll.com. Inga problem att med hjälp av dessa + lite studerande, grindande, yada yada yada, säg gå från $x00 till $x000... Problematiken jag vill understryka kommer därefter:

När du har byggt BR, med avsikten att sedan spela regelbundet utan att vara något sånär beroende av bonusar etc, via dessa guider, så kommer du inte kunna göra detta eftersom jag helt utan underbyggande fakta förutsätter att för att kunna spela regelbundet, profissionellt whatever, så måste du vara innehavare av en rakeback deal.

(Det lär vara uppenbart, men min poäng ligger i att om du signar upp på alla sidor och bara spelar för en bonus på dessa, helt enligt de guider som finns, så kommer det inte finnas någon sajt kvar att registrera dig på via "någon" som erbjuder rakeback, när du väl har byggt upp en BR att spela regelbundet för...)

 

Allt jag hoppas på nu är ett uttömmande svar.

(Det är faktiskt ganska sent!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS blir jättetjurig så fort man ens nämner rakeback. Så akta dig :P

Men ändå:

1. Det finns väldigt många sidor där ute.

2. På många sidor kan man signa upp båda för bonus och för det där andra.

3. Om du hittar ett nätverk du gillar kan du ju alltid spara en annan site i det nätverket som du signar uppp för när du väl horat runt på alla bonussiter på hela nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...