El Helado Patata Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Hej hej. Jag spelar samtliga nätverk och trots att alla har programvara av varierande kvalité så brukar buggar inte kosta mig pengar. Förrens nu. På opoker och boss media. Det kostar mig 40$ point blank. Jag trycker en höjning på flopp och knappen är aströg. Jag klickar och det laggar och sen helt plötsligt så går den och autobettar turn och bet/3bettar river. Fruktansvärt irriterande, vill ha pengarna tillbaka. Boss, $5/$10 Limit Hold'em Cash, 4 Players Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. Preflop: Hero is MP2 with A Q Hero raises, 2 folds, BB calls Flop: (2.3 BB) 2 J T (2 players) BB bets, Hero raises, BB calls Turn: (4.3 BB) 6 (2 players) BB bets, Hero raises, BB calls River: (8.3 BB) 9 (2 players) BB bets, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls Results: 14.3 BB pot (0.3 BB rake) Final Board: 2 J T 6 9 BB showed T T and won 14 BB (7 BB net) Hero showed A Q and lost (-7 BB net) Citera
SasaMatic Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 har förlorat en del pga min dåliga router. grymt tiltande Citera
El Helado Patata Postad 22 April , 2012 Författare Rapport Postad 22 April , 2012 har förlorat en del pga min dåliga router. grymt tiltande Ahh fast det är inte samma. Nedkopplingar är boss dåliga på men vi snackar buggar nu och inte nedkopplingar. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Du har kanske märkt av konstiga musklick när du använder andra program? Citera
El Helado Patata Postad 22 April , 2012 Författare Rapport Postad 22 April , 2012 Du har kanske märkt av konstiga musklick när du använder andra program? Va? Vad pratar du om? Nej allt annat fungerar perfekt. Det som stör mig är att jag eventuellt tryckte 5 ggr på raise/betknappen på FLOPP och sen gick den och bara autobettade/raisade på turn och river utan att jag tryckte på knapparna igen. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Va? Vad pratar du om? Nej allt annat fungerar perfekt. Det som stör mig är att jag eventuellt tryckte 5 ggr på raise/betknappen på FLOPP och sen gick den och bara autobettade/raisade på turn och river utan att jag tryckte på knapparna igen. Kan vara bugg/"feature" i ditt OS men skicka in en klagoanmälan till deras support så hjälper de dig. Citera
El Helado Patata Postad 22 April , 2012 Författare Rapport Postad 22 April , 2012 Kan vara bugg/"feature" i ditt OS men skicka in en klagoanmälan till deras support så hjälper de dig. Har gjort det men enligt min erfarenhet så har boss media generellt absolut minst medgörlig kundtjänst. Har hittat 3 fall av collussion, fått betalt av 2 och boss/opoker svarade inte ens på mailen. Plus lite andra ggr.. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Har gjort det men enligt min erfarenhet så har boss media generellt absolut minst medgörlig kundtjänst. Har hittat 3 fall av collussion, fått betalt av 2 och boss/opoker svarade inte ens på mailen. Plus lite andra ggr..Jag misstänker att såna här buggar är extra intressanta. Aldrig hört/varit med om det innan i pokerprog. Konstigt att de inte svarat men då du fått kompensation tyder på att de inte bara läser utan gör något. Collusionsanmälningar är nog inte ovanligt dock. Citera
El Helado Patata Postad 22 April , 2012 Författare Rapport Postad 22 April , 2012 Jag misstänker att såna här buggar är extra intressanta. Aldrig hört/varit med om det innan i pokerprog. Konstigt att de inte svarat men då du fått kompensation tyder på att de inte bara läser utan gör något. Collusionsanmälningar är nog inte ovanligt dock. Har klagat en del över disconnection-skit också när jag har videoklipp när jag blir disconnectad medans alla andra pokersajter funkar perfekt utan att få några pengar där. Riktigt dålig upplevelse av boss-supporten tyvärr. Överväger att sluta spela där helt klart. Citera
El Helado Patata Postad 26 April , 2012 Författare Rapport Postad 26 April , 2012 Inte helt oväntat har inte fortfarande inte fått ett svar ifrån opoker. De fortsätter sin trend att ha sämre customer service än full tilt, något av en bedrift. Citera
Recommended Posts