Gå till innehåll

Boss media (opoker) buggar ur och kostar


El Helado Patata

Recommended Posts

Hej hej. Jag spelar samtliga nätverk och trots att alla har programvara av varierande kvalité så brukar buggar inte kosta mig pengar. Förrens nu. På opoker och boss media.

 

Det kostar mig 40$ point blank. Jag trycker en höjning på flopp och knappen är aströg. Jag klickar och det laggar och sen helt plötsligt så går den och autobettar turn och bet/3bettar river.

 

Fruktansvärt irriterande, vill ha pengarna tillbaka.

 

Boss, $5/$10 Limit Hold'em Cash, 4 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

Preflop: Hero is MP2 with A Q

Hero raises, 2 folds, BB calls

 

Flop: (2.3 BB) 2 J T (2 players)

BB bets, Hero raises, BB calls

 

Turn: (4.3 BB) 6 (2 players)

BB bets, Hero raises, BB calls

 

River: (8.3 BB) 9 (2 players)

BB bets, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls

 

Results: 14.3 BB pot (0.3 BB rake)

Final Board: 2 J T 6 9

BB showed T T and won 14 BB (7 BB net)

Hero showed A Q and lost (-7 BB net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har kanske märkt av konstiga musklick när du använder andra program?

 

Va? Vad pratar du om? Nej allt annat fungerar perfekt. Det som stör mig är att jag eventuellt tryckte 5 ggr på raise/betknappen på FLOPP och sen gick den och bara autobettade/raisade på turn och river utan att jag tryckte på knapparna igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Vad pratar du om? Nej allt annat fungerar perfekt. Det som stör mig är att jag eventuellt tryckte 5 ggr på raise/betknappen på FLOPP och sen gick den och bara autobettade/raisade på turn och river utan att jag tryckte på knapparna igen.

Kan vara bugg/"feature" i ditt OS men skicka in en klagoanmälan till deras support så hjälper de dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara bugg/"feature" i ditt OS men skicka in en klagoanmälan till deras support så hjälper de dig.

 

Har gjort det men enligt min erfarenhet så har boss media generellt absolut minst medgörlig kundtjänst. Har hittat 3 fall av collussion, fått betalt av 2 och boss/opoker svarade inte ens på mailen. Plus lite andra ggr..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjort det men enligt min erfarenhet så har boss media generellt absolut minst medgörlig kundtjänst. Har hittat 3 fall av collussion, fått betalt av 2 och boss/opoker svarade inte ens på mailen. Plus lite andra ggr..
Jag misstänker att såna här buggar är extra intressanta. Aldrig hört/varit med om det innan i pokerprog.

 

Konstigt att de inte svarat men då du fått kompensation tyder på att de inte bara läser utan gör något. Collusionsanmälningar är nog inte ovanligt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker att såna här buggar är extra intressanta. Aldrig hört/varit med om det innan i pokerprog.

 

Konstigt att de inte svarat men då du fått kompensation tyder på att de inte bara läser utan gör något. Collusionsanmälningar är nog inte ovanligt dock.

 

Har klagat en del över disconnection-skit också när jag har videoklipp när jag blir disconnectad medans alla andra pokersajter funkar perfekt utan att få några pengar där. Riktigt dålig upplevelse av boss-supporten tyvärr. Överväger att sluta spela där helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...