Pele08 Postad 13 April , 2012 Rapport Postad 13 April , 2012 Letar efter en coach som spelar PLO1000 eller högre och kan visa sig vinnande över ett större sample. Jag har några luckor som jag inte kommer ta här i tråden som behöver täppas till. Jag spelar i dagsläget PLO100-PLO600 Jag vill ha en coach som har goda kunskaper i såväl det matematiska som speltekniska. Låter det intressant så skicka ett PM så tar vi resten där Citera
rakebackhero Postad 13 April , 2012 Rapport Postad 13 April , 2012 Du letar specifikt efter en svensktalande coach eller ? Citera
Pele08 Postad 13 April , 2012 Författare Rapport Postad 13 April , 2012 Du letar specifikt efter en svensktalande coach eller ? Lättast med en svensktalande coach men engelska fungerar fint också Citera
Pele08 Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Postad 13 November , 2012 prövar igen. Spelar PLO200-PLO1k HU. Söker en coach alt. tips på coach, och som innan, engelsktalande går bra. Coach ska vara vinnande på minst PLO1k över ett större sample och möjlighet att bevisa detta, gärna haft tidigare erfarenhet men är inte ett krav. Citera
JosefKN Postad 29 April , 2013 Rapport Postad 29 April , 2013 Pröva 2p2 istället. Finns ett flertal PLO coacher där. Vet inte om Grizy håller på fortfarande men var en respekterad coach tidigare. Citera
Recommended Posts