Partneransvarig Postad 11 April , 2012 Rapport Postad 11 April , 2012 På söndag kör våra vänner på Bet24 en frirulle till lagturneringen Nordic Aces som går av stapen i slutet av maj. Vinnaren av denna frirulle får en plats i ett lag i Nordic Aces tillsammans med Bet24proffsen Sarah, Ida och Arvin. Detta fina paket har ett totalt värde av $800, och här kan du läsa mer om Nordic Aces! Frirullen är låst til svenska spelare, och lösenodsskyddad. Namn: Nordic Aces Freeroll Tid: Söndag 15 april kl 20:00 Inköp: Freroll I potten: Ett paket med en plats i lagtävlingen Nordic Aces. Totalt värde $800. Lösenordsrebus: Enbilmedflakmankörlastpå (sjubokstäver) Har du inget konto på Bet24 kan du starta ett här! Citera
valterego Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Jag är reggad och klar. Vi ses väl i turren? Citera
Vasabo Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Jag är reggad och klar. Vi ses väl i turren? Tyvärr inte, jag är finne Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Ehh, något fel på Ongame eller bara Bet24? Klienten har stått i 5-10 minuter och "uppkopplad mot download.ongame.com". Inte lätt att anmäla sig då /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Mmm, det fungerade på trehundrafyrtioelfte försöket. /#LOUDmouth# Citera
jm_j Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Om man skulle råka klonka och inte har någon möjlighet att åka, är det möjligt att överlåta sin plats till någon? Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Gott, då ses vi HU Skulle inte räkna med det. M.t.p. turneringens egenskaper är det stor risk att jag donkar ut mig näst först, straxt efter JM Men visst, vi bokar en tête-à-tête så har du något att se fram emot /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Nu får du hålla tummarna för mig crappy! Jag lovar att smuggla med mig något gott åt dig om du jinxar motspelarna och fixar paketet åt mig /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 HU mot Bet24 Ida EDIT: Och där åkte jag mot henne /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Appropå min andra plats. Vad gäller när den som vinner turneringen ingår i Bet24's proffsstall och redan är med i teamet som vinst i denna turnering skulle ge en plats i? Jag vill liksom inte vara den som är den men ni kanske förstår att jag undrar lite? /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 16 April , 2012 Rapport Postad 16 April , 2012 Appropå min andra plats. Vad gäller när den som vinner turneringen ingår i Bet24's proffsstall och redan är med i teamet som vinst i denna turnering skulle ge en plats i? Jag vill liksom inte vara den som är den men ni kanske förstår att jag undrar lite? /#LOUDmouth# Tycker att det är en berättigad fråga. Jag ska kolla vad som gäller. Citera
Crappy Postad 16 April , 2012 Rapport Postad 16 April , 2012 Förbaskat kul att du hamnade HU, Loud, att jag ite var med, var lite synd Då hade du garanterat vunnit. Hoppas det ordnar sig på bästa sätt WP och Gratz? Citera
#LOUDmouth# Postad 16 April , 2012 Rapport Postad 16 April , 2012 Förbaskat kul att du hamnade HU, Loud, att jag ite var med, var lite synd Då hade du garanterat vunnit. Hoppas det ordnar sig på bästa sätt WP och Gratz? Tack tack! Haha, säg inte det. Kan vara rätt tiltande med en guligan brevid Jag har bra erfarenhet av Bet24 tidigare så det löser sig nog till det bästa. /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 Jaha har inte hört något ännu förutom en kvalificerad gissning från Valterego men det verkar inte som om paketet blir mitt. Trist om jag inte får det p.g.a. oklara förutsättningar från Bet24's sida. /#LOUDmouth# Citera
TotalFarsa Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 Rätt lol att Ida öht spelade. Imo känns det självklart att tvåan får priset om sajtspelaren, som redan ingår i laget, vinner. Hoppas du får ett positivt svar loudmouth! Citera
TotalFarsa Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 litet utdrag från en msngrupp: men lösningen är såklart att Bet24 köper loss paketet från Ida och ger till Loudoch sparkar sig själv på benet för att man inte tänkt på detta Och nej, ingen pf-mod som kom med det förslaget... Självklart borde inte Ida spelat turren såtillvida det inte var klargjort från början att hon kunde/inte kunde vinna priset. Om nu bet24 inte fixar detta så föreslår jag att nån annan site slänger ett paket på loudmouth som är en trevlig jäkel och förtjänar lite guldkant... Citera
TotalFarsa Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 mer från msn: miata sägervarför är loud avstängd då Citera
#LOUDmouth# Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 Rätt lol att Ida öht spelade. Imo känns det självklart att tvåan får priset om sajtspelaren, som redan ingår i laget, vinner. Hoppas du får ett positivt svar loudmouth! Mmm, det är lite så jag tänker också. litet utdrag från en msngrupp: Och nej, ingen pf-mod som kom med det förslaget... Självklart borde inte Ida spelat turren såtillvida det inte var klargjort från början att hon kunde/inte kunde vinna priset. Om nu bet24 inte fixar detta så föreslår jag att nån annan site slänger ett paket på loudmouth som är en trevlig jäkel och förtjänar lite guldkant... Exakt! Nu är jag jävligt anal när det gäller villkor etc. men om sitespelare lirar en forumturre bör det rimligen framgå från början. Speciellt i en turre som bara har ett pris. Tack för stödet gubben! mer från msn: Nu är jag inte "avstängd" längre /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 Jag vill inte säga för mycket innan vi ser vad "dramat" får för avslutning, men vad jag tycker detta visar är att det precis som TF och Loud säger är jäkligt viktigt med tydlighet vad som gäller. Citera
#LOUDmouth# Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Eftersom jag inte hört något från Bet24 i ärendet så är det bäst att påpeka att jag inte är oresonlig. Jag kan t.ex. tänka mig ett paket till Unibet Open's femårsjubileum i vinter istället. Eller ett WSOP main-paket Bara förslag men varför inte liksom? /#LOUDmouth# Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Tågresa till Målilla och en påse morötter? Citera
#LOUDmouth# Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Tågresa till Målilla och en påse morötter? Hmm, jag som trodde att det var Bet24's beslut och inte erat men va fan, då kör vi. En vecka på Gran Canaria, en lädersusp och en påse kondomer i stl. XL? Lovar att liveblogga! /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 20 April , 2012 Rapport Postad 20 April , 2012 Sry, Loud, det blir inget Målilla Jag är riktigt glad att kunna avsluta arbetsveckan med att meddela att Bet24 beslutat att paketet i förra söndagens frirulle går till #LOUDmouth#. Grattis! Citera
Recommended Posts