pacic Postad 9 April , 2012 Rapport Postad 9 April , 2012 tja, Fick höra av Jimmy att det ska bli skatt på pokervinster på SVS. Vet någon om det stämmer? Citera
hans_ Postad 9 April , 2012 Rapport Postad 9 April , 2012 Rejken får väl ses som skatt som den är eller? Ställer mig tveksam, svs poker skulle ju gå under om så vore fallet. Citera
devalanteriel Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Är ni efterblivna? Inga levlingar i nybörjardelen. Nästa levling blir varnad. Citera
Starfitter Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Är ni efterblivna? Inga levlingar i nybörjardelen. Nästa levling blir varnad. Wtf. Citera
devalanteriel Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Jag pratar om ett halvdussin bortplockade poster, inte de som finns kvar i tråden. Borde specat det. Citera
Lokenius Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Är ni efterblivna? Inga levlingar i nybörjardelen. Nästa levling blir varnad. Förstår det och ber så hemskt mycket om ursäkt men undrar fortfarande vem denne "Jimmy" som sitter inne på denna informationen är.. SvS anställd? Pokerpro med god insikt i branchen? Eller kanske bara en random kompis? Citera
devalanteriel Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Lugnt. Jag tyckte det var roligt. Men när halva forumet ska levla i nybörjardelen blir det lite väl HURR DURR. Citera
Slaskhink Postad 10 April , 2012 Rapport Postad 10 April , 2012 Tackar så mycket för hjälpen. Stort tack till dig också devalanteriel som såg till att tråden blev seriös o bra! Ang jimmy så är det en god vän till mig som spelar då & då på svs. Då kanske jag hade rätt:) (chansade på MrJimmy men min post blev borttagen) Citera
Recommended Posts