Gå till innehåll

flugan


okocha

Recommended Posts

  • Svars 681
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inga konstigheter, mest om man orkar spela kvalturren eller inte....

Det är inget litet problem för flugis.

 

Btw, flugis, kollade igenom mobilen. Har en jeligt gullig bild på dig, tror det är fb-profillbildsmaterial, ev här med, skickar när jag ser dig online ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

årets gåva :shock:

 

 

Boss, $2.50/$5 Pot Limit Omaha Cash, 4 Players

 

BTN: $6,431.96 (1,286.4 bb)

SB: $3,254.24 (650.8 bb)

Hero (BB): $4,205.07 (841 bb)

CO: $2,196.51 (439.3 bb)

 

Preflop: Hero is BB with 3:club: A:diamond: 8:club: A:spade:

CO raises to $17.50, 2 folds, Hero raises to $55, CO raises to $167.50, Hero calls $112.50

 

Flop: ($337.50) K:club: T:club: A:club: (2 players)

Hero checks, CO bets $337.50, Hero raises to $843.75, CO raises to $2,029.01 and is all-in, Hero calls $1,185.26

 

Turn: ($4,395.52) 9:spade: (2 players, 1 is all-in)

River: ($4,395.52) 6:club: (2 players, 1 is all-in)

 

Results: $4,395.52 pot ($15 rake)

Final Board: K:club: T:club: A:club: 9:spade: 6:club:

Hero showed 3:club: A:diamond: 8:club: A:spade: and won $4,380.52 ($2,184.01 net)

CO showed 5:heart: 4:heart: 7:heart: 2:spade: and lost (-$2,196.51 net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

nu i juni ska jag till ukraina en sväng och kika på sveriges matcher i em, vilka fler pfare ska dit? och är det nån som har tips på boende natten 18-19e (?) juni, vi är tydligen hemlösa den natten :(

 

Jag ska dit, men kommer tyvärr bara att se första matchen :-(. Borde inte vara så svårt att hitta boende, efter en snabb sökning på hotels.com ett dubbelrum för 888kr natten http://sv.hotels.com/hotel/details.html?pa=3&pn=1&ps=3&tab=description&destinationId=1378654&searchDestination=Kiev&hotelId=388633&arrivalDate=18-6-2012&departureDate=19-6-2012&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev ett 6-timmars turrepass igår följt av ett 6-timmars cashgame-pass igår, mkt bra grindmoral mao! vann faktiskt två turrar, 500-texas på svs och double chance på b2b, ytterligare två finalbord i andra småturrar så ett litet plus bidde det. cashpasset blev också det + tillslut trots ganska dålig start. i natt blir det avfärd till kiev!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hemma från ukraina nu, vi gav våra sista biljetter till en taxichaffis och åkte hem innan den sista betydelselösa matchen mot frankrike. kiev va faktiskt ganska trevligt, bra standard på hotellen med bra internet och folket va trevligare än förväntat... resultaten i sveriges matcher sög dock rätt rejält som alla vet. iphonen sluta också fungera vilket är otroligt tiltande...

 

fick in en del volym online med ett resultat som täckte resekostnaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

härligt när tiltöverbeten blir snappad 8-)

 

Preflop: Hero is MP with Qc Ad

Hero raises to $6, CO folds, BTN raises to $10, 2 folds, Hero calls $4

 

Flop: ($23) Qs 7h Ah (2 players)

Hero checks, BTN checks

 

Turn: ($23) 5c (2 players)

Hero checks, BTN checks

 

River: ($23) 5d (2 players)

Hero bets $200, BTN calls $200

 

Results: $423 pot ($3 rake)

Final Board: Qs 7h Ah 5c 5d

Hero showed Qc Ad and won $420 ($210 net)

BTN mucked 3d 3c and lost (-$210 net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dåligt uppdaterat här, har grindat på ganska bra och idag lönade det sig då jag hade jag månadens (hittills!) bästa dag med en vinst i en rebuy för 6k och ett helt okej plus även på cashgame. kör grind även imorgon innan jag bokkar månaden och tar några dagars semester =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...