Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Bokar månaden nu då jag inte hinner spela mer. Har spelat mycket för att vara mig och resultatet har varit hyfsat, mål för april är att gå upp en nivå, spela 30k händer och ha en winrate på 20BB/100.

910201294843A6ddd.jpg

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

-En massa onödiga utgifter.

BE på 5-6k händer poker. :ola:

+helt gäng hp på skitdåliga arbeten. Efter ett några år i akademikervärlden börjar jag tydligen till slut vänja mig vid hur dåliga saker man gör här.

Postad

tror de landa runt 26-27 upp på svs sen tappa jag 0,4 på € siten efter 2.5k hålet första dagen så typ, seminöjd igen. Inte fått in den volym jag vill få in men men, april blir bättre.

Postad

ongaa.jpg

^

ongame

kunde blivit en bra månad men var tvungen o sumpa allting med -55k$ på sämsta 25/50$ skottet på slutet

-12k$ i % köp

svs/stars knapt lirat men lite back på båda så typ breakeven för månaden zzz

Postad
Lirar du 200BB buyins och i så fall är det 52 st 200BB buyins du plussat?

Riktigt vasst i så fall.

Tror det är 52 100bb-buy ins. Annars är det runt 2kr per hand. Men det är riktigt vasst iaf!

Postad
Lirar du 200BB buyins och i så fall är det 52 st 200BB buyins du plussat?

Riktigt vasst i så fall.

Det hade ju blivit 46bb/100 :D Aldrig legat över 30bb/100 för en hel månad (ok kanske nån lol-månad då man spelat 2k hands).

Postad
Det hade ju blivit 46bb/100 :D Aldrig legat över 30bb/100 för en hel månad (ok kanske nån lol-månad då man spelat 2k hands).

Precis som jag orkade räkna då :)

Gött jobbat vilket som.